43-117

771 48 28
                                    

M:Hadi Reyyan. Ver Mirhan'ı.

R:Üstü kirlenmiş. İki dakika değiştireyim Miran.

M:Yengem değiştirir.

R:Altını da pisletmiş.

M:Yengem değiştirir.

R:Tamam o zaman karnını doyurayım.

M:Yengem doyurur.

R:Oldu canım.

M:Yani mama verir.

R:Olmaz Miran. İki dakika doyurayım karnını, sonra birazcık süt bırakırım idare eder onu.

M:Hadi çabuk ol.

Reyyan kaşlarını çatarak baktı kocasına.

R:Mirann.

M:Tamam canım bir şey demedim. Ben şöyle bir tur atayım. Sende oğlumuzu doyur. Yengemin yüz ifadesini görmek için sabırsızlanıyorum.

Oğlunun yanağını öpüp, kahkahalarla uzaklaştı karısının yanından. Aradan geçen yarım saatten sonra tekrar geldi Reyyan'ın yanına.

M:Tamam mı?

R:Tamam tamam. Karnımızı doyurduk. Altımızı da temizledik, mis gibi kokuyoruz babası. Bak kokla bakalım bir oğlunu.

Miran derin bir nefesle birlikte çekti oğlunun kokusunu içine.

M:Oh cennet kokulum benim. İyi ki annenin başının etini yemişim de, yapmışım seni.

R:Sen tek mi yaptın Miran?

M:Yok canım. Hakkını yiyemem sende bir şeyler yaptın.

R:Pes vallahi Miran.

M:Hadi gidelim.

R:Tamam canım.

Miran kucağına Mirhan'ı alıp, karısının elini tuttu. Kapının önüne kadar geldiler. Herkes uzaklaşıp sadece Handan kalınca Mirhan'ı, Reyyan'a doğru uzattı.

M:Öp bakalım annesi.

Oğlunu öpen Reyyan'ın ardından, kendisi de alnından öpüp yengesinin kucağına verdi Mirhan'ı.

Handan büyüttüğü gözleriyle bir kucağında ki Mirhan'a, birde karşısında pişkince sırıtan Miran'a baktı.

HAN:Aa ne oluyor be?

M:Mirhan seni özlemiş yenge. Bu gece yengemde kalacağım dedi. Bizde kırmayalım dedik.

HAN:Ben kendi çocuğumla bu kadar vakit geçirmedim canım. Herkes kendi sıpasına baksın.

R:Aşk olsun yenge.

M:Yenge bir çocuk neden yapılır?

HAN:Terbiyesiz. Nasıl konuşuyor yengesiyle? Duyuyorsun değil mi Reyyan?

R:Duydum yenge. Miran kocacığım azıcık şu çeneni tutsan nasıl olur?

M:Ne dedim ben şimdi? Bir çocuk neden yapılır diye sordum. Ayıp mı?

R:Değil mi?

M:Ayıp mı?

HAN:Senden büyük olunca ayıp. Bir de soruyor.

M:Sen boşver şimdi, ben sana bir çocuk neden yapılır söyleyeyim.

HAN:Söyle bakalım. Skor olarak senden öndeyim, bende üç, sende bir tanecik var. Çok merak ettim benim gibi tecrübeli bir annenin bilemeyip, senin gibi iki günlük babanın bildiği şey neymiş bakalım.

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin