R:Miran ne olur yapma, bana, bize bunu yapma. Dayan beni sensiz bırakma.
Fısıldamasını adam duymuyordu.
Son gördüğü ise kocasının uçurumdan aşağıya, suya düşmesiydi.
---------------------
Miran - Aslan
A:Çağırdın geldim. Ne oldu? Ne konuşacaksın?
M:Yok ben konuşmayacağım sen konuşacaksın, ben seni dinleyeceğim. Derdin ne bana hemen şimdi anlatacaksın. Ne istiyorsun sen benim karımdan, neden dibindesin sürekli?
A:Ben bu saçmalıkları dinlemek için gelmedim.
M:Ama dinleyeceksin. Bana bak Aslan Efendi. Herkes yer ama ben yemem. O aklındaki hayalleri sileceksin. Reyyan benim karım, anladın mı? Benim karım.
A:Ehh yeter artık. Ben sustukça, düşman olmayalım dedikçe aciz belledin sen beni. Karım karım deyip durma. Boşandınız siz. Ve evet aklımda çok güzel planlar Reyyanla ilgili. Ne belli bakarsın kısa bir süre sonra Reyyan benim karım olur, benim kollarıma sığınır, bana kocam der. Bunun olması için elimden gelen her şeyi yaparım anladın mı beni?
Miran, Aslan'ın yakasına yapışır. Elleri titremeye başlar sinirden. Bu adam karına göz koydum diyordu. Herhalde canından olmak istiyordu.
M:Gebertirim seni. Duydun mu beni? Gebertirim. Öyle kolay olmaz gebermen, öncesinde karımla ilgili hayaller kuran o aklını alırım yerinden. O benim karım. Alıyor mu o beynin, heceliyeyim mi? Rey-yan be-nim res-mi ni-kah-lı ka-rım. Biz hiç boşanmadık. Reyyanım, benimmm Reyyanım. Benim güzel karım hamile. Benim çocuğumu taşıyor. İkimizin parçasını. Bunu o olmayan aklına sok. beni seni öldürmek zorunda bırakma.
A:Bu yalanlara kanmam ben. Sen beni Şadoğulları ile karıştırdın sanırım. Ben senin her sözüne kanmam.
M:Sen, seni istemeyen bir kadını, üstelik evli bir kadını, üstelik hamile bir kadını elde etmeye çalışacak kadar şerefsiz olabilirsin. Emin ol ki, o kadının koçasıda bunu senin burnundan getirecek kadar sevdalı. Seni hiçbir şeye inandırmak zorunda değilim. Benim olandan uzak duracaksın.
A:Durmuyorum, hadi durdur.
Buraya kadardı. Miran'ın sabrı buraya kadardı. Alenen karısına göz koymuştu ve bunu utanmadan yüzüne söylüyordu. Miran belindeki silahı çekti.
M:Çok uğraştım Allah şahit Reyyan'a verdiğim sözü tutabilmek için. Seni öldürmemek için çok uğraştım. Ama buraya kadar.
Tam tetiği çekeceği sırada Aslan'ın saldırması ile silah elinden fırladı. Boğuşmaya başladılar. İkisi de kendisini haklı görüyordu. Miran haklı iken Aslan baştan kaybettiği bir savaş için mücadele ediyordu. Miran gözü dönmüş bir şekilde Aslan'ın yüzüne ardı ardına yumruklar atıyordu. Karısı için söylediği her cümleyi burnundan getiriyordu sanki. Yüzüne yediği birkaç yumrukla iyice hırslandı. Aslan'ı yere yatırdı. Boğazını sıkmaya başladı. Aslan karın boşluğuna yumruk atınca öksürmeye başladı. Dikkati dağıldı yerde yuvarlanmaya başladılar. Yerin can acıtıcı baskısı yok olup boşluğa gelince bir şeye tutunma ihtiyacı hisseti. Gayriihtiyari uzattığı eli Aslan'ın elini tuttu.
Ama kolları biraz önceki kavga sebebiyle yorgun, gözleri ona yardım eli uzatan bu adamın karısı hakkındaki düşüncelerini bildiğinden beri kördü. Değil onun yardım için uzattığı eli tutmak, yanından geçerken yanlışlıkla kolu bile değmesin istiyordu. Kolları yavaşça özgürlüğünü ilan edipte aşağıya doğru düşerken Reyyan'ın sesini duyar gibi oldu. Sanki kendi adını haykırmıştı. Ama imkansızdı onun burada olması. Onun şu anda evde uyuyor olması gerekiyordu. Gecenin bu saatinde burada ne işi vardı. Tüm bu sorulara cevap bulacak vakti yoktu. Karısına bakmak için başını çevirmeye çalıştı ama başarılı olamadı.
Suya düşmüştü.
Tahmininden daha yüksekti sanki. Kendisini kaybedecek kadar canının çok yanmasının başka bir sebebi olamazdı çünkü. Aklı yüzmeye başlamasını haykırıyor ama vücudu bu gücü kendisinde bir türlü bulamıyordu.
Sürüklenmeye başladı. Gözleri yavaşça kapanmaya, hareket etmek için mücadele veren vücudu teslim olmaya başladı. "Sanırım bu sefer sona geldim" diye geçirdi içinden. Aklında karısı vardı. Kahrolacaktı, çok üzülecekti. Muhtemelen yemeden içmeden kesilecekti. "inşallah hayatın bensiz, benimle olduğundan daha güzel, daha güvenli olur" diye düşünürken ve kendisini karanlığa teslim ederken, birisi kolundan tutup çekmeye başladı. Hiçbir şey bitmemiş. "Görecek günüm varmış" diye geçirdi içinden son gücüyle. Gözünü açıp, kolundan tutanın kim olduğuna bakacak zamanı kalmadı. Karanlığa teslim oldu.
son bölümde "ula aslan ne yaptın" diyen @RakiBehi
neler yaptı neler, neler söyledi neler.
umarım beğenirsiniz. şimdiden teşekkür ederim. yarın görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
Hayran KurguÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.