Tüm gece ağlayarak yattılar yataklarında. Reyyan'ın gözyaşlarını Miran, Miran'ın gözyaşlarını Reyyan sildi. Sabah telaşla uyandı Reyyan. Hemen Mirhan'ın yanına gitti. yanaklarına öpücük kondurdu.
R:Hadi gel oğlum. Şu uykucu babanı kaldıralım artık. Çok uyudu. Değil mi oğlum? Değil mi kuzum? Oyh yerim ben seni. Hadi bakalım gidelim.
Odaya girdiğinde birkaç dakika kocasını izledi. Derin bir nefes alıp yaklaştı yanına.
R:Miran hadi kocam kalk gidelim. Mahkemeye az kaldı.
M:Reyyan biz gitmeyelim. Gidip ne yapacağız?
R:Ben o Harun'a güvenmiyorum. Hem Fırat'ta orada olacak. Bir kavga falan çıkmasın. Yanında olmak gerekir.
M:Of ya of. Evlenirler başa bela, boşanırlar başa bela.
R:Kocam sen ne kadar söylendin sabah sabah ya.
M:Söylenirim tabi. Çünkü haklıyım.
R:Allah Allah. Neymiş o haklılığın?
M:Sabah öpücüğümü almadım. Mirhan'ı kucağına aldığın gibi şapur şupur öpüyorsun. Bana gelince Ya Rabbi şükür. Sen çok değiştin çokk.
R:He ben değiştim yani. Sabah sabah senin ateşin başına vurmadı.
M:Asla hele sabah sabah asla.
R:Tabi canım bende yedim. Hadi kocam kalk gidelim.
Reyyan yataktan kalkarken kolundan tutup yatağa yatırdı. Hafifçe üzerine eğildi.
M:Laf soktum olmadı, direkt söyledim olmadı. Madem öpücüğümü vermiyorsun o zaman ben alırım.
Sözlerini bitirmesiyle karısının dudaklarına yapışması bir oldu. Göğsünden itmeye çalıştı kocasını.
R:Mi-Miran dur, d-dur olmaz.
M:Olur olur.
R:Olmaz diyorum Miran. Kalk hadi.
M:Of ya. Olmaz Miran annem var, olmaz Miran görürler, olmaz Miran hamileyim, olmaz Miran düğüne var, olmaz Miran, olmaz Miran. Ne zaman olacak?
Miran'ın söylediğiyle Mirhan ufak bir tebessüm kondurdu yüzüne.
M:Anaa Reyyan güldü.
R:Kim?
M:Mirhan güldü.
R:Yok artık.
M:Valla güldü. Anladı mı beni acaba?
R:Yok kocam nereden anlayacak sese gülmüştür..Sen kaynatma lafı hadi kalk.
İki Saat Sonra Mahkeme Salonu
H:Karar.
Herkes heyecanla ayağa kalktı. Yaren gözünün ucuyla Fırat'a baktı. Sonra sıkıca gözlerini yumdu. İçinden dualar okumaya başladı.
H: Davacı ve davalı taraf duruşmada bulunmaktadır. Davacı Yaren Bakırcı'nın dosyaya sunduğu tüm deliller incelendi. Söz konusu darbın gerçekleştiğine dair rapor dosyaya eklendi. Şahitlerin şahitlikleri sonucunda, tarafların boşanmalarına, Harun Bakırcı'nın zor kullanması, kişinin hak ve özgürlüğünü kısıtlayıcı eylemde bulunması sebebiyle, yüz bin tl maddi ve yüz bin tl manevi tazminat ödemesine karar verilmiştir.
Verilen kararla birlikte herkes mutluluğunu yaşarken, gülerek çıktılar dışarıya. Herkes birbirine sarılırken, Fırat'la göz göze geldi. Harun uzaktan bakışmalarını gördü. Sinirlendiği tırnaklarını avuç içine batırmasından belli oluyordu. Yavaşça yaklaştı yanlarına. Yaren'in arkasında durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
Fiksi PenggemarÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.