43-146

602 44 30
                                    

Yaren soluğu Aslanbey konağının kapısında aldı. Korumaya Fırat'ı çağırması için bağırmasıyla, çağırılmasına gerek kalmadan kapıda göründü Fırat.

F:Yaren ne oluyor? Ne bu sinir?

Y:Sana bir şey vermeye geldim.

F:Ne vereceksin? Çağırsaydın ben gelir alırdım, sen neden yordun kendini?

Y:Ben kendim getirmek istedim.

F:Ee ver o zaman. Valla bu kadar önemli ne vereceksin merak ettim?

Y: Bir de söyleyeceğim iki çift lafım var.

F:Neymiş o?

Yaren parmağından yüzüğü çıkartıp Fırat'ın eline verdi. Fırat şaşkınca bir elindeki yüzüğe, birde karşısındaki Yaren'e baktı.

Y:Bu iş bitti...

F:Bu ne demek oluyor Yaren?

Y:Bu şu demek oluyor Fırat..Bu düğün olmayacak.

F:Nedenmiş o? Benim asabımı bozmadan tak şunu parmağına adam akıllı anlat bana.

Y:Takmayacağım.

Fırat çattığı kaşlarıyla Yaren'in elini yakalayıp, parmağına yüzüğü taktı.

F:Takacaksın dedim. Şimdi bana adam akıllı anlat, ne oluyor?

Y:Reyyan bana her şeyi anlattı. Ben senin amacını anladım. Ama o amaçta ben yokum Fırat.

F:Yahu kafayı yedirtme insana, ne oluyor? Ne anlattı Reyyan? Neymiş benim amacım?

Y:Sen neden çocuk istemiyorsun?

F:Ne? Kim istemiyor ya? Ben istiyorum.

Yaren şaşkınca açtı gözlerini.

Y:İ-istiyor musun?

F:İstiyorum tabi. Evlenir evlenmez çocuk istiyorum.

Y:Yemin et.

F:Vallahi bak.

Hızla Fırat'a sarıldı. Derin bir nefes çekti içine.

Y:İçim rahatladı valla.

F:Biraz sonra bende rahatlayacağım. Sen söyle bakalım kim dedi sana çocuk istemediğimi?

Y:Reyyan dedi.

F:Ne dedi tam olarak o cadı?

Y:Laf lafı açtı, konu çocuğa geldi. Ben dedim ki Reyyan'a, sence benim çocuğumda Mirhan gibi yakışıklı olur mu dedim?

F:Ee. O ne dedi?

Y:İnşallah kuzen dedi. Sonra da başını çevirerek, bakalım Fırat istiyor mu dedi. Bir de Fırat'a söyle, onu bebek beşiği sallarken görmek çok güzel olur, eline çok yakışır dedi.

Fırat sıkıca yumdu gözlerini.

F:Gerçekten böyle mi söyledi? Bebek beşiği mi dedi?

Y:Evet neden ki?

F:Biz konağa gidelim ben sana anlatacağım nedenini.

Birlikte Şadoğlu konağına doğru yol alırken, Reyyan ve Miran avluda sarmaş dolaş oturuyordu.

M:Yaren nerede? Görünmüyor hiç.

R:Fırat'tan senin intikamını aldım. Onun hesabını sormaya gitti.

M:Ne hesabı?

R:Fırat'ın başına çorap ör dedin, bende ördüm. Ama hemen hallolacak bir şey, çok uzamaz. Evliliklerini tehlikeye atmadım.

M:Nasıl ördün sen o çorabı?

R:Şöyle ki..........İşte böyle. Sonuç itibariyle, göndermek istediğim mesajı da çok net bir şekilde gönderdim.

M:Senin tersine denk gelmemek lazım valla...Ben korktum.

R:Benim kocama kimse bulaşmayacak, valla çok kötü sorarım hesabını.

M:Ona ne şüphe canım. Canım karım benim. Yalnız biraz sonra Fırat gelir, biliyorsun değil mi?

R:Onu biliyorum da, ne yapacağımı bilmiyorum. Korursun artık beni Fırat'ın gazabından.

Konuşmaya devam ederken dışarıdan duyduğu Fırat'ın sesiyle dudaklarını ısırdı Reyyan.

F:Nerede o yengem olacak hain?

R:Buradayım canım nerede olacağım? Kolları kastan taş kesilmiş, bir yumruğuyla kaya kıran kocamın himayesi altındayım. Bence fazla yaklaşma.

F:Hee yani üste çıkacaksın.

R:Yok canım estağfurullah.

F:Hemen şimdi anlat Yaren'e işin aslını. Geldi elime verdi yüzüğü.

M:Ne?

R:Oha. Ciddi misin?

Bakışlarını Yaren'e çevirdi.

R:Kızım ben sana demedim mi, fevri hareket etme diye?

Y:Gözüm döndü ne yapayım?

R:Neye döndü acaba? Ben sana istemiyor demedim ki, istiyor mu dedim? Sen neden hemen çıkarttın yüzüğü?

Y:Ne bileyim esti işte?

F:Birde mesaj göndermişsin. İletim raporunu kendim getireyim dedim.

M:Ne mesajı? Onu anlatmadın güzelim.

F:Bana bebek beşiği sallamak çok yakışırmış, çok güzel olurmuş. Ben seninle dalga geçtim ya, beşik mi salladın diye. Benim mürüvvetime engel oluyor. İntikam için...Hayır intikam alacaksan çek vur beni, mürüvvetimden ne istiyorsun?

R:Aaa Allah kuru iftiralardan sakınsın. Ben senin mürüvvetine el atmadım. Kocacığım sence ben öyle bir şey yapar mıyım?

M:Yapmazsın güzelim.

R:Bak gördün mü yapmazmışım?

F:Neden çocuk istemediğimi söyledin?

R:Kim ben mi?

F:Sen tabi.

R:Ben sadece istiyor mu dedim? Git Fırat'a sor dedim. Kendisini gaza getirip yüzük atan Yaren oldu.

Bakışlarını Yaren'in eline çevirdi.

R:Yüzüğüde geri takmışsınız zaten, bundan sonra aklını başına topla.. Bize bulaşma.

F:Yok anam tövbe. Daha yanınıza yaklaşmam. Nişanlımla arama girdiniz resmen.

R:İyi hadi dersinizi de aldıysanız, gidiyoruz biz. İşimiz gücümüz var.

Y:Ne işiniz var ki?

R:Var işte bir işimiz size ne ya? Nişanlı olup, hesap sorulan sizsiniz. Biz evliyiz, bize hesap soramazsınız....

Y:Velhasıl sormuş bulunduk. Cidden nereye gidiyorsunuz?

R:Mirhanımın karnını doyurup antrenmana başlayacağız.

Y:Ne antremanı?

R:Emekleme..Bir görsen her gün, koskoca adam yere yatıyor Mirhan'a emeklemeyi öğreteceğim diye. Bana da eğlence çıktı işte.

Y:Kız Reyyan. Yürüsün diye bu kadar uğraşıyor, ilk baba değil de anne falan derse Miran'ı düşünemiyorum bile. Babası uğraşıyor anne dedi diye, başının etini yer.

R:Allah Allah annesi de dokuz ay taşıdı onu.

umarım beğenirsiniz . yeni bölümde görüşmek üzere 

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin