43-200 FİNAL

968 39 22
                                    

R:Kocacığım.


M:Ölürüm sana. Hemen geliyorum. Sen iste yeter.


R:Miran coşma hemen. Ben onun için aramadım seni.


M:Aşk olsun. Alınırdım ama özledim ondan alınmıyorum. Alınacak yerlerim ağrıyor.


R:Kocam konuya odaklanalım mı?


M:Konu neydi?


R:Azat'a biraz empati aşılaman lazım.


M:O nereden çıktı?


R:Beni kıskanmaları hoşuma gitmez bilirsin.


M:Tabi ki güzelim. Bilmez miyim?


R:Laf sokma bana Miran. Her konuda tamam ama eşine yardım konusunda yardımcı olman lazım. O konuda hiçbir kadın kıskanmasın. Biraz panik yapıyormuş.


M:Tamam güzelim. Onu hallederiz o kolay. Sen bize gel. Ben seni özledim. Geleyim mi?


R:Gel kocam. Bizim dokuz numarayı yengemlere bırakalım, baş başa kalalım biraz. Oradan da hastaneye geçer, kontrollerimi yaptırır geri geliriz. Hem de cerrahiye yeni bir doktor almamız lazım, adayların listesi gelecekti. Birlikte bakarız.


M:Banane canım. Senin hastanen, senin doktorun benim ne işim olur? Sen halledersin, bana gerek yok.


R:Ben sensiz nefes alamıyorum diyorum, sen bana "bana gerek yok" diyorsun.


M:Tamam tamam kızma hemen geliyorum ben.


R:Tamam aşkların en güzeli bekliyorum ben seni.


M:Şöyle konuşma. Valla bir gün heyecandan kalpten gideceğim.


R:Bunca yıldır gitmedin, daha da gitmezsin korkma. Şu yaşına geldin, hala taş gibisin mübarek.


M:Ee karım iyi bakıyor işte, ne yaparsın?


Miran ve Reyyan tüm gün birlikte vakit geçirmiş, sonunda eve gelmişlerdi. Masada oturmuş, kalabalıkla birlikte yemeklerini yerken Mirhan hızla içeriye girdi. Yüzü koşmaktan kızarmıştı, önce annesine sonra babasına baktı.


R:Allah'ım sen esirge..Oğlum ne oldu?


MR:Salona geçelim anlatacağım...Sizden bir şey istiyorum.


M:Korkutmasana insanı çocuk. Ne oldu?


MR:Ben, ben bugün aşık oldum, evlenmeye karar verdim.


Reyyan seğirmeye başlayan gözleriyle karşısında ki Mirhan'a bakmaya başladı.


R:Ne yaptın sen? Neye karar verdin?


KARAN:Evlenmeye karar vermiş anne.


KARMEN:Anne hazır sorguya başlamışken sorsana, hangi aklından noksan kız, benim bir tanecik abimle evlenecekmiş.


MR:Sen bana laf mı sokuyorsun bücür?


KARMEN:Ne bücürü be? İki yaş büyüksün benden alt tarafı..


MR:Sus sen ne anlarsın aşktan, Allah'ın ergeni?


KARMEN:Abii..


MR:Canım kardeşim...Evleneceğim ben.


M:Sen bizden mi saklıyorsun oğlum? Ne zamandır tanışıyorsunuz, kimin nesi? Daha askerliğin var. Kafa mı buluyorsun sen bizimle?


MR:Ya baba kafa falan bulmuyorum valla. Bugün Alilerle buluşacaktım. Evden çıktım, tam çarşıya geldim, arabanın önüne bir kız atladı ama görsen baba, kız değil melek melek. Aşık oldum ben evlenmek istiyorum.

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin