43-67

1K 53 38
                                    

M:Günaydın herkese. Afiyet olsun.

N:Oğlum Deniz kim?

R:Deniz değil dede. Dennis.

N:Ne haltsa?

M:Reyyan yapma canım. Dinlemeden yargılıyorsun beni. Ben evet konuştum Dennis'le ama neden konuştum bir sor bana.

Y – HAN – H – Z – N:Neden?

M:Sorsana Reyyan.

R:Ben sana hiçbir şey sormuyorum Miran ağa. Dennis sorsun sana... Anne ben karar verdim. Kız olursa bebeğim adını Deniz koyacağım. Kesin Miran'ın çok hoşuna gider. Değil mi Miran?

M:Reyyan yapma güzelim. Benim neden hoşuma gitsin. Ben kiraz için konuştum Dennis'le. Benim gözüm senden başkasını görür mü hiç? Kiraz gönderdi o bana. Senin için.

R:Ki-kiraz mı? Ne kirazı?

M:Hani canın çekmişti ya. Aklıma başka bir şey gelmedi. Bende ondan istedim. Dedim ki ona "Dennis benim güzel karım hamile, aşeriyor. Canı kiraz çekti. Ben karım için her şeyi yaparım. Bana kiraz gönder ki, benim limonum ve dünyalar güzeli annesi mutlu olsun" dedim. O da tamam dedi. Onu göndermiş işte İstanbul'a gönderdi. Aldırtacağım.

Miran İç Ses:Miran oğlum bu kadar lafın üzerine seni affetmezse yandın sen. En hassas olduğu yerden vurdum. Kıskandırmaktan. Hadi limonum annenin ayarlarıyla oynamayı bırak.

M:Reyyan. Affettin mi beni?

R:He affettim. Sen git hala seni seven eski sevgilinden kiraz iste, sonra affettin mi beni de. Ben de isteyeceğim. Bizim lise de Ahmet diye bir çocuk vardı. Duydum ki şimdi lokantası varmış. Oradan kebap yiyeceğim. Eminim Ahmet beni kırmaz. En güzelinden, en büyüğünden ısmarlar bana. Sende git Dennis'le kiraz ye.

Miran duyduğu isimle masadakilerin yüzüne baktı şaşkınca.

M:Ahmet mi, Ahmet kim be? O kimde sen ondan bir şey istiyorsun? Ben alırım sana. Kim bu Ahmet?

Z:Ahmet bizim komşumuzdu o zamanlar. Sonra Mardin'e taşındılar oğlum.

M:Ha Ahmet diye birisi var yani.

R:Var tabi ki ne sandın? Senin Dennis'in varsa, benim de Ahmet'im var.

Miran hızla ayağa kalktı.

M:Höst Ahmet kim lan? Ne demek benim Ahmet'im? Reyyan sen beni katil mi edeceksin? Sen beni çıldırtacak mısın?

R:Çıldırmazsın Miran. Ben çıldırıyor muyum da, sen çıldıracaksın?

M:Reyyan yapma. Bak bebeğimize de zarar bu kadar sinir.

R:Yok ben sinirli değilim aksine çok sakinim. Kocamın eski sevgilisi, kocama mesaj atıyor ama ben çok sakinim.

M:Reyyan..

R:Anladın mı şimdi benim neler hissettiği mi?

Miran derin bir nefes aldı.

M:Ben zaten senin neler hissettiğini anlıyorum. Ama sen beni dinlemiyorsun ki. Reyyan güzelim konuşalım mı biraz? Ben senin için yaptım. Valla bak kiraz bulmak için.

R:Ne söyledin ona?

Miran sesini kıstı. Sadece Reyyan'ın duyacağı şekilde yaklaştı Reyyan'a.

M:Seni çok sevdiğimi, senin için her şeyi yapacağımı, senin aşkımızın meyvesini taşıdığını... Nasıl çatladı kıskançlıktan varya. Off off anlatamam. Sesi falan titredi. Yaaa. Çok kıskandı seni güzelim.

R:Kıskandı diyorsun.

M:Kıskandı yaa. Hem de nasıl?

R:Anladı mı senin bana ait olduğunu?

M:Kesin anlamıştır.

Reyyan gözlerini etrafta gezdirdi.

R:İyi o zaman tamam. Barıştık.

M:Oh be. Güzelim senin kıskanmana hiç gerek yok. Benim şu gözlerim senden başkasına bakmaz. Eğer bakarsa oyarım valla o gözleri.

R:İyi oymana gerek yok. Kalsın yerinde. Hadi ye yemeğini.

M:Nasıl da buldum sana ama kirazı.

R:Miran yemeğini ye kocam. Aklıma getirme. Dua et çocuğum istedi o kirazı yoksa ben o kızın gönderdiği kirazı yemezdim. Gerçi yesem bile içime sinmeyecek ama neyse...Ne zaman gelecekmiş kirazım.

M:Bugün İstanbul'a gelir. Ben biraz sonra göndereceğim birisini alıp gelir. Akşama yersin inşallah.

R:İyi tamam o zaman. Bu da sana ders olsun. Bir daha eski kırıklarınla konuşmadan önce iki kere düşünürsün artık.

M:Ne ikisi Reyyan? Bir milyon kez düşünür en sonda da konuşmamaya karar veririm.

R:İyi bakalım.

Kahvaltılarına dönmüşken kapıdan Fırat girdi.

F:Afiyet olsun herkese.

Miran ayağa kalktı. Fırat'ın yanına gitti. Elindeki poşete baktı.

M:Hoş geldin aga. Bu poşet ne?

Fırat yüzüne yerleştirdiği gülümsemeyle Reyyan'a baktı.

F:Bu Reyyan'a. Al bakalım Reyyan hanım.

Reyyan sandalyesinden doğrulup Fırat'ın yanına gitti. Elindeki poşete uzandı.

R:Bu ne ki?

Poşetin içinde gördüğüyle ufak bir çığlık attı.

R:Kirazzzz. İnanmıyorum Fırat. Kiraz bulmuşsun.

Eline bir tane alıp ağzına attı.

M:Reyyan güzelim yıkanmadı yeme öyle.

F:Yesin aga. Ben yıkadım. Tahmin ettim Reyyan'ın hemen üzerine atlayacağını. Sana kıyamadım. Benim bildiğim Reyyan, Dennis buldu diye başına kakardı ömrü billah.

Yaren kahkahayı patlatınca Yaren'e bakan asık suratını Fırat'a çevirdi Reyyan. Fırat'ın yüzünde ki gülümseme anında soldu.

R:Aşk olsun Fırat. Bundan sonra bir şey istemiyorum kimseden. Birisi bulamaz eski sevgilisiyle konuşur. Öbürü bulur benimle dalga geçer. Sanki ben Miran'a kızmakta haksızım. Çok merak ediyorum. Çık dışarıya sora bakalım, kaç kişi buna kızmaz... Ben mutfağa gidiyorum. Orada yerim. Sizin göz zevkinizi bozmayayım.

Fırat merdivenden inen Reyyan'ın ardından baktı şaşkınca. Önce masadakilere sonra Miran'a döndü.

F:Aga ben ne dedim şimdi? Niye kızdı bana?

M:Sen bir şey demedin aga merak etme... O zaman ne diyoruz. Hamilelik hormonları hoş geldin. Alıştırma olur sana da.

bugün iki bölüm geldi.. dikkatinizi çekerim. umarım beğenirsiniz yeni bölümde görüşmek üzere

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin