43-123

663 36 9
                                    

Bir Hafta Sonra

R:Miran kocacığım şu valizi de getirsene.

M:Ne var o valizde?

R:Mirhan'ın kıyafetleri.

M:Şunda.

R:Onda da senle benimkiler var.

M:O nasıl iş ya? Koskoca iki insanın kıyafetleri de bir valiz, elli santimlik Mirhan beyin kıyafetleri de bir valiz. Nasıl oluyor bu?

Gözleri Mirhan' a takıldı. Hızla başını çevirdi.

M:Bak bak nasıl nispet yapar gibi ses çıkartıyor.

Mirhan'ın başına geçti. Gözlerine bakarak konuşmaya başladı.

M:Sen hele bir büyü evlen, ben o zaman soracağım sana her şeyin hesabını.

R:Miran çocukla çocuk olma. Hadi sen Mirhan'ı al kucağına, biraz oyalanın bende valizleri boşaltayım iki dakika.

M:Uğraşma güzelim sen. Ben bulurum şimdi birisini.

R:Yok canım kalsın. Özelimiz var sonuçta.

M:Ne özeli Reyyan?

R:Elbiselerimiz var Miran, iç çamaşırlarımız var, geceliklerimiz var.

Miran duyduğuyla kaşlarını kaldırdı. Şaşkınca gözlerini açtı.

M:Gecelik var derken.

Reyyan hafifçe dudağını ısırıp, gözlerini kaçırdı.

R:Şey...

M:Reyyan..Kaç tane var?

R:Birkaç tane var işte.

M:Neden aldın?

R:Doğruyu söyleyeyim mi?

M:Söyle güzelim.

R:Valla senin aldığın gecelikler çok açık. Bu aldıklarının içinde birkaç tane hafif... bak özellikle söylüyorum Miran, dikkatini çekmek istiyorum, çok hafif kapalı vardı. Bende şu düşünceyle onları yanıma aldım.

M:İnan çok merak ettim bu düşünceyi. Mirhan sende dinle oğlum. Annen nasıl yalan söyleyemiyor öğren.

R:Ne yalanı ya? Yengemin ayarı yok. Bu konakta olsa pat diye dalar içeriye, beni o geceliklerden birisinin içinde görürse valla sittin sene kurtulamam dilinden. Bende oradan birkaç tane aldım ki, yengemin geldiğini anladığım da giyebileyim.

M:Diyorsun.

R:Diyorum.

Miran bakışlarını kucağında ki Mirhan'a çevirdi.

M:Oğlum ne diyorsun inanalım mı annene? Sanki güzel kıvırdı.

R:Yok canım ne kıvırması, ben doğruları söylüyorum.

M:Hangi gecelikleri aldın bakayım ona göre inanıp, inanmamaya karar veririm.

R:Tamam anlaştık.

M:O zaman ben iki dakika da Mirhan'ı satıp geliyorum.

R:Ne alaka?

M:Ee gecelik bakacağız.

R:Yani?

M:Sen şimdi o gecelikleri giyip bana bir defile yapmayacak mısın? Biz aşkımızın dansını yapmayacak mıyız? Aşk sarhoşu olmayacak mıyız?

R:İstersen birde şampanya patlat, masana çağır. Allah'ım adamın ateşini bir düşüremedim ya. Bir gecelik kelimesinden nasıl buralara geldik anlamadım ki.

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin