Fırat, Miran ve Reyyan meydana gelmişlerdi. Tüm Midyat şimdi burada çocukları için verilen yemekte toplanmıştı. Miran karısının elini sıkıca tuttu.
M:Gel güzelim babamlar bu tarafta. Hadi aga.
Hep birlikte masaya oturup yemek yediler. Arkalarına yaslanıp, huzurla baktılar etrafa.
R:Miran ben çok teşekkür ederim. Canımın yandığı ne varsa, neresi varsa, sen hepsini güzel anılarla değiştirdin. Beni bu dünyanın en mutlu kadını yaptın. Hayatım bitti derken, yeniden hayat buldum seninle. Şimdi başka bir cana, hayat olacağım. Hepsi senin sayende. Sen olmasan ben ne yapardım?
M:Asıl sen olmasan ben ne yapardım? Aşk neymiş, sevda neymiş? Nasıl öğrenecektim? İyi ki sen kalbi güzelim, iyi ki sen.
Reyyan kocasının kollarına sığındı bir kez daha.
N:Reyyan kızım.
Dedesinin sesini duyunca hemen toparlandı Reyyan.
R:Efendim dede.
N:Sen hastaneye gittin mi? Nasılmış benim torunum?
R:Gittim dede ama kontrol olmadım. Sadece emin olmak için, annem hastanedeyken kan testi verdim. Doktor en kısa zamanda gel, kontrollere başlayalım dedi. Gideriz inşallah bu hafta değil mi Miran?
M:Gideriz canım.
N:Bende geleceğim.
Miran ve Reyyan birbirine baktılar. Herkes şaşkınca Nasuh'a bakınca gözlerini etrafında gezdirdi Nasuh.
N:Ne var be? Benim torunum o, geleceğim tabi.
M:Dede tabi gel istersen ama. Hani biz sen yorulma diye. Yoksa nedir yani? Evladımızla ilk tanışmamızda, en çok istediğimiz şey, dedemizin yanımızda olması. Değil mi Reyyan?
Reyyan, Miran'ın kolluna hafifçe dirseğiyle vurdu.
R:Ya evet öyle.
H:Baba etme. Çocuklar bir kendi başlarına kalsınlar. Bir baş başa kalsınlar. Sen sonra istersen yine git. Ama şimdi daha yeni tanışacaklar evlatlarıyla, tek başlarına kalsınlar bence.
N:İyi tamam o zaman. Ama neydi o bir fotoğrafı oluyor ya çocuğun, hıh ondan istiyorum ben.
Z:Ultrason fotoğrafı baba.
N:Neyse işte. Ondan istiyorum. Anladınız mı?
M:Tamam dede. Getiririz.
N:Tamam o zaman hadi gidin getirin.
Reyyan duyduğuyla başını önünde ki yemeğe çevirdi. Hevesi kursağında kalmışçasına yutkundu.
R:Şimdi mi? Hemen mi? Dede biz yemek yiyorduk. Sonra şey yapsak olmaz mı? Karnımızı doyursaydık bir.
Y:Miran bu kız böyle yerse yakında şişko olur haberin olsun. Yakında bizim Hanife gibi olacak. Sonra aşkında kalmaz sevdan da. Bence yemeği al önünden. Ya da şimdiden koy kapının önüne.
Reyyan dolan gözlerle Miran'a baktı.
R:Mirann.
Miran şaşkınca baktı karısına.
M:Güzelim. Şaka yapıyorsun değil mi? Yahu Yaren'in derdi senin canını sıkmak. Ben seni her zaman çok seveceğim bilmiyor musun? Hem ben senin fiziğine değil kalbine aşık oldum. İyiliğine aşık oldum. Sen neden kilo alacaksın? Onu da düşünmek lazım.
Gözlerini Yaren'e çevirdi. Sesini kıstı. Şimdi sadece Yaren ve Reyyan duyuyordu sesini.
M:Değil mi Yaren? Reyyan kilo alacaksa sebebi birazda benim. Hani bilir misin? Hamile olması için birisinin katkısı lazım. Reyyan'ın hamile kalmasının sebebi de, kilo alacak olmasının sebebi de benim. Bak Reyyan ne dedi bugün Gönül'e? "Bebeğim beni pamuk gibi yaptı" dedi. Belki senin bu haset, fitne, fücuruna da katkısı olur. Bir rahatlarsın belki. Neyse güzelim ne istersin başka? Ne alayım sana?
Reyyan, Miran'ın koluna girdi.
R:Sağ ol canım. Bir şey istemiyorum.
Reyyan yemeğe dönmüş ağzına lokma atarken karşıdan gelen kişiyi görünce, yediği boğazında kaldı. Öksürmeye başladı. Miran hızla suyu uzattı.
M:Reyyan iyi misin ne oldu şimdi, durduk yere?
Y:Ne olacak? Kıtlıktan çıkmış gibi yerse kalır tabi boğazında. Sanki önünden alan var, neden acele ediyorsun? Görmediğin bir çocuğu olmuş tutmuş şeyini koparmış.
Reyyan suyu içip biraz rahatlayıp yüzünü Yaren'e çevirdi.
R:Unutturma Yaren sana sonra laf sokacağım. Şimdi seninle uğraşacak vaktim yok.
Kocasına döndü hızla.
R:Miran, Gönül geliyor.
Miran başını çevirip Gönül'e baktı. Dümdüz kendilerine geliyordu.
G:İyi eğlenceler. Hayırlı olsun tekrar. Reyyan seninle konuşmak istiyorum. Biraz vaktini ayırır mısın bana?
M:Gönül hiç sırası değil. Bugün değil. Bugün bebeğimizi kutluyoruz. Başka zaman bizimle uğraş.
G:Uğraşmaya gelmedim Miran... Reyyan konuşalım mı biraz?
R:Tamam Gönül konuşalım.
M:Reyyan.
R:Tamam Miran buradayım zaten. Ben canımı sıkmasına izin vermem sen hiç merak etme.
Gönül ve Reyyan biraz uzaklaştılar. Masaya oturdular.
R:Evet Gönül dinliyorum seni.
hiç konsantre olamadım. ne yazdığımı hiç anlamadım valla. ben anlamadım ama inşallah güzel olmuştur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.