M:ALLAHHHHHHHHHHH.
Reyyan gözlerinden yaşlar akarken mutlulukla kahkaha attı.
R:Miran bağırma. Duyacaklar.
Miran hızla Reyyan’ın yanına geldi. Karısını kucağına alıp döndürmeye başladı.
M:Baba oluyorum ben baba. Ben baba oluyorum baba. Benim yavrum olacak. Senden benden parça olacak. Bizim yavrumuz olacak Reyyan. sadece ikimize ait. Duydun mu Reyyan ben baba oluyorum. Haberin var mı?
Reyyan mutlulukla ellerini kocasının yanaklarına koydu. Mutluluktan akan yaşları sildi.
R:Duydum tabi Miran. Sana baba olacağını söyleyen benim.
Miran tekrar karısını kucağına aldı. Etrafında döndürdü.
M:Baba oluyorum ben be.
R:Miran tamam düşeceğiz valla. Bir şey olacak çocuğa.
Miran, Reyyan’ı kollarından indirdi.
M:Doğru, doğru haklısın. Ben akıl edemedim. Allah korusun erken doğum falan olur da. Daha yeni haberini aldım.
R:Miran erken doğum öyle bir şey değil. Daha küçücük.
M:Hadi gidelim, hadi. Herkes duysun, herkes bilsin.
R:Miran yavaş ol.Miran…
Şadoğlu Konağı
Reyyan ve Miran çıktıktan sonra Zehra hanım bebeği yatırmış, kendisi de mutfağın kapısının önünde tüm ailesiyle birlikte oturuyordu.
Herkesin yüzünde gezdirdi gözelerini Zehra hanım. Handan, Cihan, Yaren, Harun, Azat, Melike. Hepsi üzerlerine dönen gözlerle Zehra hanıma bakmaya başladı.
HAN:Ne oldu Zehra? Niye baktın öyle?
Z:Yok Handan. Biz yokken, çocukların canını sıkan bir şey mi oldu da acaba, öyle acelece çıktılar diye düşünüyorum. Sizin haberiniz var mı, Reyyan’la, Miran nereye gitti?
HAN:Biz ne bilelim Zehra. Haberimiz yok. Yalnız senin kız, bugün Melike’yle çarşıya gitti. Ahanda Melike burada ona sor. Biliyorsa o biliyordur neler olduğunu.
Z:Melike ne oluyor kızım?
ML:Zehra hanımım aslında size Reyyan söylese daha iyi olur.
H:Neyi Reyyan söylesin?
ML:Reyy…
M:ALLAHHHHHHHHHHH.
Herkes ayağa kalktı bir anda.
H:Ne oluyor ya?
Z:Allahım sen koru ya rabbim.
Hazar hızla kapıya doğru yönelince Melike önüne geçti.
ML:Hazar bey, Hazar bey bekle. Gelirler şimdi. Söylerler size ne olduğunu. Bana düşmez söylemek. İki dakika bekleyelim.
Hazar bey konakta volta atmaya başladı. Duydukları sesle ayağa kalktı hepsi de. Hazar kapıya doğru gitmeye başladı.
Miran bağırarak geliyordu.
M:ALLAAHHHHHHHHH. BABAAA, BABAA. BABA DIŞARI ÇIK BABAA.
H:Oğlum ne oldu? İyi misiniz?
M:BABAA, BEN BABA OLUYORUM. BEN BABA OLUYORUM. REYYAN DEDİ. “HAMİLEYİM BEN” DEDİ. REYYAN HAMİLE BABA. BEN BABA OLUYORUM, BABA.
Z – H – HAN – N – C – A – Y:Ne?
Y:Na-nasıl hamile?
Zehra ve Hazar gözlerinden akan yaşlarla sarıldı çocuklarına.
H:Oğlum, kızım hayırlı olsun. Sarılayım bir gelin. Çok şükür ya rabbim. Hem kızımın hem oğlumun çocuğunu aynı anda öğrendim. Dede oluyorum be.
Z:Yavrularım. Allah’ım bugünleri de mi görecektik biz. Çok şükür ya rabbim.
N:Heyt be gör Hazar gör. Benim torunlarımı gör. Nasılda mutlu ettiler bir sözle. Ne dilerseniz dileyin benden. Ne isterseniz emirdir benim için.
M:Estağfurullah dede. O nasıl söz?
N: Gelin bir sarılayım size.Siz beni nasıl mutlu ettiniz? Bir bilseniz ben Reyyan’ın aslında hamile olmadığını duyduğumda nasıl kahroldum. Ama şimdi öyle mi? Ben dede oluyorum. Hem en kıymetlilerimden ikisi sayesinde. Darısı Azat’ın başına. İnşallah oda sevdiğini bulur da, beni bir kez de o dede yapar. Melike tez haber sal. Kurban kesilsin dağıtılsın.
Miran ve Reyyan dedelerinden ayrıldılar. Miran hemen Reyyan’ın yanına gelip kolarını omzuna sardı.
M:Şey yapalım dede. Şey yapalım. Ne yapalım?.. Ee şey neydi? Hee yemek, yemek verelim. Herkes duysun. Evet yemek verelim. Herkes yavrumun namına karnını doyursun. Benim çocuğum olacak herkes duysun. Şadoğulları çoğalıyor. Herkes görsün. Reyyan’la, Miran’ın çocuğu oluyor. Herkes bilsin.
R:Miran, dede abartmıyor musunuz? Hani sanki çok mu büyük tepki olur yemek falan. Kurban neyse de.
M:O nasıl söz Reyyan? Dile kolay. Seninle benim çocuğumuz olacak. Hala tam algılayamadım valla. Şaka gibi geliyor. Herkes aşkımızı biliyordu, görüyordu. Şimdide bizim çocuğumuzu görecekler.
HAN – C:Hayırlı olsun çocuklar. Allah analı babalı büyütsün inşallah.
R – M:Sağol amca, yenge.
A:Hayırlı olsun.
M:Sağol Azat.
R:Sağol Azat abi.
M:Hadi Reyyan sen ayakta çok kalma. Yoruldun zaten ne istersin ne getireyim sana. Su falan ister misin?
Reyyan şaşkınca Miran’ın yüzüne bakakaldı.
Handan, Yaren’in koluna vurdu.
HAN:Kız bir hayırlı olsun desene. Kuzenlerinin çocuğu olacak.
Y:Çok mutlu oldun anne. Unutma Miran ilk beni alacaktı. Şu anda bu haberi Miran ve ben verebilirdim. Şimdi Reyyan hanım benim hayallerimi yaşıyor diye göbek atacak değilim.
HAN:Kız delirtme beni. Çabuk hayırlı olsun de.
Y:Of anne. Hayırlı olsun. Sizi görüyorduk zaten, gözümüze gözümüze sokuyordunuz, şimdi de çocuğunuzu sokarsınız.
M:Bir doğsun da gözler üzerinde olur ister istemez. Böylece bizim senin gözüne sokmamıza gerek kalmaz Ee beklenen çocuk geldi. Ne zamandır bu haberi bekliyorduk. Ben, babam, dedem. Allah sana da nasip etsin Yaren. İnşallah bizim kadar seversin birisini de, bizim gibi aşkınızın kanıtı bir bebeğiniz olur. Aa. Pardon sen zaten evliydin değil mi? Neyse .
Y:Hıı.
Handan, Yaren’in koluna girdi.
HAN:Kızım sen ne zaman akıllanacaksın? Ne zaman anlayacaksın? Bu ikisi birbirini seviyor. Anla artık. Tüm Mardin anladı da, bir sen anlamadın. Seviyorlar kızım. Sen artık kendi hayatına bak.
Y:Reyyan benim hayatımı çaldı anne. Benim yaşayacağım hayatı o yaşıyor.
HAN:Reyyan senin yaşayacağın hayatı yaşamıyor Yaren. Unutma kızım, Miran ilk Reyyan’ı istedi. İlk onun adını andı. Biz onun elinden çalmaya çalıştık ama kader işte, intikam vesile oldu da yine kavuştular. Sende çek artık o fettan gözlerini üzerlerinden. Çocukları olacak artık. Uzak dur sende.
Bu da promosyon. Umarım beğenirsiniz Yeni bölüm cumartesi akşam gelir inşallah 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.