R:O ne demek?
M:Ne ne demek?
R:Ne demek sevmiyorum? Sevmiyorsan gelme yatağa o zaman.
M:Reyyan saçmalama güzelim. Benim neyi kastettiğimi anladın. Ben senin tadına zaten doyamıyorum. Acele etmeyeyim diye. Birbirimize doyalım diye. Sen benim ne demek istediğimi bile bile niye ağlıyorsun şimdi.
R:Sen ağlattın beni.
M:Ben mi?
R:Evet sen. Beni sevmediğini söyledin. Yüzümü görmek istemediğini söyledin. Boşanalım da kurtul o zaman sen benden.
M:Ben mi söyledim? Ben ne zaman öyle bir şey dedim Reyyan?
R:Dedin işte. Duydum ben.
M:Ben hiçbir şey anlamadım vallahi.
Reyyan kalkmaya çalıştı.
M:Reyyan Allah aşkına dur. Ben ne dedim, ne yaptım? Ben seni üzmek ister miyim hiç? Ne yaptığımı inan bilmiyorum ama özür dilerim. Ben seni ağlatmak istemedim. Ağlama hadi. Güneş batmasın.
R:Ben özür dilerim, bu ara biraz dengesizleştim. Sen beni ciddiye alma.
M:Ben seni nasıl ciddiye almam güzelim? Sen benim yaşama sebebimsin.. Neyse gel sen daha fazla zaman kaybetmeyelim bari.
R:Olmaz. Kalk hadi.
M:Ne demek olmaz? Olur gel hadi. Hem senin bana sözün var.
R:Ne sözü?
M:Bundan bir ay önce hani kulübe de söz vermiştin, gönlümü alacaktın.
R:Sen onu unutmadın mı?
M:Cıks unutmadım. Hadi tut sözünü.
Reyyan, Miran'ın üzerine uzanırken, boynuna öpücük kondurdu, dudaklarına öpücük kondurdu.
R:Tutalım bakalım.
Reyyan, Miran'ın üzerinden tişörtünü yavaşça çıkartmaya başladı. Önce göbeğini kurtardı tişörtten, bir öpücük kondurdu kurtulan yere. Sonra göğsünü kurtardı tişörtten, göğsüne öpücük kondurdu. Boynundan kurtardı, boynuna öpücük kondurdu. Miran gözlerini kapatmış anı yaşarken mutlulukla, Reyyan, Miran'ın vücudunu neredeyse öperek sevmişti. Sonra sıkıca sarıldı göğsüne uzandı. Miran hızla kalkıp üzerine çıktı.
R:Ne oldu?
M:Ne mi oldu? Sen gel her yerimi öp, beni çıldırt, sonra da yat. Senin benimle zorun ne? Senden hayır gelmeyecek ben hallederim.
Bu cümlesinden sonra Reyyan'ı öpmeye başladı. Kısa süre sonra Reyyan'ı en sevdiği haline büründürüp, baştan aşağı süzer.
M:Senin bu görüntün bir gün beni kalpten götürecek. Nasıl bir güzelliktir bu?
R:Utandırmasana beni Miran.
M:Niye utanıyorsun? Kocanım ben senin. Sen kollarını omzuma, sar bacaklarını belime. Benim dayanacak halim kalmadı.
Reyyan, Miran'ın söylediğini yapınca hissettiği tamamlanmış, tanıdıktı. Aşkla dans edip, bir kez daha doyuma ulaştılar.
Derin derin nefes alıp birbirlerinde dinlendiler. Miran ayağa kalktı üzerini giymeye başladı.
M:Sen yat güzelim. Söyleyeyim kahvaltıyı burada yap istersen.
R:Yok Miran kalkarım şimdi. Duş alıp gelirim ben. Yetişirim kahvaltıya, sen beni biraz idare et yeter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
Hayran KurguÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.