M:Reyyan ikinizin arasında ki sır ne?
A:Miran bak..
M:Sen sus lan sana mı sordum? Evet Reyyan Hanım seni dinliyorum.
R:Beni mi?
M:Evet seni. Aslan'a söyleyip bana, kocana söyleyemediğin ikinizin arasında ki sır ne?
R:Söyleyemem.
M:Reyyan ne demek söyleyemem kocanım ben senin kocan. Bak ateşim yükseliyor benim bir şey söyle.
A:Miran sakin ol. Reyyan'ı korkutuyorsun.
Miran Aslan'ın boğazına yapışıp bağırmaya başladı. Reyyan'ın onu durdurmak için söylediklerinin hiç birisini duymadı.
M:Sanane lan benim karımdan, benim karımın korkusundan. Neyden korkacakmış kocası var onun burada kocası. Lafını bil öyle konuş.
R:Miran bak haklısın tuhaf bir durum ama ne olur sakin ol, ne olur benim için. Hadi bırak adamın yakasını. Hadi Miran, hadi ne olur bırak? Hadi lütfen. Benim için hadi.
Miran Aslan'ı arkaya doğru iterek elleriyle saçını karıştırdı. Kendisini zor tuttuğu belliydi.
M:Ben Reyyan'a söz verdikçe, sakin olacağım dedikçe dünya üstüme geliyor sanki. Bana bak oğlum, sen benim KARIMDAN, KADINIMDAN uzak duracaksın anladın mı? Her kafamı çevirdiğim yerde seni karımın yanında, yakınında görmeyeceğim. Bizden uzak duracaksın. Defol git şimdi evimden.
Aslan bozulsa da Reyyan'ın yanında karşılık veremeyeceği için evden çıktı.
M:Seni dinliyorum Reyyan.
R:Miran söyleyemem.
M:Reyyan söylersin. Kocanım ben senin kocan. Herkes bizi boşandı sanıyor diye kafan mı karıştı senin. Miran ben sevdiğin adam, görebilmek için bin bir derde katlandığın adam, kocan. Böyle mi artık, biz ne zamandır birbirimizden bir şeyler saklar olduk.
R:Miran senden bir şey saklamayı bende istemiyorum ama bunu söyleyemem ne olur ısrar etme. Bu sefer sorma ne olur.
M:Reyyan valla çok zorluyorsun beni. Bence sen benim sana olan zaafımı kullanıyorsun.
R: O ne demek Miran?
M:Hani ben sana kızamıyorum, ben sana kıyamıyorum ya onu kullanarak bana istediğini yaptırabildiğini keşfettin. Biliyorsun ki sen yapma etme deyince ben senin dediğini yapacağım.
R:Sen mi beni kıramıyorsun, bana kıyamıyorsun. İyi o zaman demek ki bana kıyabilsen sonumu düşünmek bile istemiyorum.
M: Konuyu dağıtma Reyyan yemezler. Söz ver bana söyleyeceksin kendini hazır hissedince.
Reyyan Miran'ın boynuna sarılıp bir öpücük bıraktı. İçinden;
"Söz veremem Miran, bunu sana söyleyemem yüreğinde ölmüş intikamı ben tekrar diriltemem. Özür dilerim senden birtanem."
Miran Reyyan'ın yüzünü avuçlarının içine aldı. Derin bir nefes çekti içine.
M:Ahh ahh. Peki, Reyyan Hanım o zaman başka bir sorum var. Müsaadenle onu soruyorum.
R: Sor bakalım Miran Bey çalıştığım yerden olsun lütfen.
M:Allah Allah soruda beğenmiyor. Neyse ayıptır sorması, benim kendisinden hiç haz etmediğim, gördüğüm yerde kolunu, bacağını kırmak istediğim o Aslan lavuğunun bizim evimizde işi ne? "Yoldan geçerken denk gelmiştir deme." Öldürürüm bu sefer o adamı. Parmaklarıyla saymaya başladı.
1-Azat'ı vurdum karşımıza çıktı,
2-evinde fotoğrafımız çıktı,
3-damda karşımıza çıktı,
4-akşam eve giremedin orada dibinde bitti,
5-şimdi de bu
Bak beş oldu diye eliyle gösterdi.
M: Allah tarafından bir işaret bence bu. Hepsi tesadüf değil Reyyan. Neden anlamak istemiyorsun beni. Bu adamın bizimle bir derdi var.
R: Haklısın sanırım, valla bu sefer bende anlamadım, nerden çıktı?
M:Anlayacağız Reyyanım, anlayacağız. Bu Aslan lavuğunun ne halt karıştırdığını, neden sürekli senin dibinde olduğunu anlayacağız. Bütün sorularımızın cevabını alacağız. Sen bana güven. Yeter ki (elinden öptü) böyle elin elimde, (gözlerinden öptü) gözlerin gözlerimde,(kollarından tutup kendisine sardı) kolların böyle boynumda, (dudaklarını öptü) dudakların benim dudaklarıma mühürlü, kalbin böyle benim adım ile çarpsın. Ben her şeyi hallederim, her şeye göğüs gererim. Sen benimle ol, benim ol bana hiç bir şey olmaz.
Reyyan biraz önce Miran'ın kendisine yaptığının aynısını ona yapar. Önce ellerinden, sonra gözlerinden, sonra boynundan ve son olarak dudaklarından öper.
R: Ellerim, gözlerim, kollarım, dudaklarım, bütün benliğim, bütün varlığım senin. İstediğin zaman ben hep sana sarılmak için bekliyorum. Seni çok seviyorum kocamm.
M:Seni çok seviyorum karımm.
Dudakları buluşur. Ayrılınca Reyyan'ın aklına gelen şeyle kaşları çatılır. Miran ellerini Reyyan'ın kaşlarında gezdirir.
M: Niye çatıldı o güzel kaşların söyle bakalım.
R:....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.