13.Bölüm

10.6K 935 122
                                    

 Norma hem şaşkın hemde mutluydu, bir hazine keşfetmişti hemde öyle sıradan bir hazine değil. Tanrları bile ürkütecek bir hazine.

Bir 4 element kullanıcısı üstelik aralarında zayıf element olmayan yoğun derecede Doğal Element kullanıcısı. Bu hayallerin ötesinde bir şeydi. 2 Element kullanıcısı bulmak nadir bir şeydi, 3 element kullanıcısı bulmak neredeyse imkansızdı fakat 4 element kullanıcısı bulmak işte o öyle bir olayıdı ki Ay kırmızıya bulansa,gökyüzü yarılsa ve toprak parçalansa bile onlardan bir tanesi bunların hiç birisinden zarar görmezdi. Bir Doğal element kullanıcısını bulmak nadir değil, neredeyse imkansızdı.

Üstelik 4 elementi yoğun bir şekilde hisseden birisi mucizler arasında bile bir mucizeydi.

Norma tecrübeli birisiydi, yıllardır kervan lideriydi. Görmediği bilmediği neredeyse hiç bir şey yoktu. Dört element kullanıcısı bulmak imkansızdan öte bir şeydi ama bir tanesinin ismi duyulmuştu, gizemli bir kişilikti. Ona gökyüzünün hükümdarı diyorlardı. Antik zamanlardan beri yaşamış olan en güçlü Büyücülerden birisi Gök Yüzünün Hükümdarı Derik. Ama onunla ilgini anlatılan bütün herşeyde bile onun dört elemente olan yatkınlığı orta seviyede olarak isimlendiriliyordu.

Normal bu hikayelerden çıkarttığı sonuçla Ned'in gücünü kıyasladığında ortaya çıkan sahne açıkça Ned'in gelecekte Derikden bile daha üstün hale gelebileceği anlamına geliyordu. 

Böyle bir kişiyi o keşfetmişti ve Ned'in ona iyilik borcu vardı. Bunun tek anlamı vardı o da Norma zamanı geldiğinde eğer bir Krallığa sahip olmak isterse sadece Ned'e bunu söylemesi yeter olacaktı. Güçlü olan herşeyi alırdı ve Ned şimdi güçlü değilse gelecekte aşırı derecede güçlü olacaktı.

Norma Ned'i dikkatle kendi odasına götürdü, yanında gelen iki adama kapıda kalmasını emretti ve Ned'i odanın içine soktu.

Ned neler olduğunu anlamamış bir şekilde öylece bakıyordu, Korkmamıştı çünkü Norma'nın ona davranışı narin bir çiçeğe davranışından farklı değildi.

Ned'in önünde eğildi ve göz göze geldiler.

'Hala bana iyilik borcu sözünü hatırlıyorsun değil mi ? Sözünden dönmezsin değil mi ?'

Ned duyduğu şeylere öfkelenmişti.

'Ben sözümden dönmem! Sözünden sadece hainler,yalancılar döner. Aşağılık insanlar döner. Ben sözümden asla dönmem!'

Norma memnun bir şekilde Ned'e baktı. Bu iyilik sözü,hayatını değiştirecek şeydi.

'Senin ismin neydi ? '

'Ned Kan.'

'Tamam Ned beni çok iyi dinle. Sen çok özel bir yeteneğe sahipsin. Bu yetenek öyle özel ki insanlar seni yanına çekmek için savaşacak ve seni yanına çekemeyenler seni öldürmeye gelecektir. Sen bir Doğal element kullanıcısısın. Bunun ne anlama geldiğini biliyormusun ?'

Ned büyük babasının anlattığı efsanalerden Doğal Element kullanıcısının ne anlama geldiğini elbette biliyordu. 

'Biliyorum.'

'Bu iyi fakat daha da fazlası var. Sen Yoğun Doğal Element kullanıcısısın. '

Norma ned'in yüzüne baktı ve anlamadığını anlayınca hemen anlatmaya başladı.

'Dört elemente sahip olmak bir lütufur. Eğer dört elementi az hissediyor olsaydın o zaman zayıf bir doğal element kullanıcısı olurdun. 

Orta düzeyde hissediyor olsan işte o zaman bir efsane haline gelirdin fakat sen yoğun derecede hissediyorsun . Bunun anlamı,  Efsanelerde ki o yüce karakterleri aşma şansına sahipsin demek oluyor.'

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin