141.Bölüm

9.3K 708 37
                                    


Nedin Altın Örs Klanına verdiği ceza İmparatorlukta bütün büyük klanlar arasında hızla yayılmış ve hepsine ders olmuştu. Bir çoğu Altın Örs Klanının tutumunu ve yaptıklarını eleştirmiş. Ned'e ise merhametli davrandığı için saygı duymuştu. Ama aynı zamanda duyan herkeste bu olaydan ders çıkarmış ve Nedi kışkırtmamaları gerektiğini anlamıştı.

O günün üstünden bir gün geçtikten sonra Altın Örs Klanı Nedin istediği her şeyi evine yollamıştı. Ned malzemeleri kontrol ederken oldukça mutlu görünüyordu,

İstediği her şey tamamdı hatta Altın Örs Klanı fazladan 8.Seviye Ateş Yılanının derisinden yapılma eldiven ve önlük bile göndermişti. 

Ned vakit kaybetmeden bütün malzemeleri depolama yüzüğünün içine koydu, sırf bu malzemeleri taşımak için yeni bir yüzük satın almıştı ve parmağında artık 4 tane depolama yüzüğü vardı. Daha geniş alana sahip yüzük aramış olsa da maksimum bulabildiği yüzük           100 x 100 boyutlarındaydı fakat Kırmızı Ejderha Klanına bir istek mektubu göndererek kendisi için 4 tane 1.000 x 1.000 metrelik alan sahip depolama yüzüğü bulmalarını istemişti. Kırmızı Ejderha Klanı temin edemiyorsa zaten kimse bu yüzükleri temin edemezdi.

Ned her şeyi aldığına emin olduktan sonra gözlerini kapattı ve tekrar mağarada ortaya çıktı. Fakat bu mağara onun için uygun değildi. Gizliydi fakat yine de demircilik faaliyetine başladıktan sonra açığa çıkmış olacaktı bu yüzden uzun zaman önce yeni bir mağara keşfetmişti. Bu mağara yakında ki bir dağın zirvesine yakın bir noktada yer alıyordu ve oldukça korunaklıydı. 

Nedi mağarada 6 kişi karşılamıştı. Nina hariç hepsi Nedi saygıyla selamladı ve Sofya bile bir istisna değildi. Beraber geçirdikleri zaman içinde Sofya Ninayı tanımış ve onunla yarışamayacağını anlamış hatta belli bir samimiyet bile kurmuştu bu yüzden de Ned'e olan tutumu büyük oranda değişmişti.

Ned 5 kişiyi incelerken yüzünde bir gülümseme oluştu,

'Güzel. Hepiniz 9.Seviye Zirve savaşçı olmuş durumdasınız ' dedi. Yüzünde taktir eden bir bakış vardı, uzun zamandır hizmetçileri ile arasında ki bağı koparmış ve onları takip etmeyi bırakmıştı. Kendi işlerine zaman ayırdığı için onlarla ilgilenemiyordu fakat onlar gelişimlerine devam etmiş ve oldukça fazla savaş tecrübesi kazanmışlardı. 

Büyülü Canavar Boyutuna geldikleri ilk günlerde bir veya bir kaç günde sadece bir tane 9.Seviye Büyülü Canavar öldüre bilirken artık günde 2 tane 9.Seviye Büyülü Canavar öldürebilecek hale gelmişlerdi. 

'12 Gün boyunca rahatsız edilmek istemiyorum. Eğitiminize devam edin. 10 günün ardından Buz Diyarına gidecek ve orada kendi tabiatında yaşayan büyülü canavarlarla savaşacaksınız.' dedi. 

'Emredersiniz Lordum.' dedi hepsi aynı anda karşılık vererek. 

Ned gitmek için hazırlanırken Katarina ileriye çıktı ve konuştu,

'Lordum eğitim sürecinde avladığımız Büyülü Canavarlardan 900 tane Büyülü Canavar Çekirdeği biriktirdik. Ne yapmamızı emredersiniz ?' dedi. Ned sakin bir şekilde Ninaya baktı ve,

'Ninaya verin.' dedi.

'Emredersiniz Lordum' dedikten sonra Katarina yerine geri döndü ve Ned mağaradan çıktıktan sonra hızla keşfettiği mağaraya doğru uçuşa geçti.

Kısa süre içinde mağaraya varmıştı. Mağara dağın tepesine yakın bir bölgedeydi ve bütün araziyi görmesine imkan sağlıyordu. Sanki doğal değil birileri tarafından yapılmış gibi görünüyordu.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin