61.Bölüm

9.6K 876 54
                                    

'Ne! 10 aymı ? Fakat benim 4.Seviye Büyülü Canavar Çekirdeklerinin tekini emmem bile 30 saniye kadar sürmüştü.'

'Bunlar 5.Seviye Büyülü Canavar çekirdekleri. Akıl almaz bir Tanrı Enerjisi emme gücün olsa da 5.Seviye Büyülü Canavar Çekirdeklerinin birisini bile emmen 1 buçuk dakika sürecek. Tahminime göre 5.Seviyenin Zirvesine ulaşmak için 150.000 Bin Büyülü Canavar çekirdeğine ihtiyacın var. Bu durumda en iyi tahminle 10 ay sürece. 5.Seviyenin ortasına ulaşınca emme süreci 1 dakikaya zirvede ise muhtemelen 30 saniyeye inecek. Fakat 6.Seviyeye adım atmak için yeterli Büyülü Canavar Çekirdeğine sahip değilsin.'

Ned 6.Seviye olamayacağını tahmin etmişti fakat çok yaklaşacağını da biliyordu. Şuan elinde ki çekirdeklerin değeri en az miktar üzerinden hesaplansa bile yüzlerce milyon altın ediyordu ve böylesi bir serveti sadece 5.Seviye başlangıçtan Zirvenin biraz üstüne çıkmak için harcayacaktı. Tek kelimeyle büyük bir israf gibiydi fakat para olduğu sürece gelişimde garantiydi, Eğer güçlenmek istiyorsa yapması gereken tek şey yeterince paraya sahip olmak veya yeterince Büyülü Canavar öldürmekti.

Ayrıca henüz almadığı Gümüşe dönüştürme ödülü vardı.

'Kan 20.Görev tamamlandığına göre taşları gümüşe dönüştürebilirim. Peki artık bir kayayı bakıra dönüştüre bilir miyim ?'

'Elbette. Her şey güç ile ilişkilidir. Yeterince güçlüysen başarmamak için hiç bir engelin yok fakat yine de büyük kayalardan uzak dur.'

Ned merakla sordu,

'Peki sen Toprak Ejderhası'nın bütün görevlerini bitirdin mi ?'

'Bitirmek mi ? Bu sanırım imkansız bir şey olurdu. Toprak Ejderhası'nın görevleri 30. Göreve kadar oldukça yapıla bili dir fakat 30.Görevden sonra zorluk derecesi S seviyeye çıkar ve 50. Görev den sonra SS, 70 Görevden sonra SSS seviyeye çıkar. Eğer 90 Görevden sonra devam etmeye niyetliysen şimdiden vazgeç ben 89. Görevi tamamlarken neredeyse ölüyordum ve 90. Görevin koşullarını görünce çoktan yapamayacağımı anlamıştım. '

Ned şaşırmıştı, Kan Kudretinin bu güne kadar ona verdiği destek şüphesiz büyüktü ve onun gücünü az çok biliyordu yine de onun yapamadığı bir görevin varlığı onu korkutmuştu.

'Peki Atam Han Kan kaçıncı Göreve ulaştı?'

'89. Görevden sonra o da devam edemedi. '

Kan Kudretinin sesi kendinden emindi. 90 Görevin yapılamayacağından o kadar emindi ki deneme fikri bile kabul edilemezdi.

Anlıyorum bu arada 20 gün aralıksız devam eden savaştan sonra büyü gücümün gelişmesini beklerken savaşçı gücüm gelişti. Çoktan 5.Seviyenin zirvesine ulaştım.

'Farkındayım fakat bir savaşçı için 5.Seviye olmak önemli olsa da senin hedeflerin için fazlasıyla yetersiz yine de 17 yaşına geldiğinde 9.Seviye olacağına olan inancım katlanarak artıyor. Benim bile beklentilerimi aşmaya devem ediyorsun. 5.Seviyenin zirvesine çıkabilmen bile bu yaşta büyük bir mucize üstelik 10 ay sonra 5.Seviyenin zirvesinde bir Büyücü de olacaksın. Tanrılara meydan okuyacak güce sahipsin, ben ve Han da dahil tanıdığım düşük seviyeli boyutlarda ki herkesten çok daha hızlı gelişime sahipsin. Neredeyse Kıdemli Boyutlarda ki çocuklara yakınsın diyebilirim.'

Ned gülümsedi ve memnun bir şekilde avuçlarına bir tomar 5.Seviye Canavar çekirdeği aldı.

Hızlıca emmeye başladı ve 10 dakika sonra başka bir tane daha aldı.

Bu süreç 40 dakika kadar devam etti ve Ned bir anda 5.Seviyenin ortasına adım attı. Her şey beklentide ki gibiydi, Başlangıç aşamasını geçmek her zaman basitti fakat Ortadan zirveye geçmek zordu ve Zirveden yükselerek 6.Seviyeye ulaşmak neredeyse 100 kat daha zordu. 

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin