147.Bölüm

8.7K 761 51
                                    


3 gün sonra Ned gözlerini açmaya başladı, oldukça yorgun hissediyor olsa da daha kötülerini yaşadığını düşündü. Başını çevirdiğinde Ninanın hemen yanında durduğunu fark etti, Nina ona gülümsemiş ve Nedde aynı şekilde karşılık vermişti .

'Kaç gün oldu ?' dedi Ned sakin bir tonda,

'Neden bayıldığını biliyor gibisin . 3 gün oldu.' dedi Nina açıklama beklediği yüzünde ki ifadeden anlaşılıyordu.

'Bir sanatın devamını getiriyordum. Oldukça zor' dedi Ned sakin bir şekilde. Nina daha fazla açıklamaya ihtiyaç duymamıştı. 

'Daha dikkatli olmalısın.' dedi .

'Elimden geleni yaparım. '

'Ayrıca bir daha böyle bir durum yaşanır diye bana bütün büyülü canavar çekirdeklerini vermeni istiyorum.' dedi. Nina elinde ki bütün canavar çekirdeklerini Nedi ayıltmak için kullanmıştı.

'Canavar çekirdekleri mi ? Bayılmamla ne alakaları var ?'

Nina açıklama yapmaya başladığı anda Kan Kudretinin sesi de Nedin zihninde duyuldu,

'Bu kız gerçekten akıllı. Senin tanrı enerjinin bitttiğini görünce üstüne Büyülü Canavar çekirdekleri koymaya başladı ve senin Büyülü Canavar Çekirdeklerini özümseme hızın sayesinde ölümün elinden kurtuldun. Eğer o bunu yapmasaydı belki şuan ölmüş olurdun. Kırmızı Ejderha Klanının rünleri en güçlü rünler arasındadır. Her rün onu yapanın sembolü ile korunur ve en dehşet verici olanlardan birisi de o ejderhadır yine de iyi iş başardın.' dedi.

Bu sırada Nina açıklamaya devam ediyordu,

'Teşekkür ederim Nina, hayatımı kurtardın ' dedi Ned Ninanın sözünü keserek, Ninanın gözleri dolmuştu,

'Aptal! Bir daha böyle bir şeye kalkışıyorken en azından bana söyle, eğer aklıma büyülü canavar çekirdekleri gelmeseydi. Belki sen... sen.' dedi fakat göz yaşlarına ve hıçkırıklara boğulduktan sonra konuşmaya daha fazla devam edemedi. Ned onu teselli etmek için kalkmaya çalışsa da bedeni henüz buna hazır değildi. Ned halsiz bir şekilde elini salladı, yüzüğünün içinden 2 tane depolama yüzüğü ve bir sandıkla birlikte çok sayıda 9.Seviye Büyülü Canavar çekirdeği ortaya çıktı, bunların hepsi kısa süre önce eline geçen servetin içinde ki çekirdeklerdi . 

Tahminen 150 bin kadar büyülü canavar çekirdeği ninanın önüne serilmiş bir şekilde duruyordu. 

Nina hepsini görünce rahat bir nefes aldı, bu kadar çok çekirdekle artık Nedi aynı duruma gelirse çok daha kolay olacak diye düşündü ve sakinleşti. Büyülü Canavar Boyutunda geçirdiği zaman içinde artık ne tarz bir yolda olduklarını iyice anlamaya başlamıştı, onların yolu tehlikeli ve sürekli ölümle burun burunalar dı. Nina sadece meditasyon yaparak muazzam bir gelişim gösteriyor olsa da Ned onun gibi değildi. Ninanın hiç bir hedefi veya hayali yoktu, Ned ile birlikte olmak ona yetiyordu fakat Nedin hayalleri bütün dünyaları kaplayacak kadar büyüktü bu yüzden Ned tehlikelere atılmak konusunda çekinmiyordu.

Devam eden bir kaç günde Ned tekrar Tanrı enerjisini topladı ve eskisi kadar dinç hatta biraz daha iyi hissetti, Sanki ki merkezi genişlemiş ve Tanrı Enerjisi alma kapasitesi artmıştı, önceden ufak bir katı halinde duran tanrı enerjisi artık biraz daha büyümüştü.

Ned tekrar gözlerini kapattı ve elini titanyum zırhın üstünde ki diğer rüne koydu, Tanrı enerjisini yavaşça aktarmaya başladı ve bir önceki gibi bir anda bütün Tanrı Enerjisini rünün üstüne yolladı. Daha önce olduğu gibi rün havalandı ve Ejderha Ortaya çıktı. Bir defa daha Kırmızı Ejderha Klanının yaptığı efsun ile savaşmak zorunda kalmıştı fakat artık biraz daha tecrübeliydi.

Acı hissi hiç azalamamış sabit kalmıştı, ne kadar değişirse değişsin asla çektiği acı değişmiyordu. Ruhu çığlıklar atarak acıyla inliyor ve bağırıyordu, ne kadar süre geçtiğini bilmese de bir defa daha bedeni erimeye ve yaşlanmaya başladı, eti çekildi, derisi kemiklerine yapıştı. Ardından Ejderha bir anda yok oldu ve toz halinde yere yağarken Ned bu sefer bayılmamıştı, Ejderhanın bedeninden çıkan bir parça hızla Nedin ruhuna yapıştı ve göğsünün üstünde iz bıraktı, Ned göğsüne baktığında iki tane yan yana farklı rün gördü ve gözleri kapanıp tekrar düştü. 

Nina anında müdahale ederek hemen 9.Seviye Büyülü Canavar çekirdeklerini Nedin üstüne koymaya başladı, her koyduğu çekirdek anında yok olurken Nina sürekli tazelemeye devam etti, Her türlü element içeren çekirdek Nedin bedeninin üstünde toza dönüştü ve 1.500 Büyülü Canavar çekirdeğinden sonra Nedin Tanrı Enerjisi hissedildi, Nina tekrar derin bir nefes aldıktan sonra kendisini yere bıraktı ve Nedi izlemeye başladı.

Aradan 3 gün geçti , Ned bu sefer 2 gün daha erken Tanrı Enerjisini toplamıştı ve ki merkezinde ki enerji kapasitesi daha da artmıştı, Önünde duran titanyum zırh artık efsunsuz hale gelmiş sıradan bir zırhtan farkı yoktu, Değeri hala oldukça fazla olsa da efsunsuz halinin Ned için bir kıymeti yoktu bu yüzden onu depolama yüzüğüne attıktan sonra başka bir zırh çıkarttı. Bu zırhın üstünde tam 5 tane Efsun vardı ve bu zırh Nedin boyut yüzüğünden çıkanlardan birisiydi, az önce ki zırhtan çok daha kaliteli yapıldığı belli oluyordu ve Ned artık rünlere biraz daha aşina olduğu için efsunların şeklinden Kırmızı Ejderha Klanına ait olduğunu anladı. 

Elini rünün üstüne koyduktan sonra süreç tekrar etti, Ned bu sefer bir kaç saniye daha fazla dayanmıştı . 

Nina 2.000 Büyülü Canavar çekirdeği kullanarak Nedin Tanrı Enerjisini hissetmişti. 

3 gün sonra Ned tekrar enerjisini topladı ve devam etti, 

Ninanın her gün kullandığı Büyülü Canavar Çekirdeği sayısı 500 artmaya devam ederken Nedin ki merkezi her seferinde daha da genişliyor daha fazla Tanrı Enerjisi almaya başlıyordu.

Ki Merkezi Bilge Seviye savaşçılar için fazla önemli olmadığı için ölçüsü oldukça küçüktü fakat Büyücüler için bu oran çok daha büyüktü, Ned her rünü absorve ettikten sonra aynı zamanda ki merkezi de genişliyordu. Bunun rün ile bir ilişkisi yoktu sadece kapasitesinin ötesinde Tanrı Enerjisi kullandığı için Ki merkezi genişlemek zorunda kalıyordu. Bu bedenin kendi kendini koruma sistemiydi ve eğer genişlemezse Ned ölebilirdi. Oldukça tehlikeli bir yoldu ve neredeyse kimse tarafından tercih edilmezdi fakat aksi taktirde Nina gibi meditasyon yaparak yavaş yavaş genişletmek gerekirdi ki bu da uzun yıllar alan yorucu bir süreçti. 

Ned Ninadan daha düşük bir bir tanrı Enerjisi çekme kapasitesine sahipti bu yüzden Bilge Seviye büyücü olması bir kaç on yılını almalıydı fakat bu şekilde sadece 2 yıl gibi bir süre içinde Bilge Seviye olmayı başarabilecekti ki normalden çok daha hızlı gelişim göstererek 2 yıldan daha sürede geçebilmeyi başarabilecek gibi görünüyordu.

Ned bir defa daha rünün üstüne parmağını koyduktan sonra başka bir ejderha daha karşısına çıktı, Elinde ki bütün zırhlar ve silahlar  başka boyuttan gelmiş olsa da hepsi Kırmızı Ejderha Klanı tarafından efsunlanmıştı ki buda Kırmızı Ejderha Klanının ulaşabileceği engin gücü ve aynı zamanda ne kadar dehşet verici boyutlar olduğunu gösteriyordu. 

Nedin dünyasında Efsunlu nesneler sadece çok özel kimselerin sahip olabildiği çok pahalı araçlardı. Bazı Bilgeler asla bu tarz eşyalara sahip olamazken Kara Okyanus Leoparı tarafından öldürülecek kadar zayıf olan bir kaç düzine bilgenin sahip olduğu servetler arasında Bilge Seviye silahlar,zırhlar ve ekipmanlar bile vardı. 

Bu ölçütte Nede ne kadar zayıf bir boyutta yaşadığını acı bir şekilde göstermişti.

Ned bir defa daha rünü kazandıktan sonra daha uzun süre ayık kaldı ve tekrar bayıldı, Nina bu sefer onu ayıltmak için daha fazla büyülü canavar çekirdeği kullanmıştı. 

Ned 1 gün sonra bütün enerjisini toplamış bir şekilde uyandığında efsun rünlerini absorve etmesinin üstünden 2 ay geçmişti. Nedin 2 merkezi %25 oranında büyümüştü ve büyümeye de devam ediyordu. Ned Bilge Seviyeye daha da yaklaştığını hissetti ve heyecanlandı. 

Yeni bir zırh çıkartıp efsunları absorve etmeye başladı.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin