Disiplin Bölümü binası deyince bütün Anka Şehrinin aklına, işkence dolu zindanlar, karanlık ve korkutucu bir bina, hayaletler, ölüm ve daha bir çok korku dolu sahne gelirdi fakat Ned'in gördükleri tamamen farklıydı.
Oldukça lüks ve ihtişamlı olan 4 katlı gösterişli bir bina, etrafında geniş çiçek bahçeleri ve her yer oldukça temizdi. Yerlere döşeli taşlar bile sokaklarda kullanılanlardan bir kaç kat daha kaliteliydi.
Ned disiplin bölümün binasına girdiği anda şaşırdı, içerisi oldukça aydınlık ve sarı altın renginde taşlarla döşenmişti. Her şey gösterişli ve güç doluydu. Bu yer bir karakoldan ziyade büyük bir klanın girişi gibi görünüyordu ve kesinlikle bir kadın eli değimiş gibi bir his veriyordu.
İçeriye adım atanların hepsi nazik bir şekilde karşılanıyor, hoş konuşmalar duyuyor ve keyifle gidecekleri yere gidiyordu.
Ned yanında ki görevliyle birlikte merdivenlere yöneldi, 4 kat çıktı ve büyük bir koridorun sonuna gelmeden en sondan 3. odanın önünde dırdı. Kapının üstünde ki güzel işlemeler nefes kesici görünüyordu.
*TIK**TIK**TIK*
Kapının ardından nazik bir ses onları içeriye davet etti,
'Geliniz'
Kapı yavaşça açıldı. Ned anlamsız bir şekilde heyecanlanmıştı. İlk adımını attığı anda odanın içinden yayılan hoş koku bedenini sarmış ve zihnini canlandırmıştı. Gözleri geniş masanın ardında oturan Mor uzun saçlı, ince yüzlü ve dolgun dudaklı mor ışıklar saçan gözlere sahip kızın üstüne odaklandığında dili tutulmuş ne diyeceğini bilememişti. Yaşı çok değildi, henüz kadın erkek ilişkilerinden bi haberdi fakat onun bi haber kalbi bile kadının güzelliğiyle yerinden çıkacak gibi atmıştı. Yanında ki görevlinin ise çoktan ağzından sular akmaya başlamıştı.
Kadın gözlerini Ned'e çevirdi ve,
'Sen çık' dedi. Ned hiç üstüne alınmadan görevli zorla götürülür gibi ayaklarını sürüyerek odadan çıktı ve kapıyı ağır çekimde kapattı.
'Demek sen Ned sin?'
'Evet benim.'
Ned ismini büyük bir gururla kabullenmişti.
'Ben Disiplin Bölümü Başkan Yardımcısı Aysha Light'
'Memnun oldum.'
Ned kur yapar bir eda ile söyledi ve Aysha gülümsedi,
'Bende memnun oldum Ned. Gel ve otur .'
Eliyle gösterdiği deri kaplı kaliteli koltuğa Ned oturdu ve,
'Ned bana söyler misin neden bir Papazın kollarını kestin. Dilini parçaladın ve ucunu yok ettin ?'
'Bana Piç Kurusu dedi. Bunu hak etmişti! Kimse Klanıma dil uzatamaz. Eğer uzatırsa o zaman o dili keserim.'
Aysha hiç bir tepki vermeden gülümsedi, Ned bu durumu garipsemişti zira böyle yüksek konumda ki birinin ona bu şekilde davranması pekte düşündüğü bir şey değildi.
'Anlıyorum Ned. Sana karşı açık konuşmak gerekirse. Sen daha buraya gelmeden önce bir şekilde Alev Klanı olayı haber almış ve Klan Elderlerinden birisi buraya gelmişti. Özetle büyük bir güç tarafından destekleniyorsun bu yüzden herhangi bir ceza almayacaksın fakat bilmeni isterim ki bir defa daha böyle bir olaya bulaşırsan bu sefer dili kesilen sen olursun!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...