'Şimdi sıra benim hediyem de.' dedikten sonra Kısa boylu zayıf adam depolama yüzüğünden bir zırh ve kılıç çıkarttı.
Zırh ve kılıç diğer generallerde olanlara oldukça benziyordu fakat üstünde ki işlemeler değerinin çok daha fazla olduğunu gösteriyordu. Daha özel yapılmış gibi görünüyordu,
'Bu zırh ve kılıç Generallerin standart ekipmanıdır. Doğu Orduları komutanı da aynı ekipmanları kullanır fakat onunkiler gibi seninkilerde konumuna göre restore edilmiştir. Kılıç ve Zırh %100 titanyumdan yapılmadır. Ayrıca üstlerinde 5 farklı efsun büyüsü işlenmiştir. 9.Seviye 6 Büyülü Canavar Çekirdeği ile desteklenmiştir yani özetle bu zırh ve kılıç bir büyücü için oldukça faydalıdır tabi ki bir savaşçı içinde oldukça faydalıdır. Bu kılıç sayesinde sana yönelmiş bütün element içeren büyüleri rahatlıkla kesebilirsin. Zırhında ki 6 farklı elemente ait 9.Seviye Büyülü Canavar Çekirdeği sayesinde bütün elementlere karşı direnç kazanırsın.
Ned zırhı zaman kaybetmeden giydi ve kılıcı eline aldı fakat kılıçtan aldığı güç ile Kan Kudretini kıyaslamak imkansızdı. Kan Kudreti kendi bilincine sahip çok özel bir silahtı. Sadece ilk eline aldığı anda boyutunu ona uygun hale getirmiş ve defalarca hayatını kurtarmıştı. Ayrıca Kudretin kesiği isimli tanrılara meydan okuyan bir yeteneğe sahipti öyle ki 3 farklı şekli vardı ve her şekli inanılmaz güç barındırıyordu ayrıca Kan Kudretinin daha önce ona söylediğine göre gelecekte ona vereceği daha iyi tekniklerde vardı ayrıca zaten Kan kudretini kullanarak büyü yapıyor, ona gelen büyüleri kesebiliyordu.
'Teşekkür ederim kıdemlim.'
'Henüz bitmedi. Ayrıca Doğu Orduları Komutanının Sol Komutanı ve diğer generallerin sana özel bir hediyesi var. ' dedikten sonra depolama yüzüğünden 10 tane cübbe çıkarttı. Her cübbe birbirinin aynısıydı ve Ned'in şuan giydiği cübbeye benziyordu fakat kalitesi biraz daha kötüydü ve sırt bölgelerinde sadece Kan Klanının sembolü vardı fakat değer olarak Nedin kinden biraz daha az değere sahip olsa da 9.Seviye Büyülü Canavar derisinden yapılmaydı.
'Az önce öldürdüğün çırağı da kendi hizmetçilerinin yanına katacağını düşünmüştük fakat onu öldürdüğüne göre diğer 5 cübbeyi gelecekte sana hizmet edeceklere verebilirsin. Bu arada Efendilik bağının maksimum 10 kişi ile sınırlı olduğunu bildiğini tahmin ediyorum.'
'10 kişi mi ? Hayır bunu daha önce ne görmüş ne de duymuştum .'
'Hahahaha... Tarihte senin gibi pervasız bir şekilde Efendilik bağı kuran birisi olmadığı içindir. Efendilik bağına sahip olan kişiler arasında en fazla 2 kişi alanı gördüm fakat sen olayı bam başka bir boyuta taşıyarak şimdiden 5 kişi aldı. Kimse 10 kişi alacak birisi olacağını düşünmediği için bu kuralı söylememişti fakat anlaşılan senin öğrenmen gerekiyor.'
'Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim efendim. Bundan sonra seçeceğim kişileri çok daha özenli değerlendireceğim fakat şuana kadar seçtiklerimden oldukça memnunum.'
'Açıkçası pervasız davranmış olsan da gerçekten alanında en iyi olanları seçtin. Bu test başlamadan önce 11 kişiyi favori olarak belirlemiştim. Bunlardan birisi sendin ve diğerleri arkanda ki o 5 kişiydi. Diğer 5 kişinin birisi zaten senin tarafından öldürüldü. kalan 4 tanesi de o Suikastçi kız tarafından öldürüldü bu arada onu efendi bağı ile bağlamakla iyi yaptın yoksa testin sonunda onu yakalayıp götürmek zorunda kalacaktık. O efendisini öldürmüş bir suikastçi ve böyle bir suikastçinin yaşama hakkı yoktur tabi sen onu kendi himayene alınca otomatikman ölüm emri de kalmış oldu.'
Ardından derin bir nefes aldı ve yüzünde ciddi bir ifade belirdi.
'Söylediğim gibi Doğu Orduları komutanı çok meşgul şuan kadınlarla... Ihımmm şey yani önemli kişilerle toplantıda bu yüzden gelemedi. Sen onun çırağı olarak büyük bir sorumluluk taşıyorsun, eylemlerine dikkat etmek zorundasın asla Doğu Orduları Komutanının ismine zarar verecek bir şey yapamazsın bu yüzden sana Doğu Orduları Komutanının ilk emrini iletiyorum. ''Asla işini yarım bırakma.'' bu kadar. Doğu Orduları komutanın sana ilk emri bu. Zamanı geldiğinde seni görmek için çağırtacak bu sürede özgürsün .
Ayrıca yeni elde ettiğin konum ile artık Dünya İmparatorluğunda bir Arşi-Dük olarak hizmet vereceksin. Doğu Orduları komutanının İmparatorlukta ki bütün mülklerini yönetme hakkına sahipsin. Doğu Orduları Komutanı sadece bir General değil aynı zamanda büyük bir tüccardır. Çırağı olarak ona ait olan her şey sana da aittir fakat hiç bir halükarda asla ve asla bu test alanının bulunduğu mülkü satma hakkına sahip değilsin zira Doğu Orduları Komutanı bu bölgede yaşıyor ve burayı gerçekten çok sever. Bu bölgeyi elde edebilmek için bir kaç bin yıl boyunca İmparatora ecel terleri döktürdü.
Arşi-Dük ünvanını aldıktan sonra Dünya İmparatorluğunda Prensler bile sana saygı göstermek zorundadır. İmparator, Baş Komutan, 4 Kuvvet komutanı, Kutsal Papa, Karanlık Üstat haricinde kimse senden üst konumda değildir. Doğu Orduları Komutanı sana görev vermediği sürece istediğin gibi zaman geçirebilirsin fakat benim tavsiyem elinden geldiği kadar gelişimini yükseltmen olacaktır. Zira Doğu Orduları Komutanı kendi başına ilahi bir güçtür. '
'Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim Kıdemlim. Elimden geleni yapacağıma emin olabilirsiniz fakat şimdi ne yapacağım ? Öylece İmparatorluk Başkentine gidip hayatıma devam mı edeceğim ?'
Kısa boylu zayıf adam Ned'E baktı, bu sırada hala yerde olan Generallerin bazısı kıkırdayarak gülüyordu.
'Bu ne görev aşkı Ned? Doğu Ordularında kimse görev için gönüllü olmaz hatta birileri görev alınca gözden düştüğünü düşünür. Git eğlen, gençliğinin tadını çıkar .'
Ned garip bir bakış attı ve ne diyeceğine emin olamadı. Doğu Ordularının bu gevşek tavrına oldukça hayret ediyordu. Hepsi kudretli generallerdi fakat Doğu Orduları veya Komutanlarının hepsi eğlenceye düşkün insanlardı ve görevden kaçıyorlardı. Bütün bu tembelliğe rağmen nasıl Bilge Seviyeye ulaştıkları hatta nasıl bu güne kadar Büyülü Canavarları ve Vahşi insanları yendikleri konusunda şüpheleri vardı.
Ned bilmese de testi bitirdiği için bütün Generallerin ve Doğu Orduları Komutanının üstünde bir matem havası vardı. İleri hatlarda savaşan bir kaç General her yıl değişimli olarak yerini başka birisine bırakırdı ve geri hatta düzenlenen test sayesinde sürekli olarak arkaya kaçan vahşi insanlar yok edilirdi fakat Ned testi bitirdiği için artık fazladan Generallerin savaş için ön saflara gitmesi gerekiyordu ve bu durumda herkes gitme ihtimallerinden dolayı rahatsızdı ayrıca Doğu Orduları Komutanı test sayesinde yıllardır sorumluluk almadan rahat bir şekilde hareket ediyordu ve Baş Komutan ve İmparatoru testi gözlemlediği bahanesiyle geçiştiriyordu fakat şimdi bu bahanesi de ortadan kalmıştı artık o da direk savaşı yönetmek için ön saflara gitmek zorundaydı.
Şuan Nedi öldürmek için her birisi aslında can atıyor olsa da bunu göstermemeye özen gösteriyorlardı.
'O zaman biz gidelim mi ?'
'Evet hadi gidin.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasíaFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...