Ned 3.kılıcına isim veriyordu fakat hala bir kılıca isim verebilecek yeterli güce sahip değildi. Kan Sömürene isim verirken Kan Kudreti ona yardım etmişti. Kan Atasına isim verirken Han Kan yardım etmişti ve şimdi de Kan Kudreti ve Han Kan bir arada ona yardım ederek isin vermesi için gereken enerjiyi sağlamıştı.
Bilinci bu yüzden çok kısa sürede tekrar geri geldiğinde elinde gri renkler yayan kılıcı tutuyordu, Ned ruhunun dingin bir deniz gibi olduğunu hissetti, kılıcın bilinci tamamen bastırılmış ve itaatkar olmuştu.
Ned kılıcı hemen incelemeye başladı bu sırada yanında duran Borise bile dikkat etmiyordu. Kılıcın özelliklerini sadece biraz inceleye bilmişti. Kan Kurutan ismini vermiş olmasının sebebi ise asıl iki yeteneğinin bir araya gelerek oturduğu yeni yetenekti. Normal kılıçlar da çok nadir 3 yetenek olurdu fakat Kan Kurutan da 3 tane yetenek vardı ve 3.yeteneğin ismi de Yozlaşma isimli bir yetenekti.
'Yozlaşma : Tanrı Enerjisi üretme yeteneği.' Nedin nefesi kesilmişti, kılıç tanrı enerjisi çekmiyor ayrıca Tanrı Enerjisi üretiyordu. Bu yetenek Kan Sömürenin tamamen zıttı bir yetenekti, Ned kılıcın neden bu kadar güçlü olduğunu daha iyi anlamıştı. Kılıcın yapıldığı metaryallerin kılıca bu özelliği verecek bir gücü olmamasına rağmen Nedin ruhunun kılıca bu gücü verebilme özelliği vardı.
'Kan Kudreti, Yozlaşma isimli yeteneğe sahip bir kılıcım oldu.' dedi Kan Kudreti onun çocukluğundan beri en yakın arkadaşı olmuştu.
'Özel bir yetenek ama tehlikeli, Yozlaşmanın sadece Tanrı Enerjisi ürettiğini var sayamazsın, bu yetenek doğada ki Tanrı Enerjisini sınırsız bir şekilde emer ve onu kendisi için kullandıktan sonra tekrar dışarıya yayar yani Kan Kuruta nın yaydığı Tanrı Enerjisi sen hariç herkes için ölümcüldür. Yozlaşma dehşet verici bir öldürme tekniği, bu kılıç gerçekten vahşi bir barbar hatta bir katil gibi. Senin ruhundan böyle bir anormal kılıç nasıl ortaya çıktı açıkçası çözebilmiş değilim ama bu kılıç bana babanı anımsatıyor.' dedi Kan Kudreti.
'Babam mı ? Bu kılıcın babamla ne ilişkisi var?'
'Önemli değil ama her halükarda o kılıç sana itaat etti, bize sahip olduğun sürece sana baş kaldırmaya cesaret edemez. Han zaten ona hak ettiği dersi verdi, yeni doğmuş bir kılıç bilincinin zaten Hana kafa tutması kadar aptalca bir şey olamazdı. Bir süre kılıç bilinci sana cevap veremeyecektir ama yetenekleri kullanmaya devam edebilirsin. Yeni kılıcını iyi kullan çünkü o gerçekten özel bir kılıç.'dedi Kan Kudreti ve ardından sessizliğe gömüldü. Sesinden endişeli olduğu anlaşılıyordu ve Ned anlatmadığı kötü şeylerin olduğunu fark etmişti. Sanki bu kılıç bir lanet taşıyormuş gibi hissediyordu yine de Kan Kudretinin sözlerine güvenmeyi tercih etti .
Boris Nede yaklaştı, elinde tuttuğu kılıcı dikkatlice incelemeye başladı,
'Bu ne kadar ilginç bir kılıç, Sanki bir sanat eseri gibi görünüyor ama oldukça vahşi bir aurası var. Bu başarılı bir Ruha uygun kılıç mı yoksa başarısız bir kılıç mı emin olamadım ama güçlü, neredeyse Aziz seviye denebilecek kadar güçlü. ' dedi Boris dikkatli bir şekilde kılıcı incelerken, Nede gösterdiği kendisine ait ilk ruh kılıcı bile bu kadar farklı bir yapıya sahip değildi.
'Göster bana, saldırısı ne kadar güçlüymüş deneyimlemek istiyorum. Şuan ki haliyle bir ruh kılıcı olduğuna inanmak gerçekten mümkün değil. ' dedi Boris Nedi ayağa kalkmaya teşvik ederken,
Ned ise yavaşça ayağa kalkarken Tanrı Enerjisinin çok hızlı bir şekilde dolduğunu hissetti, sanki Kan Kurutan dünyada ki bütün Tanrı Enerjini emiyor ve Nede aktarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...