93.Bölüm

8.7K 854 27
                                    


Hor ve Kor şaşkınlık içinde Ned'e bakarken ikiside ne diyeceğini bilemiyordu. Sonsuz Yer Çekimi büyüsü savaşçıların eğitimi için muazzam faydalıydı. Savaşçı antrenmanları genellikle fizikseldi fakat seviye arttıkça antrenman alanı oldukça kısıtlanıyordu. Ağırlık kaldırmak için gereken ağırlık kilosu tonlarla ifade ediliyordu ve böyle bir ağırlığı kaldırmak problem olmasa da kavraman çok zordu. Sonsuz Yer Çekimi alanı ise 3 farklı şekilde kullanılabilirdi. Cismin kütlesini arttırmak,alanın yer çekimi kuvvetini arttırmak ve bedenin kütlesini arttırmak üzerineydi. 

Nedin kullanacağı bir büyü ile 100 kiloluk bir kaya rahatlıkla 500 kilo olabilirdi ve yer çekimi alanı içinde bu sayı 2500 kiloya çıkardı. 9.Seviye Savaşçılar için bu ağırlık dikkate değer olmasa da 8.Seviyeler için en ideal sayıydı. Ned aynı zamanda 9.Seviye Büyücülerin bedenlerinin kütlesini de arttırırsa o zaman 2500 kiloluk ağırlık 9.Seviye Savaşçılar için 5 tonluk bir kayaya denk gelecek rakam olurdu. Böylece Kor ve Hor bile rahatlıkla Savaşçı eğitimi yapabilir ve 9.Seviye'nin ortasına adım atabilirdi fakat Zirveye çıkmak için Ned'in herhangi bir yöntemi yoktu.

'Efendim minnettarız. 9.Seviyeden sonra antrenmanlar oldukça az sayıda oluyor. ' dedi Kor minnetle,

'Sizler benim en önemli gücümsünüz. Elbette gelişmenizi istiyorum.' dedi. 


Ned bir lider gibi düşünmeye başlamıştı. Topltantı farklı konularda konuşarak bir süre daha devam etti ve toplantının sonlanmasına yakın Hanko konuştu,

'Lordum kasabanın gelişeceğine şüphe yok fakat Krallığa vergi ödemezsek korkarım en ufak bir çivi bile çakamayız.' 

Ned cübbesinden kısa boylu adamdan aldığı parşömeni çıkartıp Hanko'a gösterdi.

'Bu bölge vergiden muaf olduğumuzu gösteriyor yani kazancımızın en ufak bir parçasını bile Krallığa vergi vermek zorunda değiliz.'

Nedin elinde ki parşömene bakan 5 yaşlı şaşkın göz ne diyeceğini bilememişti. Vergiden muaf olmak sınırsız gelişmek anlamına geliyordu ve kimseye kazancından pay vermemek demekti.

5 İhtiyarın söyleyecek çok şeyi vardı fakat söyleyecek zamanları yoktu. Sadece şaşkın bir şekilde bakıyorlardı Ned hemen söze girdi.

'Problemleri hallettiğimize göre gidip çocukları görelim.' dedi. Ned'İn ayağa kalkmasıyla birlikte masada ki herkes ayağa kalktı ve saygıyla eğildi. Ned gülümseyerek döndü ve toplantı odasından çıkarken 7 kişi onu takip etti. Malikanenin soğuk duvarlarının yanına geldiklerine Hor ve Kor gruptan ayrılarak verilen görevleri yapmaya gitti. 

Ned'in toplantı sırasında öğrendiği bütçelere göre bütün fabrikayı sadece 700 Altına yenileye bilecekti. 500 Bin altından 700 altına düşen masraflar komik denecek kadar azdı fakat bunun sebebi ilker aletler kullanılacak olmasıydı. Ned acemi savaşçıların eğitimini en verimli hale getirmek için oldukça dikkatli antrenman programı hazırlamıştı ve bu program sayesinde 5.000 acemi asker çok kısa sürede daha güçlü hale gelecekti. 5.Seviye başlangıç ile orta kademe arasında oldukça büyük farklar vardı. Ned eğer hedefine ulaşıp 5.000 Acemi askeri Orta Kademeye ulaştırabilirse bu diğer çıraklara üstünlük kuracağı anlamına geliyordu ve böyle bir üstünlük herkesin hayallerini süslüyordu.

Ned ve 5 ihtiyar çamurlu taş yolda yürürken Ned ilerde onları sabırsızlıkla bekleyen 5 çocuğu gördü. Çocukların yüzünde korkan bir ifade vardı, ömürlerinde ilk defa bir testin yapılışına şahit oluyorlardı fakat daha önce yaşamış olanlardan sık sık ne kadar zorlu zamanlar yaşadıklarını duymuşlardı bu yüzden içlerinde garip bir korku yerini koruyordu.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin