62.Bölüm

9.6K 850 17
                                    


'Bayanlar ve Baylar, 

684.Geleneksel Alev Büyücülük Okulu Turnuvasına hoşgeldiniz.'

Alkış sesleri kolezyum da yankılandı, kırmızı cübbe giyen mor saçlı güzel kadın büyüleyici sesiyle konuşmaya devam etti.

'Bugün Alev Büyücülük Okulunun kudretli öğrencileri sizlere gerçek bir görsel şölen yaşatacak. 

Turnuva bildiğiniz gibi bir kaç farklı etapdan olacak. İlk etapda 1.Seviye büyücüler güçlerini sergileyecek.

İkinci etap da 2.Seviye büyücüler ve 3.Etap da 3.Seviye Büyücüler güçlerini sergileyecek.

Ve Gece saat 9 da Alev Büyücülük Okulun 200 4.Seviye Öğrencisi sizlere gerçek bir güç gösterisi yapacak.

Her etap da 3 farklı grup olacak. İlk Grup Başlangıç Grubu ve sadece başlangıç aşamasındaki öğrenciler birbirleriyle mücadele edecek. 2.Aşamada Orta seviyedekiler ve 3.Aşamada sadece zirvede olanlar düello edecek. 

Her düellonun 10 dakika süre kısıtlaması var. Bu süre içinde bir kazanan belirlenmezse jüri üyelerimiz kazananı puanlarla belirleyecek. 

İstediğiniz gibi bahis yapmaya özgürsünüz. Kolezyumun her tarafında görevli olan bahisçiler size yardımcı olacaktır...

Sabırsızlandığınızı biliyorum ve şimdi...

TURNUVA BAŞLASIN!'

Kolezyum da bir defa daha alkış tufanı koptu, Mor saçlı kadının sözlerinden sonra gökyüzünde sayısız havai fişek patladı, tam bir görsel şölen gözler önüne dökülmüştü. Kolezyumun dışında hatta Anka Şehrinin dört bir yanında ki herkes Gökyüzünde oluşan Anka şeklini görmüş ve dua etmişlerdi. Herkes bu figürün ortaya çıkışında ki anlamı biliyordu. Alev Büyücülük Okulunun Turnuvası bir defa daha büyük bir şölenle başlamıştı.

Sadece öğrenciler arasında bir turnuva gibi görünse de aslında arkasında çok daha büyük bir organizasyon vardı. Turnuvanın kazanan 4 kişisi Anka Krallığında ki büyük turnuvaya katılma hakkını kazanırdı ve her okulda aynı şey geçerliydi. Ayrıca bu turnuvalar okulun kendisini halka açmasına imkan veren önemli etkinliklerdendi. Öğrenciler güçlerini sergiler, okul bir çok farklı yönünü halka gösterirdi. Sanatsal çalışmalar veya teknolojik buluşlar sergilenirdi ve her şeyin sonun da gerçekleşen büyük turnuva ile bir haftalık bu Turnuva süreci tamamlanmış olurdu. 

Ned ise okulun bütün etkinliklerini görmezden gelerek sadece Turnuvaya gelmişti.

İlk maçlar başladığında kolezyumun zemininde ki 50 ring doluydu. Öncelik birinci etap başlangıç aşamasında ki öğrencilere aitti . Dövüşler ardı ardına devam ederken sonuç açık bir şekilde ortadaydı. Okula yeni girmiş fakir bir öğrenci rakiplerini ezip geçmişti üstelik bir tane bile büyü kullanmamış bütün dövüşü yumruklarıyla sürdürmüştü.

Süre kısıtlaması olması ve puanlama sistemiyle sonuç belirlenmesi maçların bir hayli hızlı sonuçlanmasına sebep olmuştu. Başlangıç Aşamasında ki öğrencilere kimse bahis oynamazdı çünkü kimse güçlü ile güçsüzün kim olduğunu bilmezdi bu yüzden kimse bu dövüşlere önem göstermemişti.

İkinci aşamada birinci seviyenin ortasında ki öğrencilerin dövüşü başladı ve yine fakir bir öğrenci ateş elementini ustaca kullanarak ve güçlü bedeninden destek alarak birinciliği kazandı. 

1.Etabın 3.Aşamasında ise herkes daha heyecanlı görünüyordu. Özellikle bir ringde ki uzun siyah saçlı çocuk oldukça dikkat çekiyordu. 3.Aşama 1.Seviye Zirvesinde ki dövüşlerin finali yapılırken bir fakir öğrenci ve zengin öğrenci dövüşüyordu ve sonuç çok geçmeden belli oldu. 1.Etabın son aşamasını kazanan öğrenci herkesin dikkatini çeken zengin öğrenciydi. 

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin