İmparatorluk başkentinde yeni bir dedikodu dolanıyordu.
'Duydun mu ? Tanrıça aslında o aşağılık Alex tarafından iksir ile bağlanmış ve itaate zorlanmış.'
'Duydum... Duydum... Zaten o aşağılık adama Tanrıçanın aşık olmasının imkanı yoktu. Ancak böyle olabilirdi.'
'Evet ben zaten böyle bir şey olduğunu tahmin ediyordum. Arşü-Dük Ned Kan ile birlikteyken kimse dönüp de Alex gibi birisine bakmaz. '
'Hahahaha... Aynen kesinlikle bir iksir olmalı yoksa kim Arşü-Dük ile kapışabilir ki ? 21 Yaşında Bilge Seviye aynı zamanda Büyücü ve çoktan Doğu Ordularının gelecekte ki komutanı. Tanrım bu kadar ünvan ve güç bir kişiye fazla. Ancak böyle birisi Tanrıçayı hak edebilirdi.'
Halk kendi aralarında konuşmaya ve dedikoduyu yükselterek arttırmaya devam ediyordu. Kimse Nina ile Alexin evliliğini zaten kabullenmemişti. Alexin kötü imajı da halkın gözünde kolayca Nedin inanmasını istediklerine inanmalarını sağlamıştı ve sadece onlar değil soylular ve diğer her kes Nedin yaydığı haberlere inanmıştı. Nina temize çıkmıştı ve artık Ned soylu bir düğün yapabilirdi.
Bu sırada Ned,Nina ve diğer 5 kişi tamamen farklı bir boyuttaydı. Ned ve Nina Büyülü Canavar Boyutunda ki mağarada büyülü canavar çekirdeklerini absorve ederken diğer 5 kişi Büyülü Canavar avına başlamıştı. Gerçek dünyada sadece 1 gün geçmiş olsa da Büyülü Canavar Boyutunda çoktan 20 gün geçmişti.
Ned ve Nina büyücü olduğu için büyülü Canavar taşları onlar için oldukça değerliydi fakat Alya ve diğer 4 kişi için büyülü canavar taşları tamamen işlevsizdi fakat onlar içinde Büyülü Canavarların bedenlerinde ki bir çok şey değerliydi. Derileri,Tırnakları hatta kemikleri gibi bir çok şey Savaşçılar tarafından kullanılan özel malzemelere dönüştürülebilirdi. Özellikle savaşlarda sık sık Büyülü Canavarların derisinden yapılma sert metalle kaplanmış zırhlar giyilirdi.
5 Kişinin şuan tek hedefi karşılarında duran 9.Seviye Büyülü Canavardı. 20 gündür aralıksız 9.Seviye Büyülü Canavarlarla savaşıyorlardı ve 5 kişinin takım halinde çalışması sırf bu savaşlar sayesinde oldukça gelişmişti. Hepsi tam koordineli bir şekilde hareket ediyordu. Sofya Takımın liderliğini eline almış ve stratejilerini hazırlamıştı.
Takımın Statejisti ve lideri oydu, Katarina ise savaş sırasında komuta eden kişiydi. Sofyanın stratejisinin diğerlerine aktarıyor ve yerleri belirliyor savaşı keskin duyularıyla kısaltıyor. Yaralanmaları engelliyordu. Rock ise bir kaya gibi sağlamdı. Takımın savunması oydu, gelebilecek her türlü saldırıya engel olabiliyordu. Konstantin ise ana saldırı gücüydü. En ağır saldırıları o veriyor ve çoğu zaman hedefin dikkatini dağıtıyordu. Alya ise bitiriciydi. Karşı konulamaz delici saldırıları bir anda rakibin işini bitiriyordu fakat onun saldırabilmesi için bütün takım koordineli çalışmalıydı.
5 takım birlikte çalışmanın en iyi yolunu bulmuştu. Takımın her üyesi diğerinin açığını kapatıyor ve gücünü arttırıyordu. Sofyanın strateji dehası olması hiçte abartı değildi. 9.Seviye Büyülü Canavarları henüz 20 ile 22 yaşları arasında olan 5 kişinin böyle öldürmesi hiçte normal değildi. Normal durumlarda 9.Seviye Büyülü Canavarı öldürmesi için 10 9.Seviye Savaşçı gerekirdi ve buna rağmen bile aralarından birileri ölebilirdi fakat sadece bu sayının yarısıyla neredeyse hasar almadan 9.Seviye Büyülü Canavar öldürüyor. Pratik ve antrenman yapıyor aynı zamanda güçleniyorlardı. Çekirdek Nedin ve Ninanın ihtiyaçlarını karşılıyorlardı. Ned ve Ninanın burada ki Büyülü Canavarlardan elde edecekleri Çekirdekleri dışında hiç bir fayda yoktu. Bilge Seviye Savaşçı için 9.Seviye Büyülü Canavar çokta zorlanacakları rekipler değildi en azından bu boyuttakiler değildi fakat Çöl veya Buz boyutlarındakiler tamamen farklı bir olaydı. Onlar kendi yaşam alanlarda yaşıyorlardı ve çok güçlülerdi . Ned Bilge Seviye olsa bile 3 Güneş Boyutunda ki Çöl Kobrası ile savaşırken oldukça zorlanmıştı ve onlardan bir tanesi şuan bu boyutta olsa muhtemelen Bilge Seviye Büyülü Canavarlara bile kafa tutabilecek durumda olurlardı.
Nina garip bir şekilde bir kaç gün önce bir anda 9.Seviye başlangıç seviyesine adım atmıştı. Ned ise hala çekirdek emiyor olmasına rağmen 9.Seviye Başlangıç seviyesine ulaşmaktan uzak görünüyordu. Sebebini tam anlamakta zorlanıyordu. Nina ile aralarında biraz fark vardı fakat bu kadar da büyük olduğunu tahmin etmiyordu. Neredeyse Ninadan 10 kat daha fazla Büyülü Canavar Çekirdeği emmiş olmasına rağmen hala seviye atlamış değildi.
Yıllar içinde biriktirdiği bütün büyülü canavar çekirdekleri azalmaya başlamıştı ve yavaş yavaş stokları tükendikçe daha da tedirgin oluyordu. 9.Seviyeye geçmeye çalışırken bile bu kadar Büyülü Canavar Çekirdeğine ihtiyaç duyarken Bilge Seviye için ne kadar gerekeceğini hayal dahi edemiyordu ve sonrası için tamamen umutsuzdu. Aziz Seviye Bilge Canavaları ile İnsanlar arasında hiç bir fark yoktu. Aziz Seviye Büyülü Canavarlar insan gibi hareket edebilen ve insan silahları kullanabilen fakat hayvani özelliklerini de muhafaza eden varlıklardı. Bilge Seviye Büyülü Canavarların bir tanesini bile öldürmek için bir çok Bilge Seviye Savaşçı veya büyücü gerekirken Aziz Seviye Büyülü Canavarları öldürmek çok ama çok zordu.
Ned uzun zamandır başka bir şeye bel bağlaması gerektiği konusunda emindi. Büyülü Canavar Çekirdeklerini kullanarak seviye atlamak pek ala mümkündü fakat bu boyutta bu imkansızdı. Daha büyük boyutlara geçmek istediğinde ise sert bir şekilde Kan Kudreti tarafından engelleniyordu. Bir defasında aralarında şöyle bir diyalog bile geçmişti.
'Kan Kudreti. Başka boyutlarda çok güçlü kişiler olduğunu söylemiştin. O zaman o boyutların pazarlarında Bilge Seviye hatta daha üstü Büyülü Canavar Çekirdeklerini bulmak kolay olmalı.'
Kan Kudreti ise rahat bir şekilde cevap vermişti.
'Elbette. Hükümdarlar Diyarı ismi verilen diyarda Bilge seviye Çekirdekler hatta Aziz seviye olanlar bile pirinç tanelerinden daha çok değerli değildir.'
Ned ise heyecanla karşılık vermiş ve.
'O zaman gidelim ve hepsini alalım. O zaman Büyücü olarak rahatlıkla daha üst seviyelere tırmanabilirim.'
Kan Kudreti ise Nedin sözlerini duyduğu anda kahkahalar atarak gülmeye başlamıştı.
'Satın almak mı dedin ? Hahahahahahaha....'
Ned biraz bozulmuştu ve karşılık verdi.
'Pirinç tanesinden daha değersiz olduğunu söylemiştin.'
'Benim kastettiğim pirinç tanesi buranın değil oranın tanesiydi. Hükümdarlar diyarında pirinçlerin içinde bile büyük miktarda Tanrı Enerjisi vardır. Yedikleri,içtikleri ve soludukları hava Tanrı Enerjisidir. Bu yüzden sadece bir prinç tanesi alabilirsen muhtemelen Bilge Seviye Büyücü olabilirdin fakat Hükümdarlar diyarına adım attığın anda baskıdan ezilir bir pastırmaya dönerdin. ' dedi.
Kan Kudreti keyifle anlatırken yine de Nedin hevesini kırmak istemedi sonuçta gelişiminin ne kadar zor ilerlediğini biliyordu ve Nedin umutlarını canlı tutmak istiyordu.
'Ama eğer Bilge Seviye Büyücü olmayı başarırsan çok daha farklı alemlerin kapısını açacaksın. O zaman geldiğinde sana çok farklı bir boyut göstereceğim. O boyutta gerçekten Bilge Seviye Büyülü Canavar Çekirdekleri oldukça bol fakat eğer onları almak istiyorsan Toprak Ejderhasının Dönüştürme Sanatında ki 40. Görevi bitirmiş olman gerekiyor ve o zaman yeterli paraya sahip olma imkanın olacak ama o güne kadar bu konuyu açmamak senin için daha iyi olur.' dedi. Ned o günden sonra bir daha o konuyu açmadı fakat aklının bir köşesinde her zaman duruyordu.
Bilge Aleminde birisi olarak Bilge Seviye Büyülü Canavar Çekirdeklerinin ne kadar kudretli olduğunu biliyordu. Sadece bir kaç tanesini kullanarak şüphesiz 9.Seviyenin zirvesine yerleşebilirdi fakat onları bulmak bu kadar basit değildi. Nina ise sadece zamandan kazanmak için çekirdekleri kullanıyordu. Eğer aralıksız meditasyona devam etse 5.Seviye olduğu günden sonra bile 20 yılda Bilge olabilirdi ve şuan 9.Seviye olduğu için önünde sadece bir kaç yıl vardı. Ned ise Nina dan hala geri durumdaydı fakat savaş gücü olarak Ned Nina gibi bir kaç kişi ile aynı anda ilgilenebilirdi zira tecrübe güçten çok daha değerliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...