40.Bölüm

9.4K 958 22
                                    


Ön sıralarda oturan bir çok kişi farklı okul Temsilcileri,müdürleri,müdür yardımcıları hatta bir çok klan lideri bile vardı. Hepsinin ortak amacı aynıydı. Olabildiğince çok para ile bahis oynayıp Alev Büyücülük Okulunun servetini eritmek ve onların zayıflığından faydalanarak üstlerinde baskı kurmak. Bu uğurda bazıları 40 50 Milyon Altınlık bahisler oynamayı bile problem etmemişti.

Saat akşam 10:20 gösterdiğinde üstünde kırmızı bir cübbe olan bir kadın sahneye yürüdü. Ringe çıktıktan sonra cübbenin içinden pürüzsüz bacaklarını sergilemek için dışarıya çıkarttı ve cübbenin altında ki derin yırtmaçlı beden hatlarını belli eden eteği herkesin gözüne sokarcasına gösterdi.

İnsanların gözleri onun enfes bedeninin üstüne kilitlenmişken en ufak bir çıt bile çıkmıyordu.

Kadın hızlıca konuşma yapmaya başladı.

'BAYANLAR , BAYLAR.

ALEV BÜYÜCÜLÜK OKULUNUN TARİHİNDE Kİ 17.GAREZ DÜELLOSUNA HOŞ GELDİNİZ!'

Bir alkış tufanı koptu ve kadın tekrar konuşmaya başladı.

'SÖZÜ FAZLA UZATARAK BU DİLLERE DESTAN OLACAK DÜELLOYU DAHA FAZLA GECİKTİRMEK İSTEMİYORUM BU YÜZDEN HEMEN TAKTİKMLERE BAŞLIYORUM.' dedi.

Eli ile ringin sağ köşesini göstererek konuşmaya başladı,

'SAĞ KÖŞEDE , 16.GAREZ DÜELLOSUNUN GALİPLERİ, HENÜZ 10 YAŞINDA OLMALARINA RAĞMEN ÇOKTAN 2.SEVİYE BÜYÜCÜ OLMUŞ OLAN ATEŞ VE RÜZGAR İKİZLERİ.'

dedi. Bir alkış tufanı daha koparken Ateş ve Rüzgar Kardeşler elleri havada seyircileri selamlarayarak ringe yürüdü ve kadın hemen ardından konuşmaya devam etti,

'SOL KÖŞEDE İSE, ANKA KRALLIĞININ BU GÜNE KADAR GÖRDÜĞÜ EN BÜYÜK DAHİ, 6 YAŞINDA 2.SEVİYE BÜYÜCÜ. EFSANELERE KONU OLAN YÜKSEK YOĞUNLUKLU ELEMENT SAHİBİ. BURSLU ÖĞRENCİ NED KAN' 

Kolezyumda bir kaç alkıştan başka sadece uğultular ve yuhalamalar duyuluyordu. 

Ned sırtında ki kısa kılıcı ve üstünde ki kırmızı eski püskü cübbesi ile ringe yürürken onun üstüne bahis oynayanların bile ifadeleri şaşkın bir hal almıştı.

Burslu bir öğrencinin anlamını bilmeyen tek bir kişi bile yoktu , Güç,prestij ve zenginliği çağrıştıran bu ünvan Ned'in üstünde ki cübbenin param parça görüntüsü altında yok olup gidiyordu.

Ned Ringe çıktıktan sonra sadece rakiplerine baktı, rakipleri ona gülerek bakıyor ve elleriyle boğazlarının üstünden bir çizgi çekip kafasını uçuracaklarını ima ediyordu.

Ned ise hiç bir tepki vermeden öylece duruyordu. Seyirciler arasında çoktan öfkeden deliye dönen Ned üstüne bahis oynamış kişiler vardı. Bir ihtimal kazanır ve büyük bir servet sahibi olurlar diye bir miktar para riske eden herkes şuan Ned'in bitik görüntüsüne küfürler yağdırıyordu.

Kadın tekrar konuşmaya başladığında uğultular kesildi,

'Garez Düellosunun kurallarını açıklıyorum.

Garez Düellosu'nun iki kuralı vardır. 

1. Düello sadece kazanan istediği zaman biter.

2. Düello sonucu ne olursa olsun kaybeden taraf intikam hakkını kaybeder.

ANLAŞILDI MI?'

'Evet!'

'Evet!'

Kadın ringden inerken onun yerine boyu 2 metre üstünde kırmızı bir cübbe olan bir adam geldi. Yaşı neredeyse 50 civarında görünüyordu ve yakasında ki broştan Disiplin Kurulunun Başkanı olduğu anlaşılıyordu.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin