39.Bölüm

9.8K 904 59
                                    


Alev Büyücülük Okulunun kolezyumunda büyük bir kargaşa vardı. Bir anda ortaya çıkan Garez Düellosu dedikoduları okulun dört bir yanına yayılmıştı ve insanlar düello sonucunu izlemek için sayısız başvuru yapmıştı. Alev Büyücülük Okulu yoğun gelen talebi bir fırsata çevirmek için hızlıca organize olarak 500 bin kişi olabilecek kapasitede ki kolezyümun bütün koltuklarını satmış ve talep üzerine faiş fiyatlara uçan biletlerden büyük gelir sağlamıştı. 

İnsanlar akın akın sabahın erken saatlerinde Kolezuma yığılırken Alev Büyücülük Okulu çoktan bahisler için bir kaç kişi görevlendirmiş ve düelloyu izleyen kişilere bahis imkanı sağlamıştı. 

'Ateş ve Rüzgar ikizlerinin tek bir öğrenciye karşı dövüşeceğini duydum. '

'Evet bende. O iki acımasız çocuk kesinlikle düelloyu kazanacaktır. Yanında kaç para var ? Hemen gidip bahis oynayalım.'

'Rakiplerinin henüz 6 yaşında bir çocuk olduğunu duydum. Aklından ne geçiyordu da Garez Düellosunu kabul etti bilmiyorum ama bahsi kazanınca onun anısına bir fakire yardım edeceğim. 

Yanımda tam 6 altın ve 50 gümüş var . '

'Benim yanımda tam 20 Altın var. Biriktirdiğim bütün servetimi yanıma aldım. Bahislerde Ateş ve Rüzgar ikizlerine 1:2 veriyormuş. 40 Altın gerçekten çok işime yarayacak.'

Bir çok kişinin arasında aynı sohbet dönerken Ned'in kazanma ihtimali bahislerde muazzam bir orana sahipti.

'Hey... Baksana Ateş ve Rüzgar ikizlerinin rakibine 1:40 veriyormuş. Acaba bir altın onun üstüne mi oynasam.'

'Eğer Altının bolsa oynayabilirsin ama bence sadece imkansıza yatırım yapmak olacak.'

'Yine de içimden bir his oyna diyor. Alt tarafı 1 altın zaten Ateş ve Rüzgar ikizlerine 19 altın oynayacağım için kaybetsem bile üzülmeyeceğim bir para.'

'Aslında haklısın sonuçta oran çok yüksek. Bende 50 Gümüş oynayacağım eğer kazanırsam 20 altın cebime girecek ama eğer 1:40 oranını kaybedersem hala 12 altın kazanabilirim. ' dedi. 2 öğrenci kendi aralarında kesin kazanacakları için mutlu mutlu gülerken bahis gişesinin önü tamamen dolmuştu. Bazı kişiler elinde bir kese altınla bazıları ise bir sandık dolusu altınla kolay para kazanma umuduyla sabırsızlıkla bekliyordu.

'Hareket edin artık sizi küçük veletler!' dedi uzun boylu bir adam ve önünde durup konuşan iki çocuk korkuyla kenara kaydı. Gişede duran adam önünde kese ile bekleyen adama baktı ve 

'Kime ve ne kadar oynamak istiyorsunuz ?'

'Ateş ve Rüzgar İkizlerine tam 1.000 Altın oynamak istiyorum.' dedi adam ve yüzüne yakışmayan bir gülümseme ortaya çıktı. Gişede ki adam hızlıca keseyi alıp bir mekanizmanın içine döktü ve ardından bir kağıt parçasını adama uzattı.

Arkasından gelen başka bir adam koca bir sandığı masanın üstüne koydu 

'Bütün serveti mi getirdim. Hepsini Ateş ve Rüzgar İkizlerinin üstüne oynuyorum tam 21.452 Altın' dedi adam ve yüzünde bir gülümsemeyle Gişede ki adama baktı.

Adam her seferinde aynı kişi üstüne bahis oynamaktan bıkmış ve endişelenmeye başlamıştı. Bu tarz yüksek garantili durumlarda genelde bahis açılmazdı fakat okul özellikle bahis açmayı istemişti. Gişede duran ve yıllardır bahislerle ilgilenen kişi bu duruma anlam vermekte zorlanıyordu.

Bu açık açık herkese para vermek anlamına geliyordu ve okulun bu işten para kazanmasının tek yolu 1:40 bahisinin kazanmasıydı aksi halde okul servetinin büyük bir bölümü kolezyumu dolduran bedava para için gelmiş kişilerin cebine gidecekti.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin