Bilge Seviye Büyülü Canavar bile Nedin rakibi olmamıştı, Kan Sömüren dehşet verici bir silahtı, savaş sırasında sürekli düşmanın Tanrı Enerjisini çalıyor aynı zamanda kritik saldırısı Sömürme ile bir anda bütün bedeni kendi içine alıp yok ediyordu. Geriye bir çekirdek bırakmaması Ned için oldukça üzücü olsa da kullandığı anda orta aşamadan zirve aşamaya çıkıyor olması hoşuna gitmişti.
Yüksek hızla mağaraya doğru giderken dağın aldın da ki geniş oyuklara göz gezdirdi. Bir çok mağara vardı ve Ned dikkatlice inceledikten sonra bahsedilen mağarayı gördü. Mağaradan içeriye bir rüzgar gibi eserek girdi ve derinliklerine doğru ilerlemeye başladı bu sırada mağarayı incelemeye de özen gösteriyordu. Bir süre sonra mağaranın sonuna ulaştı ve gözleri şaşkınlıkla açıldı, mağaranın zemininde sayısız ceset yığılmıştı ve hepsinin üstünde gösterişli cübbeler vardı. Bir çoğu geçmişte bilge seviyedeydi ve bazıları 9.Seviyedeydi. Hepi Kara Okyanus Leoparı tarafından avlanmış ve mağaraya getirilerek birer zafer hatırası haline gelmişti. Ned kemiklerin arasından yürürken ufak bir parlaklık gözüne ilişti. Bir kaç kemiği kenara koyduktan sonra bir yüzük gördü, gözleri heyecanla açıldı. Şuan en ihtiyaç duyduğu şey depolama yüzüğüydü.
Kan Kudreti Nedin yüzüğü tutmasıyla birlikte konuştu,
'O bir boyutsal yüzük.' dedi. Ned karşılık verdi,
'Boyutsal yüzük mü ? '
'Evet depolama yüzükleri kendilerine özgü depolama alanına sahiptir fakat boyutsal yüzükler boş bir boyut oluşturup , o boyutu kullanıcısına adayabilir. Kan sözleşmesine ihtiyaç duyan oldukça kaliteli bir yüzüktür ve cansız olan her şeyi saklayabilir ayrıca bir saklama limiti de yoktur. İstersen koca bir şehri bile içine sığdıra bilirsin fakat dez avantajları vardır. Boyutsal yüzükler kullanıcılarının enerjilerinden beslenir ve ne kadar çok alan kullanıyorsan o kadar Tanrı Enerjisi alır. Bu yüzden genellikle içlerinde değerli şeyler saklanır ve Kan sözleşmesi yapıldığı için kullanıcı ölmediği sürece kimse tarafından kullanılamaz.' dedi. Kan Kudreti Boyutsal yüzükler hakkında oldukça bilgiliydi.
'Böyle ilahi bir yüzük gerçekten böyle bir yerde karşıma çıktı,' dedi Ned gerçekten memnun olmuştu, elinde çok sayıda malzeme ve para vardı fakat saklayacak alanı oldukça azdı.
'İlahi bir eser olarak isimlendirmek çok abartılı olur ama gerçekten özel bir eserdir. Bir çok boyutta sadece güçlü ailelerden olanlar bu tarz yüzüklere sahip olabilir. Anlaşılan Kara Okyanus Leoparı geçmişte büyük bir gruba saldırıp öldürmüş çünkü buradaki bir çok iskeletin üstünde ki cübbe aynı.' dedi. Ned cübbelere göz gezdirdi ve Kan Kudretine hak verdi ve her cübbenin yanında Nedin elinde tuttuğuna benzer yüzükler vardı. Ned hızlıca yüzükleri toplamaya başladı ve tam 11 tane Boyutsal yüzüğe sahip olduğunu anladı.
'Vov... Tam 11 tane yüzüğüm oldu,'
'Sadece bir tanesini kullanabilirsin.' dedi Kan Kudreti net bir şekilde ve Nedin hayalleri yıkıldı hepsi başkaları tarafından kullanılan boyutsal yüzüklerdi ve hepsinin içini kontrol etmek için inanılmaz bir arzu hissediyordu ama sadece bir tanesine bakabilirdi.
'Hangisini seçmeliyim ?' dedi Ned Kan Kudretine ve Kan Kudreti hemen karşılık verdi,
'4.Olan aralarında en değerli olanı. O efsunlanmış. Sanırım bunu kullanan kişi yüzükten aynı zamanda gizli bir silah olarak faydalanıyormuş ve gördüğüm kadarıyla efsunda gerçekten kaliteli. Ne yazık ki böyle bir boyutsal yüzük kim bilir ne zamandır burada terk edilmiş durumda.' dedi. Ned 4.Yüzüğü eline aldı ve inceledi. Kan Kudretinin söylediği gibi iç tarafında özel olarak işlenmiş 5 tane rün vardı ve hepsi birer efsunu ifade ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...