101.Bölüm

8.3K 810 54
                                    


Ned'in teste katılmasının üzerinden 6 yıl geçmişti. Çırak sayısı 7'a kadar düşmüştü ve 3 Bağımsız Krallık çıraklar tarafından ele geçirilmişti.

6 Yıldır sıralamada ki yerlerini koruyan 3 kişi yine yerlerinde duruyordu. Hepsinin kendisine ait krallığı vardı ve İmparatorluk olmaları sadece kendi istedikleri zaman gerçekleşecekti.

Sofya ve Rock ise çoktan kendi krallıklarını kurmuşlardı, onlarında ilk üçte ki gibi kendi krallıkları vardı ve 6 yıl boyunca Ned'in uyguladığı üstün stratejilerden sonra çoktan bünyelerinde 10dan fazla krallık katmışlardı ve yüzden fazla kasabayı yönetiyorlardı.

Çırak sıralamasında Rock 4 ve Sofya 5.Sıradaydı. Testin ilk günlerinden beri kendi başına hareket eden gizemli çocuk defalarca Garez Düellosu teklif ederek yüze yakın çırağı kendi başına öldürmüş ve hepsinin krallıklarını ele geçirmişti lakin hiç birisini yönetmemiş başı boş bırakarak geri çevirmişti.

Ned ise sıralamada 7.Sırada en zayıf olarak görünüyordu. Krallık kurmamış hala şehir olarak kalmaya devam etmişti, kimse ona yeterince dikkat etmemişti fakat herkesin onun hakkında aklında bir çok soru işareti vardı.

Ned bulunduğu Bağımsız Krallığı Sofya'nın krallığına dahil olmaya ikna etmiş ve Krallığı yöneten General ile anlaşma yapmıştı. Bütün ordularının kontrolünü Generale verdikten sonra gücü bir roket gibi fırlamıştı.

Şimdi ise artık her şeyin sonuna yaklaşmışlardı.

Ned ilk imparatorluğu kurmak için Sofya,Rock, General ve diğer komutanlarıyla toplantı halindeydi.

'Zaman geldi. 6 Yıl boyunca gizlendik, kimseye saldırmadık fakat saldıranları yok ettik. Ordumuzun gücü 20 Milyonu geçti, ekonomik olarak şuan 40 yıl boyunca sürecek savaşı destekleyecek güçteyiz. Acemi askerler çoktan 7.Seviye Savaşçı oldu ve Elit askerlerimin komutanları 9.Seviye Zirvedeler. 

İmparatorluk Kurmak için önümüzde hiç bir engel kalmadı. Bu gün itibariyle bünyemizde bulunan 19 Krallığı Kan İmparatorluğu adı altında topluyorum. 

İmparatorluğun Sağ Bakanı, Rock. Sol Bakanı Sasha, İdari işlerinden Hanko ve diğer bakanlıklardan Kıdemliler sorumlu olacak. Baş Komutanlığı ise hak ettiği üzere Eski Kral General Madara yapacak.

İmparatorluk kurarak hedef haline geleceğiz. Özellikle 1 yıl boyunca İmparatorluğu korumak zorundayız bu yüzden güçlerimizi 4 parçaya ayırıp zaman kaybetmeden diğer krallıklara saldıracak ve bu testi bitireceğiz.

Rock sen Çırak sıralamasında ki 3. Kişiye saldıracaksın. 3.Çırak savaşlarda bütün elit birliklerini kaybetti ve bu yüzden savunmaya yoğunlaştı. Emrinde sadece eski acemi askerler var bu yüzden sen 2 Milyon Elit askeri alarak onun 4 Milyonluk ordusuna karşı savaşacaksın. 

'Emredersiniz Lordum.'

'Sofya Sen Sıralamada ki ikinci çırağa saldıracaksın. Strateji konusunda gerçek bir deha, elit askerlerini ve acemi askerlerini muhafaza etti fakat bir çok defa sıralamada ki diğer kişilerle savaştığı büyük darbeler aldı. Elinde sadece 5 Milyon kişilik acemi ve 1 Milyon kişilik Elit ordu var. Sofya sen 10 Milyonluk ordu ile savaşacaksın.

'Kolay lokma .'

Ned Generale döndü ve gülümsedi,

'Size söylememe gerek olduğunu düşünmüyorum General.'

40 Yaşlarında sakalı bir tutam olan adam çoktan Bilge Seviyeye ulaşmıştı. 6 Yıl boyunca Ned'in Kasabayı geliştirmesini takip etmiş ve ona karşı büyük bir hayranlık beslemişti. Onu desteklemek için gölgeler ardından normalde yasak olan şeyler bile yapmıştı ve nihayetinde Ned ona kendisine katılma teklifiyle geldiğinde kahkahalar atarak büyük bir keyifle kabul etmiş ve ''Bu çok ilginç olacak.'' demişti. Şimdide yüzünde aynı gülümseme vardı.

'Senin ilginç birisi olduğunu biliyordum Ned.'

'Siz ordumuzun 8 Milyonluk kısmını yani geri kalanını alacaksınız ve Sıralama birincisine karşı savaşacaksınız. General zafer kazanacağınıza en ufak bir şüphem bile yok.'

General gülümsedi ve,

'Hahaha... 1500 Yıllık hayatımda bir defa bile yenilgi görmedim. Yüce Doğu Orduları Komutanı bana Testinde Bağımsız Krallığın kralı olmamı emrettiğinde açıkcası beni sürmek istediğini düşünmüştüm fakat seni gördükten sonra kesinlikle Yüce Komutanımızın bize bir lütuf da bulunduğunu anlamış oldum.  O yeni yetmeyi bana bırak. Sana onun kellesini getireceğim.'

Ned gülümsedi ve Sofya merakla sordu,

'4. Parçaya ayıracağız demiştin! Sen ne yapmayı düşünüyorsun?'

'Ben mi ? Ben gizemli suikastçinin meydan okumasını besleyeceğim. ' dedi. Kendisine büyük bir güven besliyordu. Gizemli suikastçinin hedefini anlamak hiçte zor değildi. Bütün çırakları öldürerek tek başına kalmayı ve ardından formalite icabı İmparatorluk kurup testi bitirmeyi bekliyordu. Ned gibi o da çoktan ondan fazla krallığa sahipti fakat onun sahip olduğu krallıkların hiç birisi resmen diğer çıraklar tarafından ele geçirilememişti. 

Krallığı ele geçirmek için kralı öldürmek gerekiyordu ve kral saklandığı için kimse onu öldüremiyordu. Orduları başka çıraklar tarafından bile kullanılamıyordu çünkü sadece krallığın ordularına kral hükmede bilirdi bu yüzden de suikastçi çırağın orduları,krallıkları el değmemiş bir şekilde onu bekliyordu. Ned İmparatorluk kurmayı da suikastçi ortaya çıksın diye kabul etmişti.

İmparatorluk kurmak aslında oldukça basitti fakat bu güne kadar bütün çıraklar yeterli şartları yerine getirse de İmparatorluk kurmayı düşünmemişti. Bunun sebebi basitti. İlk imparatorluk kuran bütün çırakların hedefi olacaktı ve hedef olan İmparatorluk sürekli saldırı alarak kesinlikle yok olacaktı. Bu durumda hedef haline gelmenin bir anlamı yoktu. Fakat Ned bu güne kadar gizli kalmış ve aynı anda 19 krallığı yönetmişti. Bu yönetimleri de Sofya ve Rock üzerinden yapmıştı ayrıca saflarına Generali de katarak gücüne güç katmış ordusunu eğitmiş, yeni savaş malzemeleri üretmiş. Tarımla ordusunu destekleyecek ikmali oluşturmuş. Yollar yaparak ikmal hatlarını genişletmiş. Lojistiği sağlamlaştırmış ve kendisine sadık halk kitleleri oluşturmuştu. Ned hariç hiç bir çırak bu denli gelişime değer vermemişti. Bütün çıraklar savaşmak ve yok etmek peşinde koşarken Ned gelişmeye özen göstermiş, gizli kalmış ve büyümüştü. Şimdi ise bütün test boyunca en zayıf olarak görülen kişi ilk İmparatorluğu kuracak olan kişiydi.

Masada ki herkes Ned'in planına onay verdikten sonra toplantı dağıldı. Ned ulaklara fermanını vererek bütün test alanı boyunca İmparatorluğunu kurduğunu yayınladı ve Baş Komutanının elinden tacını giyerek onu destekleyen güçleri herkese gösterdi. 

Şuan 8.Seviye'nin zirvesinde Savaşçı ve 7.Seviye'nin ortasında büyücüydü. Gücü teste ilk başladığı güne göre biraz artmış olsa da savaş tecrübesi ölçülemeyecek kadar büyümüştü. Vahşi insanlar ve Büyülü Canavarlarla savaşmıştı. Testin başından beri sadece bir defa Garez Düellosu düzenlese de çoktan Rocku yönlendirerek 30'a yakın Garez Düellosu organize etmişti. Rock onun savaşçı yüzüydü. Çıraklar Rock'a Kuzeyin Ayısı lakabını takmıştı ve Sofya da zayıf olsa da strateji dehasıydı. Defalarca az sayıda ki orduyla iyi planlar kurarak büyük orduları yenmişti. Bu iki figür çıraklar arasında parlayan yıldızlardı ve kimse onlara dokunmaya cürret edemiyordu. Ned'in sahip olduğu her şeyi onlar yönetiyordu ve Ned sadece Kan Şehrinin yöneticisi olarak bu iki krallığın arasında kalıyordu. Bu doğal savunma sayesinde ona saldırmak isteyen kişilerin mutlaka Rock veya Sofya'nın topraklarına uğraması gerekiyordu aksi halde ona ulaşamazlardı ve kimse Rock ve Sofya'Ya saldırmaya cesaret edemediği için Kan Şehri testin sonuna kadar hayatını sürdürmüştü fakat gizemli olarak adlandırılsa da kimse onun Rock veya Sofyadan daha güçlü olduğunu düşünmüyordu. 

Hatta tam aksine Ned'e acıdıklarını ve bilinmeyen sebeplerden dolayı yaşamasına izin verdikleri konusunda hem fikirlerdi fakat hepsi yanılıyordu. Ned bütün bu gücün tek sahibiydi.

Aradan bir ay geçtikten sonra Çıraklar arasında Ned'in İmparatorluğu deprem etkisi yarattı. Kimse kulaklarına inanamıyordu fakat hepsi yaklaşan felaketten habersizdi.

Aynı gün ve aynı saatte test alanında ki 3 büyük krallıkta büyük bir kuşatma yaşandı.

Çırak sıralamasının 1.2.3. olanları aynı saatte Ned'in kuvvetleri tarafından çevrildi ve baskı altına alındı.


ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin