105.Bölüm

8.3K 789 23
                                    


Çırak Sıralamasında 3. olan çırağın şehrinin önünde keyifli şarkılar söyleniyor biralar tokuşturuluyordu. Ned in resmen testi kazanmasına bir kaç saat kalmıştı. Rock efendi bağı sayesinde zaten her şeyi çoktan anlamıştı. 

Ned'in ve yeni hizmetçi Aylanın onlara yaklaşmakta olduğunu biliyordu ve hazırlıkları yapmaya başlayalı çok olmuştu.

Bir kaç saat sonra ufukta Ned ve Aylanın görüntüsü belirdi ve kısa süre sonra iki kişi devasa ordunun bulunduğu karargaha geldi. Ned orduyu dikkatlice gözledikten sonra memnun bir şekilde gülümsedi.

'Hoş geldiniz Lordum.' dedi Rock büyük bir saygıyla. Ayla Rock'a bakarken ayağa kalkmış büyük bir ayıya bakıyor gibi hissetmişti.

'Woaw çok büyüksün.'

Rock Aylaya baktı ve,

'Sende çok küçüksün. Demek gizemli suikastçi aslında senin gibi narin bir çiçekmiş. Hahaha... Ne kadar da büyük bir şaka değil mi ?'

'Narin! İstersen bunu boğazın kesikken bir daha söyle.'

Ayla hançerine uzanırken Ned bileğini tuttu ve,

'İyi geçinmeyi öğrenmeniz iyi olur. '

'Emredersiniz Lordum.'

'Emredersiniz Lordum.'

Ned Rock'a baktı ve,

'Rock benimle gel.' dedi. Rock ve Ayla ile birlikte Ned surlara yaklaşmaya başladı. Askerlerden farklı giyimiş 3 kişiyi gören surlarda ki askerler anında bu kişilerin çırak olabileceğini fark etti ve başlarında ki subay insiatif kullanarak emir verdi.

'ATEŞ!' Surların üstünden binlerce ok aynı anda Ned,Rock ve Ayla'nın üstüne yağmaya başladı fakat iç kişi daha hareket bile etmeden oklar Peri Kralçisenin Dikiş Sanatını kullanarak hepsini daha havadayken yok etti. Askerlerin şaşkın bakışları altında Ayla bir anda gözden kayboldu ve surların üstünde ortaya çıktı. Rock ise bedenini şişirdi ve bir ayı gibi geniş kapıya doğru bütün gücüyle koşmaya başladı. Ned sakin şekilde yürümeye devam ederken. Ayla hançerini çekmiş ve surların üstünde bir katliama girişmişti. 

Rock ise büyük ve sağlam kapıya sert bir omuz darbesi vurmuş ve 6 yıl içinde ulaştığı 9.Seviye'nin gücü ile kapıyı param parça etmişti. Askerlerin hepsi şaşkındı, 1 yılın ardından ilk defa saldırı alıyorlardı ve saldırı düzenleyen sadece 2 kişi vardı. Kısa süre içinde surları askerlerin çoğu parçalara ayrılmış ve kaleyi koruyan kapı geçilmişti. 

'Geri gelin.' dedi Ned. Sesi oldukça kısık çıkmıştı. Rock ve Ayla işlerini bırakıp anında geriye döndü, Ned uzaktan yaklaşan güçlü Aurayı rahatlıkla hissedebiliyordu. Kısa süre sonra kapının önünde zümrüt yeşili cübbe giyen sarı saçlı bir kız durdu. Belinde ince bir kılıç vardı. Yüzü bir ay kadar parlak ve fiziği kusursuzdu. 

Ned ve diğer iki kişiye bakarken bütün dikkatini Ned'e odakladı.

'Demek o kişi sensin.' dedi. Ned'in kim olduğunu tahmin edebiliyordu. 

'Ben Ned Kan. Buraya seni hizmetim altına davet etmeye geldim. Eğer hizmetime girmeye niyetliysen Efendilik bağıyla bana yemin et fakat eğer niyetli değilsen Garez Düellosunda sana meydan okuyorum!' dedi. Ned kazanacağına mutlak bir şekilde güveniyordu. 9.Seviye Zirvesinde ki gücünü saklamış olmasının tek sebebi Ayla ile olan dövüşünden sonra onu ikna etmeyi kolaylaştırmak için seni gücümü saklayarak yendim diyebilmekti. Şimdi bu faktör ortadan kalktığına göre gücünü açıkça sergileyebilirdi.

Ned'in bedeninden yayılan 9.Seviye Zirvesinde ki savaşçı Aurası anında kızın üzerinde bir baskı kurdu . Kız sadece 8.Seviye Zirvesinde bir savaşçıydı. Mevcut gücü Rockdan bile daha azdı. Ned ile dövüşmesinin tek sonucu yenilgi olurdu.

'6 yıl boyunca gizli kaldın, Çırakalar arasında dokunulmaya cesaret edemeyen 2 kişiyi kontrol ettin, ayrıca birde gizlice suikastçi olan çırağı başka çırakları öldürmesi için gönderdin. Hayatım boyunca klanım da bir çok entrikaya şahit oldum, bir çok stratejist ve bir çok güçlü kişi gördüm fakat senin gibisini daha önce görmedim. Güçlü olan diğerlerinin ona itaat etmesini isteme hakkına sahiptir. Ben bir hanımefendi ve stratejist olarak her zaman daha güçlü olana hizmet etmek istedim ve bu uğurda bu turnuvaya katıldım. Yenilgimi şerefimle kazandım. Benim ismim Katarina İvanko, İvanko Klanının Genç Prensesiyim. Bu günden itibaren, soy adımı ve vatanımı terk ediyorum. Soy adınız soy adım. Topraklarınız toprağımdır. Efendi Ned Kan.'

Ned ve Katarina'nın bedeni kırmızı bir ışıkla aydınlandı ve Katarinanın narin boynunun omzuna yakın olan kısmında Kan Klanının sembolü olan baykuş başı sembolü oluştu. Katarina dizlerinin üstüne çöktükten sonra konuştu,

'Emirlerinizi bekliyorum efendim.'

'İlk emrim bana efendim olarak hitap etmeni yasaklıyorum. Ned veya Lordum olarak seslenebilirsin.'

'Nasıl arzu ederseniz Lordum.'

Katarina hızlıca Ned ile aralarında ki bağdan oluşan bilgileri almaya başladı. Ned'in mevcut gücü, gelişimi ve diğer her şey onu heyecanlandırmıştı özellikle gözlerinin önünden geçen Ned'in sahip olduğu tekniklerin bir tanesine bile sahip olmak için İmparatorluğun en büyük klanlarından birisi olan İvanko Klanının bütün serveti bile yeterli gelmezdi. 

Katarina büyük ve çok etkili bir klanda büyümüştü, hayatı boyunca tek amacı güçlü olmak ve bu gücü birine adamaktı fakat bu güne kadar kimse ondan daha yüksek potansiyele sahip olmamıştı. Daha büyük arayışlara girerek ya en tepeye tırmanmak ya da en tepede olana hizmet etmek için klanının baskısı ve kendi üstün potansiyeli sayesinde Doğu Orduları Komutanının çırak testine katılmayı başarmıştı. Bütün test boyunca çırakları detaylıca incelemiş ve ondan güçlü olma olasılığı olan birisini araştırmıştı fakat araştırmaları sonunda sadece tek kişi dikkatini çekmişti o kişi de şuan Ned'in yanında duran Ayla idi. Hakkında hiç bir bilgisi yoktu fakat yaptığı her eylemden haberdardı. Özellikel düzenliği Garez Düelloları bir efsane haline gelmişti. Tek arzusu Ayla ile karşılaşmak ve onu kendisi test ettikten sonra ona tabi olmak veya kendi başına testi sonlandırmaktı fakat her şey 1 yıl önce Ned İmparatorluk kurduğunu ilan ettiğinde değişmişti. İlanında 2 krallığı kendisine bağladığını açıklamıştı ve bu iki krallığı yöneten kişiler Katarinanın tehdit olarak gördüğü fakat potansiyel olarak kendisinden daha yüksek görmediği Sofya ve Rock du. Geçmişte Nedi araştırmıştı fakat hakkında bulduğu basit şeylerden sonra onun oldukça zayıf olduğuna emin olmuş ve ikinci bir defa hakkında düşünmemişti. 

O gün 5 saniyeden fazla önemsemediği Ned şimdi onun efendisi haline gelmişti. İvanko Klanı ise Katarinanın bir efendi arayışına bütün güçleriyle karşı çıkıyordu. İmparatorluğun en kudretli klanlarıdan birisinin direk soyundan gelen birisinin başka birisini efendi olarak görmesi ve klanını aşağılayacak şekilde soy adını terk etmesi kabul edilemezdi fakat klanı bile Katarinayı durduramamıştı. Abisinin yardımı ile bazı bağlantılar kurarak teste katılmak isteğini Doğu Orduları Komutanının sağ Generaline iletmiş ve kabul görmüştü. 

Ned Katarinanın tavrından oldukça memnundu. Katarina nasıl Ned'in bilgilerini görebiliyorsa Ned daha fazlasını görebiliyordu. Anıları, hayatları ve diğer her şey Ned'in beynine bir kanalla aktarılıyordu ve Ned sürekli olarak hizmetçilerinin ne yaptığını takip edebiliyordu.

İmparatorluk tarihinde ki en yetenekli genç olma konumuna çoktan ulaşmakla kalmamış diğer kişileride kendi etrafına toplamıştı. 

Rock bir ayı kadar güçlüydü, Sofya tam bir strateji dehasıydı, Ayla süikast konusunda çocukluğundan beri en iyi eğitimi almış olan kişiydi. Katarina bir şovalyenin onuruna ve gücüne sahipdi. Şimdi sırada 2 kişiyi daha kendi grubunun arasına katmak vardı. Ned bütün bu dahileri bir araya getirerek tek bir şeyi hedefliyordu.

Alev klanını yok etmek!

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin