94.Bölüm

8.4K 814 17
                                    

Ned çocukların büyücü olduğunu keşfettikten sonra vakit kaybetmeden onları eğitmeye başladı. Yaydıkları Element yoğunluğu Ned gibi olağan üstü seviyede olmasa da normal birisinden çok daha ileride Yüksek seviyedeydi ayrıca Ned uyguladığı basınç testinden sonra dayanıklılıklarını da ölçülmüştü. 

Çocukların ailesinden izin almış ve çocukları kendi malikanesine taşımıştı. 

O günün üstünden 1 haftadan uzun zaman geçmişti ve Nedin yapmayı planladığı her şey teker teker görünür şekilde gerçekleşmeye başlamıştı. 

Bu sırada kasabanın sınırından süratle atlı 4 kişi girdi. Telaşlarından kötü bir haber getirdikleri anlaşılıyordu.

'Lordu görmemiz gerek.' dedi atlılardan birisi. Kapıda nöbet tutan 7.Seviye savaşçı karşısında ki 8.Seviye Savaşçıya saygısızlık yapmaya cesaret edemedi.

'Lord şuan çocukların eğitiminde' dedi çekinerek,

'Acil! derhal haber ver.' 

Nöbetçi komutanının öfkeli sesiyle yerinden zıpladı ve çaresizce koşarak malikanenin içine girdi.

Kısa süre sonra Ned bu garip davete öfkelenerek kapıya gelmişti. Bu sırada çoktan atlılar atlarından inmiş dizlerinin üstüne çökmüştü.

'Ne oldu! Bu ne saygısızlık!'

'Lordum acil bilmeniz gereken bir konu var aksi taktirde sizi rahatsız etmezdim.'

Ned askerin yüzüne baktı, yüzünde ki telaş anlaşılıyordu.

'Ne oldu ?'

'Efendim 50 Kasaba Adaylar tarafından resmen terk edildi. Askerler geride bırakıldı ve adaylardan haber alınamıyor. Bu olaydan sonra Krallıkta öğrendiğime göre 13 yeni şehir kurulmuş.' 

Ned sakinliğini daha fazla koruyamayarak öfkeyle bağırdı,

'NEEE!' 

'Lordum daha kötüsü bu 13 şehirden 2 tanesi bizim güney ve kuzeyimizde yer alıyor ve aldığımız haberlere göre yakın zamanda iki şehir birbiriyle savaşacakmış ve eğer savaşmak istiyorsalar mutlaka Kan Kasabasından geçmek zorundalar hatta korkarım ki savaş bu Kan kasabasında bile gerçekleşebilir.'

Ned şehirlerin erken kurulacağını bekliyordu fakat daha test başlayalı bir hafta olmuştu ve şimdiden 50 kasaba boşaltıldı ve 13 Şehir kuruldu. 

'Hor,Kor ve Kıdemlilere haber verin derhal gelsinler!' dedi. Ned'in sesi oldukça öfkeliydi.

İki savaşın arasında kalmak olabilecek en kötü senaryoydu zira savaşın taraflarından birisi olarak görülmeyecek iki tarafında ezip geçmek isteyeceği konuma sahip olacaktı bu durumda iki düşmanı vardı ve ikisininde üstesinden gelmeliydi. Son bir hafta içinde Hor,Kor ve 5 ihtiyardan geçmiş çıraklara ve şuan ki çıraklara yönelik bir çok şey öğrenmişti ayrıca Anka Krallığında Sır Klanından öğrendiği lobicilik faliyetleri bir nevi casusluk gibiydi ve Ned sürekli olarak bir kaç adamını krallıkta yetkililere yakın tutarak bilgilere anında ulaşıyordu ve ona haberi getiren kişi de o lobicilerden birisiydi.

Kısa süre sonra 7 kişi toplantı odasına girdi ve Nedin endişeli ifadesini gördü.

Ned yanında ki 8.Seviye Savaşçıya baktı ve,

'Anlat' dedi. Savaşçı Krallıktan aldığı bilgiyi aktarmaya başladı ve her kelimesiyle büyük bir şaşkınlık ortaya çıktı sadece Kor ve Hor sakin kalmıştı .

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin