146.Bölüm

9.1K 704 48
                                    


Ned uzun süre 5 kişiye verdiği güçten dolayı fazlasıyla sıkıntı yaşamıştı ve artık bu sıkıntı son bulmuştu, hepsi onu destekleyen büyük güçler haline gelecek donanıma sahip olmuştu ve özellikle Alya Bilge Seviye olduktan sonra dehşet verici bir karakter olacaktı. Suikastçi olarak zaten kendisinden güçlü olanları öldürme kapasitesine sahipti ve Bilge Seviye olduktan sonra İlk Bilge Seviye ekipmanların gücüyle birden Zirve Seviye Bilge Suikastçi olacaktı ve Bilge seviyesinde ki herkesi titreten bir figür haline gelecekti fakat şuan ki haliyle bile Ned'e rakip olmaktan uzaktı. Ne kadar 2 tane İlk Bilge Seviye ekipman elde etmiş olsa da iki ekipmanda onun ruhuna göre şekillenmemiş başka ruhların şeklini aldıktan sonra onun eline geçmişti bu yüzden asla Ned kadar etkili kullamayacaktı fakat bu sadece kısa süre devam edecek  bir pürüzdü. Ned uygun formülleri elde ettiği anda hepsi için ruhlarına uygun silah yapmaya başlayacaktı. 

Ruha ait olan ilk bilge seviye silah ile olmayan arasında ki farkı bilirken nasıl olur da onu destekleyen güçlere açık bırakabilirdi.

'Bir süre burada bekleyeceğiz. Burada zaman gerçek dünyaya göre 10 kat hızlı akar ve burada ki büyülü canavarların hepsi kendi tabiatında olduğu için karşılaştıklarınızdan çok daha güçlüdür. Nina ve ben size dövüşlerinizde eşlik ederek tehlikeli durumlarda müdahale edeceğiz. Size 2 yıl süre veriyorum ve bu sürede Bilge Seviye olmanızı istiyorum. Potansiyelinizi düşününce hiçte zor olmamalı.' dedi Ned. Hepsine büyük bir güven duyuyordu ve azimlerini taktir ediyordu.

'Emredersiniz Lordum.' diye karşılık gelmesiyle birlikte Ned gülümsedi.


Ardından gizlenmek için uygun bir yer bulduktan sonra herkesin istirahat etmesi emrini verdi. Kendisi ise sessizce oturup Nina gibi gözlerini kapattı.

Fakat amacı meditasyon yapmak değil Cüce Lordunun Efsun Sanatının 2.Aşamasını öğrenmekti.

Gözlerinin önünde beliren bilgi ile bir an sarsıldı,

'200 Efsun özümse.' Ned kala kalmıştı, efsun atmayı anlayabilirdi fakat efsun özümsemenin anlamını bilmiyordu.

'Kan, Efsun özümsemek ne demek ?' dedi. Kan Kudreti derin bir nefes verdi, sanki Nedin sorduğu şeyden çok çekmiş gibiydi.

'200 Tane atılmış efsunu atılan nesnelerden özümseyerek bedenine hapsetmek demek. Böylece daha sonra efsun atarken büyü kullanmak yerine basit bir şekilde o efsunları kopyalayabileceksin. Ama efsun özümsemek o kadar zordur ki hala hatırlayınca tüylerim diken diken oluyor. Çok acı verici ve yorucu bir süreçtir, her seferinde tanrı enerjin tamamen tükenir ve geri gelene kadar bir kaç gün baygın kalırsın. 200 Tane atılmış efsunu tamamen tüketmek ise yaklaşık 2 yıllık bir zaman alır ama 2 yılın sonunda eğer acıdan kafayı yememişsen kazandığın güç ile gururlana bilirsin çünkü 2 yılın ardından muhtemelen Bilge Seviyeye ulaşmış olursun. ' dedi. Ned artık şaşırma kısmını kenara bırakıp olağan bir şeymiş gibi söylenenleri karşılamıştı.

'Anlıyorum demek böyle bir şey var, Acıya zaten alışığım bu yüzden problem olayacaktır.'

Kan Kudreti alaycı bir tonda konuştu,

'Acıya alışık mısın ? Senin çektiğin acılar yaşayacağının yanında iğne batması gibi kalır.' dedi. 

Ned bir karşılık vermeyi düşünmemişti. Zaten verse bile sonuç yine de değişmeyecekti. Bu sanatı devam ettirmeliydi ve her halükarda bu acıyı tadacaktı.

Gözlerini açıktaın sonra boyutsal yüzükten 1 tane 2 efsunlu Titanyum Zırh çıkarttı.

'Ne yapmam gerekiyor?'

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin