Ned Generalle vedalaştıktan sonra 5 kişiyi yanına alarak uzaklaşmaya başladı.
Aklı karma karışıktı, az önce muazzam hediyeler almış. Övülmüş, kıymet görmüş hatta yeni konumu hakkında bilgilendirilmişti fakat hemen ardından garip bir şekilde kovulurmuşcasına yollanmıştı.
6 uzun yılın ardından sayısız ölüm strateji savaşları, kazanılan milyarlarca altın, ve diğer her şey bir anda bitmişti. Ned bir boşluk hissiyle sarayına geldiğinde boyları uzun 11 yaşlarında 5 tane çocuk onu karşıladı . Bu 5 çocuk Ned'in 6 yıl boyunca aralıksız eğittiği Büyücülerdi, hepsinin gelişim hızı beklentilerinin çok ötesindeydi ve gelecekte çok güçlü olacaklarına şüphe yoktu. 11 yaşında olmalarına ve hiç bir takviye almamalarına rağmen 4.Seviye Başlangıç aşamasına ulaşmışlardı. Böyle gelişim şaşırtıcı derecede büyüktü. Ned çoktan ayrılırken bu 5 çocuğu da yanına getirmeye karar vermişti. Bu 5 çocuk onun için oldukça değerliydi, sadece potansiyelleri olarak bile şuan yanında tuttuğu 5 kişiden daha yüksekteler di aynı zamanda azim olarak da oldukça iyiydiler. Ned onların geleceklerini görmek için sabırsızlanıyordu ve gelecekte inşa edeceği her şeyi bu 5 çocuk üzerine korumaya niyetliydi ayrıca Savaşçı Bilgeler rahatlıkla bulunan kişilerken Büyücü Bilgeler hala oldukça nadirler di.
'Usta hoş geldiniz .' dedi ve 5 çocuk saygıyla eğilerek Ned'i karşıladı.
'Hoş bulduk çocuklar. ' dedi Ned ve gülümsedi. Bu 5 çocuk hariç Ned'in şefkatli yönünü görevilen kişi sayısı neredeyse yok denecek kadar azdı.
'Usta tebrik ederiz. Testi başarıyla sonlandırdınız. Biz size bir hediye vermek istiyoruz.'
Nedin ifadesi memnun bir hal aldı. Göğsü gururla kabardı ve çocuklara yaklaştı eğilip gözlerinin içine bakarak konuştu,
'Benim için hediye mi hazırladınız ? Çok merak ediyorum gösterin.' dedi. Sesi oldukça sıcak çıkmıştı. 11 Yaşlarında siyah kısa saçlı kız çocuğu bir adım ileriye çıktı. Elinde milyonlarca altın değerinde depolama yüzüğü vardı. Ned Bağımsız krallıkta ki marketlerden depolama yüzüğü alıp bu 5 çocuğa vermişti.
Kız elini yavaşça salladı ve diğer 4 çocukta aynısını yaptı.
Hepsinin elinde 3.Seviye Büyülü canavar çekirdeği vardı. Gözleri en az çekirdek kadar parlaktı ve hepsinin yüzünde gülümseme vardı. 3.Seviye Büyülü Canavar çekirdeklerinin Nedin gözünde en ufak bir değeri bile yoktu fakat o çekirdekler bu 5 çocuk tarafından verildikten sonra depolama yüzüğünde ki Bilge Seviye Büyülü Canavar çekirdeğinden bile daha kıymetli hale gelmişti.
Ned 5 tane 3.Seviye Büyülü Canavar çekirdeklerine baktı. 4.Seviye Başlangıç da Büyücüler için 3.Seviye Büyülü Canavarlarla uğraşmak oldukça zor bir işti. Üstelik kendi eğittiği kişilerinde potansiyelinin farkındaydı. Bu çekirdekleri elde etmek için çok zorlandıklarına adı kadar emindi ve bu durum çekirdekleri çok daha değerli hale getiriyordu.
Ned elini salladı ve arkasında duran 5 kişiyi çağırdı.
'Çocuklar sizleri yeni dostlarımla tanıştırayım' dedi ,
'Bu dostumun ismi Katarina bu dostum ise Ayla ve diğeri ise Konstantin.
Bu çocuklar ise benim öğrencilerim.
Kısa saçlı olan Melody, Rüzgar büyüsü kullanıyor.
Uzun sarı saçlının ismi ise Armony Alev Büyüsü kullanıyor.
Uzun boylu kahverengli olan ise Roma. Ateş Büyüsü kullanıyor
Kısa boylu sarışın olan ise Pier. Su büyüsü kullanıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...