157.Bölüm

8.5K 768 42
                                    


Nedin ifadesi acımasızlaştı, bir düğünde baş hediye edilmişti. Bu kabul edilebilecek bir şey değildi.

Ned eğilip yerden bir başı kaldırdı, onu 5 kişinin gözüne sokar bir şekilde onlara doğrulttu, aynı anda bedeninde ki bütün aura serbest kaldı, Misafirlerin çoğu Nedin dehşet verici aurasıyla birlikte yere kapaklanmıştı. 

Ned otoriter bir şekilde 5 kişinin yüzüne bakıyordu. Bedeninde ki damatlık bir anda yok oldu ve bedenini kaplayan siyah kırmızı Bilge Seviye Zırh ortaya çıktı, Belinde Kan Sömüren belirdi, parmaklarında 4 tane yüzük elmas gibi parlıyordu, Gözleri keskin ve derindi. Bakışları kalplere nüfuz ediyordu.

'BUNUN ANLAMI NEDİR?' dedi Ned kükreyen bir sesle, 5 kişi afallamıştı. Nedin böylesi bir güce sahip olmalarını beklemiyorlardı. 

Ned onları baskılamaya başlamıştı, herkes kadar kadar Brad de dehşet içindeydi. O da Nedin böylesi bir güce sahip olduğunu beklemiyordu fakat bitmemişti. Misafirlerin arasından 5 kişi gökyüzüne doğru yükselmeye başladı. Hepsi aynı anda Nedin arkasında belirdi. Bu sırada Malikanenin üst odalarından birisinde bir cam kırılma sesi duyuldu. 

Bu Ninaydı, Muazzam bir hızla Nedin yanına gelirken çoktan kılıcını kuşanmıştı. Nedin arkasında 6 kişi vardı, hepsi dehşet verici güce ve silahlara sahipti. Gözleri ölümü çağırıyordu, 5 kişi daha önce hiç bu kadar zor durumda kalmadıklarını hissetti, Ned veya hiç birisi onlara bir tehdit oluşturmuyor olsa da karşılarında ki kişilerin hepsi gençti. Hepsi Bilge Seviyedeydi ve Ned hem savaşçı hemde büyücü olarak Zirvede birisiydi. Bu kişilerin hepsi İmparatorluk tarihini alt üst edecek kadar büyük bir gücün başlangıcıydı. Gelecekleri sınırsızdı. 

'Efendim ' dedi Doğu Orduları Komutanı, Nedin testine yakından şahit olarak biraz daha yakın ilişkiye sahipti ayrıca Ned onun gelecekte ki komutanı olacaktı.

'3 Kelimede bu kepazeliğin sebebini açıkla !' dedi Ned otoriter bir sesle, Onlardan birisini yenebileceğini düşünmüyor olsa da henüz Kan Sömüreni yeni gücüyle birlikte kullanmamıştı.

'Vahşi İnsan Liderleri.' dedi eliyle göstererek başlardı. Ned biraz daha rahatlamış hissetti, 

'Açıkla!'

'Sizin gibi değerli birisine sıradan hediyeler getirmek yerine bir asker gibi düşmanın başını getirdik.' dedi . Ned bir an titredi, büyük bir kargaşa oluşturmuştu, mevcut güçleri bir anda ortaya çıkmış ve İmparatorluğun en büyük güçlerini tehdit etmişti peki ne için ? Sadece bir yanlış anlamadan dolayı. Ned aurasını bedenine geri çekerken yanakları biraz kızarmıştı. O daha bir şey söylemeden bir kahkaha bütün alanı kapladı.

'HAHAHAHAHA... GENÇ OLMAK NE KADAR GÜZEL!' dedi İmparator kahkaha atarken, ihtişamlı sandalysinden kalkaran onlara doğru yürüdü.

5 kişi aynı anda yarıya kadar eğilerek İmparatoru selamladı.

'Kaldırın başınızı.' dedi İmparator sakin bir sesle, bu kargaşadan oldukça keyif almış gibiydi.

'Ned. 4 Büyük Generalimin espiri anlayışı bu şekildedir. Onlar sana düşmanın kellesini göndererek tepkini görmek istediler. Anlaşılan kelleri getirenler bile verdiğin tepkiye şaşırdı.'

İmparator sakin bir şekilde elini salladı, 'Gidin ve gördüklerinizi rapor edin.' dedi 5 Generale, Ardından Ned'e dönerek, 'Onlar sadece seni test etmek istedi. Eğer az önce ki davranışını sergilemeseydin senin işe yaramaz birisi olduğunu düşüneceklerdi. Eğer az öncekinden biraz daha az öfkelenseydin o zaman seni takip etmeyeceklerdi fakat sen onların hayallerinin ötesinde tepki verdin. Bugün aldığın en büyük hediyeyi de bu sayede aldın. Baş Komutanın ve 4 Büyük Ordu komutanının saygısını kazandın.' dedi İmparator sakin bir şekilde . Ardından sertçe elini Nedin sırtına vurdu, Ned sırtında oluşan acı ile neredeyse kan kusacaktı, 

'Sadece bir tokatla beni öldürüyordu.' dedi Ned endişeli bir şekilde içinden.

İmparator giderken Nedin yanında durdu, başını eğdi ve kulağına 'Bilge Seviye ekipmanları bu kadar kolay ortaya çıkartma!' dedi. İmparatorun sesi öfkeli çıkmıştı, Ned bir anda titredi, sadece ufak bir an bile olsa İmparatorun gücünü hissetmişti ve bedeni neredeyse düşecek ruhu bedeninden kopacaktı.

'O nasıl bu kadar güçlü olabilir. Bir Azizin gerçek gücü bu mu ?' dedi Ned. İmparatorluk sarayına gittiğinde İmparatorun bedeninden yayılan gücü hatırladı. O gün hissettiği güç şuan kinin yanında anlamsız kalıyordu.

Düğün kaldığı yerden devam ederken herkes oldukça eğlendi. Ned ise biraz kederli gibiydi. İmparatorun gücü onu şok etmişti. Bilge Seviye ile Aziz Seviye arasında böyle bir uçurum olacağını düşünmemişti. Ned Aziz olmaktan kelime olarak bir adım uzaktı fakat İmparatordan hissettiği güçten sonra bunun sadece saçmalık olduğunu anladı. Arada ki güç farkı ile Ned gibi milyon tanesi bile İmparatorun kılına bile zarar veremezdi ve Ned bunu düşündükten sonra İmparatordan daha güçlü olan birisini hatırladı. Kırmızı Ejderha Klanının Kıdemli Lideri, O İmparatorun çocukluğunu bile görmüş birisiydi, Ned onun gücünü düşününce bedeni titriyordu.

'Daha gelişim yolunun çok başındaymışım.' dedi kendi kendine. Güçlü olduğuna inanarak kendini kandırmıştı, İmparatorun gücü onu şok etmişti ama o daha Sağ ve Sol Generalleri bile öldürecek düzeyde değildi. 

Ned buna anlam veremiyordu. Her zaman ki gibi Kan a sordu,

'Bende Zirve Seviye savaşçıyım onlarda Zirve Seviye savaşçı. Nasıl olur da onlar benden bu kadar güçlü olabilir Kan ?' dedi. 

'Zirve Seviye Savaşçı olman onlarla aynı güce sahip olduğun anlamına gelmez. Bu sadece durumunu anlatan bir tabirdir. Eğer daha detaylı olarak anlatacak olursak şöyle anlatabilirim.

Bilge Seviye 3 parçaya ayrılır. Başlangıç, Orta, Zirve. Her aşama 3 parçaya ayrılır. Başlangıcın Başlangıcı, Başlangıcın Ortası, Başlangıcın Zirvesi.  Eğer daha detaylı incelemek istersen Ortanın Ortasının Başlangıcı, Ortanın Ortasının Ortası, Ortanın Ortasının Zirvesi,  

Bu şekilde anlatarak ta mevcut güç dağılımını ayırabilirsin. Fakat Zirve dışında diğerleri arasında pekte fark yoktur. Fakat Zirveye çıkınca işler değişir. Zirvede en ufak bir güç fazlalığı bile rakibini yok etmene sebep olur. Savaşçılık yolunda güç tecrübe ile edinilir.

Sen Zirvenin Başlangıcındasın ama onlar Zirvenin Zirvesindeler. Bu durumda aranızda ki güç farkı da oldukça yüksek olması çok normal.

Zirve Seviye olduktan sonra Azizliğe yaklaşırsın ve Azizliğin gücünü hissetmeye başlarsın. Sen şuan Aziz gücünü hissedemiyorsun bile fakat o generaller Aziz gücünü hissediyorlar . Aziz gücünden faydalanıyorlar ve gelişiyorlar bu yüzden onları kolayca yenemezdin ama Kan Sömüreni kullanırsan durum değişebilir. Kan Sömüren ruhuna uygun bir İlk Bilge Silahı. Eğer ondan güç alırsan onlara rakip olabileceğini düşünüyorum fakat bu sadece ortada bir savaş olurdu. Muhtemelen onlar tecrübesiyle seni yenerlerdi ama güç mücadelesi olsaydı sen onları belki %10 ihtimalle yene bilirdin. '

Ned biraz gergindi, bu açıdan konuya hiç bakmadığı için durumdan habersizdi, 

'Anlıyorum. Peki Ares, O Zirvenin hangi aşamasında.'

Kan Kudreti tereddüt etmeden cevap verdi.'

'O Bilge Seviye Zirve Ortasında. Gücü senden biraz daha fazla, Kan Sömüreni kullanırsan onu %50 ihtimalle yenebilirsin.' 

Ned biraz kederli hissetti. '%50 yeterli değil. ' dedi.

'Bu sadece Kan Sömüreni kullandığında ortaya çıkan oran, Peri Kraliçesinin Dikiş sanatını kullanarak Aresi yavaşlatıp Kan Sömürenle gücünü sömürürsen her darbede bu oran %5 artacaktır yani 10 defa gücünü sömürür sen onu öldürmen kesin.'

Kan Kudretinin sözleri Nedin kalbine serin sular serpmişti,

'Peki Sen ? seni kullanırsam.'

'Tek darbede öldürebilirsin. Sadece Kan Katmanını kullanarak Kudretin Kesiği 2. Seviye ile zorlanmadan onu öldürebilirsin .'

Ned daha rahat hissetti, Kan Sömüreni savaşta kullanacaktı fakat eğer zor duruma düşerse hala Kan Kudretini kullanarak Aresi öldürebilirdi. 

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin