Ned bir şekilde kadının ne konuştuğunu anlayabilmişti. Şaşkındı çünkü bilmediği bir dil konuştuğunu biliyordu ama yine de anlayabiliyordu.
Bu sırada diğer metallerden çıkan insanlar koşarak kadının yanına geldi. Öfkeli yüzleri kadının Ned'i tuttuğunu görünce değişti ve endişeli bir hal aldı.
'Ne oldu ? Yoksa o çocuk yüzünden mi otobanın ortasında durdun!?'
'Evet. Birden önümde belirdi. Kıyafetleri çok garip sanırım yakında ki bir alışverişmerkezinde ki etkinlikte falandı.'
'Polisi arayalım .'
'Ben şimdi arıyorum siz çocukla ilgilenin. Korkmuş olmalı belki şoktadır. Adını sordunuz mu ?'
Kadın hemen Ned'e baktı ve,
'Adın ne ?'
'Ned Kan'
Kadın Ned'e garip bir bakış attı,
'Ned ailen nerede ?'
'Ailem mi ? Ailem yok!'
Kadının gözleri daha da doldu,
'Ailen yok mu ? Yoksa yetimhaneden mi kaçtın ?'
'Yetimhane de nedir ?'
Ned ardı ardına gelen sorulardan ve sürekli yakın temastan sıkılmıştı.
Bir süre soru cevap devam etti ve ardından üstünde kırmızı, mavi ışıklar yanan garip bir metal yığını onlara yaklaştı. Üstünde aynı kıyafetten olan iki kişi bellerinde tuttukları garip metalleri tutarak indi. Kendilerinden emin adımlarla kalabalığa yürüdüler ve,
'Durum nedir ?'
Kadın telaşla anlatmaya başladı.
'Ben yolda gidiyordum ve birden önümde Ned belirdi. Frene bastım ve zar zor durabildim. Çocuk Ailesinin olmadığını söylüyor. İsmi de çok garip galiba yabancı.'
Aynı Kıyafetli adamlardan kilolu olan Ned'e doğru yürüdü ve eğildi,
'Ailen yok mu ?'
'Hayır yok!'
'Yetimhanede mi kalıyorsun ?'
Ned aynı soruya ikinci defa cevap vermeyi red etti. Herkese kendini tek tek anlatmak istemiyordu. Polis Ned'in cevap vermeyişini farklı bir şekilde yorumladı ve ayağa kalkarak olayı çözmüş gibi bir tavırla.
'Durum anlaşıldı. Çocuk Yetimhaneden kaçmış ve yolunu kaybedip otoyola düşmüş. Herkes arabasına dönsün. Hanımefendi siz bizimle merkeze geliyorsunuz.'
Kadın telaşla konuştu,
'Ama ben bir şey yapmadım ki.'
'Korkmayın HanımEfendi sadece ifadenizi almak istiyoruz. Aracınızla bizi takip edin.'
'Peki memur bey.'
Kalabalık dağaldı ve herkes arabalarına döndü, şişko adam Ned'e yaklaştı ve kolundan tuttu,
'Hadi merkeze gidelim.'
Ned adama baktı ve sonra kolunu tutan koluna baktı.
'Kolumu bırak!'
Polis bir anda başını Ned'e çevirdi. Karşı konulmasını beklememişti. Yüzünden öfkelendiği belli oluyordu. Ned hemen saldırmaya hazır bir şekilde elini sırtına attı. Polis karşısında duran 6 yaşında ki çocuk bir tehditmiş gibi elini beline götürdü ve silahın koruma bandını açtı. Ned adamın yüzüne bakarken sadece bir harketinden sonra onu öldürecek 100 e yakın saldırı düşünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...