64.Bölüm

9.7K 931 21
                                    


3. Maçlar başladığında Ned'in rakibi eğitim ücretlerinden muaf tutulan zengin bir öğrenciydi, kibirli tavırları ve aşağılayıcı bakışları Ned'in üstüne yoğunlaşmıştı. Okulda Burslu öğrenciler kadar olmasa da yüksek bir konuma sahipti, 14 yaşındaydı ve 3.Seviye Zirvesindeydi. Ned gibi canavarlar haricinde onun gelişim düzeyi açıkça dahi denilecek sevideydi ve arkasında ki klanı onu desteklemekte oldukça hevesliydi. Hayatı boyunca el üstünde tutulmuş ve kibirli davranmıştı. Mevkisinin farkında olan çocuk Alev Büyücülük Okuluna geldikten sonra fakir öğrenciler tarafından bir kaç defa aşağılanmış ve burslu fakir öğrenciler yüzünden geri planda kalmak zorunda kalmıştı. Bu durum onun gibi birisi için kabul edilemez bir şeydi ve şimdi Ned'i ezerek bütün her şeyin intkamını almak istiyordu. Herkesin aksine o Ned'in yaşının küçük olmasından dolayı onu yenebileceğine emindi. Çok fazla büyü biliyordu, klanı tarafından iyi desteklenmiş ve iyi ustalardan eğitim almıştı. Bir fakir öğrenciye yenileceğini düşünmüyordu en azından Ned gibi 6 yaşında birisine yenileceğini düşünmüyordu.

'Seni bu ringe gömeceğim!'

Ned kibirli bakışların sahibine baktı ve gülümseyerek,

'Söyleyen oldu fakat yapan henüz olmadı. Sözünü tutamazsan ben seni ringe gömerim!'

Ned'in karakteri belliydi, ona karşı iyi olana iyi kötü olana ise kötü olurdu. Zengin öğrencilerin tutumları her zaman aşağılıktı ve istisnalar hariç her birisi aynıydı bu durumda Ned'in yapacağı belliydi. Kibirlerini ayakları altına alıp ezmek, yüzlerine tokat atmak ve onları aşağılamaktı.

Ned in tarik edici sözleri rakibi tarafından anında tepki görmüştü. Dövüş başlar başlamaz azgın bir boğa gibi Ned'in üstüne saldırdı, Ned böyle saçma bir saldırıya sadece gülümseyerek karşılık verdi ve sıyrıldı.

'Büyük sözler fakat küçük beyin. Seninle oynayacağım ve 10 dakikanın son saniyelerinde seni tek parmağımla bayıltacağım.'

'Rüzgar Kesiği' Çocuğun elinden çıkan yay şeklinde ki keskin rüzgar nede doğru uçtu. Ned zorlanmadan sıyrıldı ve aziz adımları kullanarak ileriye atıldı. Parmağını rakibinin alnına koydu ve gülümseyerek söyledi,

'Tam buraya vuracağım.' dedi. Onun şovu seyircilerde dahil herkesin gülmesine sebep olmuştu, arada ki güç farkı ortadaydı kimse çocuğun kazanacağına ihtimal bile vermemişti ki bahisler Ned için 1:001 di ve çocuk için 1:100 dü. Bu oranlar bile açıkça kaybedeceğini söylüyordu.

Ned geriye çekilip çocuğa baktı, ellerini arkasında birleştirdi ve öylece durdu, çocuk umutsuzca saldırılarına devam etti, Rüzgar büyüsünü içeren her şeyi kullansa da Ned'e yaklaşmayı bile başaramamıştı.

Saniyeler akıp geçerken Ned her fırsatta çocuğu aşağılamış ve dalga geçmişti. Öfkeden kıpkırmızı olsa da seyirciler katılarak ona gülse de Ned'e saldırmaktan vazgeçmemişti.

Düellonun 9 dakikası geçmişti ve çoktan 50 saniye olmuştu,

Herkes büyük saatte ki süreye bakarken çocuk iyice kaybedeceğinden emin hale gelmişti. Ned'e onu aşağılama fırsatı vermemek için pes etmek üzere ağzını açtığında Ned hemen karşılık verdi, Aziz adımları kullanarak ileriye atıldı ve çocuğun önünde belirdi. İşaret parmağını geriye çekti ve sert bir şekilde çocuğun anlına vurdu. Çocuk yumruk yemiş gibi havalandı ve ringin iplerine çarpıp geri sekti. Çoktan bilincini kaybetmişti ve diğer iplere uçtuğunda çarpıp yere çakıldı.

Sonuç kimseyi şaşırtmamıştı. Ned'in gücü herkesin malumuydu ve en başından beri Burslu olmayan birisinin ona karşı kazanamayacağı belliydi. 

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin