124.Bölüm

8.4K 777 104
                                    


Ned bir anda ileriye atıldı. Ninanın arkasına geçti ve eğildi. Elleriyle Ninanın sırtında ki kıyafeti yakaladığı anda yırttı. Ninanın sırtını gördüğü anda öfkesi katlanarak arttı. Sırtında sayısız yara vardı, Her yara bir dokuyu koparıp almış ve Ninanın bedenin de iz bırakmıştı. Yaralar öylesine keskin ve derin di ki neredeyse kemikler görünüyordu. Nedin ayaklarını bağı çözüldü ve yere düştü. Gözlerinden yaşlar süzülürken onun dokunmaya bile kıyamadığı Ninanın 1 yıl boyunca nasıl işkence çektiğini izlemeyi katlanamamıştı.

Alex gerçek bir psikopattı. Ninaya sahip olduktan sonra ona Tanrı İksiri sayesinde sahip olma gerçeğini kaldıramamış ve itaatkar olan Ninaya bir yıl boyunca defalarca işkence yapmıştı. Sadece sırtında ki yalar bedenin de kileri nin ufak bir parçasıydı. Kıyafetlerinin kapandığı her yerinde sayısız yara vardı. Nina bile bu yaraların farkında değildi fakat Ned görmüştü. Ninanın Tanrı İksirini içtikten sonra yaşadığı her şeyi görmüştü.

Her akşam çektiği işkenceleri, acı dolu çığlıklarını. Bedeninden akan kanı ve nasıl dayak yediğini görmüştü. Alexin ona yaptığı işkencelere katlanmak imkansızdı. Nina ise şaşkınlıkla Ned'in neden sırtını açtığını anlamaya çalışıyordu. Göz ucuyla omzuna baktığında onunda gözleri açıldı. 3 aydır kendi bilincini kazanmış ve zindana atılmıştı. Bedenine bir defa bile bakmamış her saniye Nedi düşünmüş ve meditasyon yapmıştı ama şimdi o da Ned'in öfkesini anlayabiliyordu. Nedin zihnine giren kendi anılarını Ned sayesinde görebiliyordu. 

Alexin böyle bir canavar olduğunu asla düşünmemişti. 

Alex Ninanın onu gerçekten sevmediğini bildiği ve asla ona aşk dolu gözlerle bakmadığını gördüğü her anda kendisini aşağılanmış hissediyordu, küçük düşürülmüştü ve Nina için vazgeçtiği her şeyden sonra eline geçen sadece ruhsuz Nina olmuştu. Buna katlanamamış Nina dan acısını çıkartmaya çalışmıştı. Her seferinde işkenceleri daha da ağırlaşmıştı.

Ned ve Nina için tam bir yıkımdı öylesine bir yıkımdı ki zihin sağlıkları bile tehlikeye girmişti.

Ned 8.Seviye Büyücüydü ve 9.Seviye olmadığı sürece bu yaraları tedavi etmesinin bir yolu olmadığı biliyordu sonuçta dokular tamamen yok olmuştu ve dokuları sadece 9.Seviye Aydınlık büyücüleri yerine getirebilirdi. 

'Ben Ned Kan. Seni kendi eşidim olarak görüyor ve seni bir olmaya devam ediyorum '' dedi. Sesinde hala ağladığı için çatallaşma vardı. Nina ise şoktaydı beklemediği bir anda gelen davetle sarsılmış olsa da tereddüt etmeden karşılık verdi.

'Ben soysuz Nina. Ned Kanı eşidim olarak görüyor ve davetini kabul ediyorum.' dedikten sonra Ned ve Nina aynı anda konuştu,

'EŞLİK BAĞI KURULSUN!'  Ned ve Ninanın bedeni göz alıcı sarı bir ışıkla parladı. İkisinin gözleri de aynı anda kapandı ve bedenlerinde yanan sarı ışık birleşti. 

Ned'in savaşçı ve büyücü olarak kazandığı seviye Ninaya akarken Ninanın üstün Tanrı Enerjisi kazanma hızı Ned'in bedenine geçti. 

Ned 5 Hizmetçi aldığında Tanrı Enerjisi kazanma hızının %25ni kaybetmişti ve şimdi Nina sayesinde kaybını geri almakla kalmamış aynı zamanda en iyi halindeki ne oranla onlarca kat daha fazlasına sahip olmuştu. Nina ise Ned'in Savaşçı olarak Bilge Alemine ulaştığı gücü ve Büyücü olarak 8.Seviyenin gücünü kazanmıştı fakat beklenmedik bir ödül daha almıştı. O ödülde Nedin zihninde olan ve boyut değiştirmesini sağlayan beyaz odaydı. Ninanın zihninde Beyaz Odanın varlığı belirdiğinde Ninanın bedeni kasıldı ve bir süre öyle kaldı ardından nefes nefese ellerini yere koyarken bedeninden taşan gücü hissetti. 

Vücudu şekillenmeye başladı. Bilge Seviyenin üstün yenilenme hızı bedenini kaplayan yaraları iyileştirmeye başladı. Ned zaten Eşlik bağını bu yüzden hemen yapmıştı. Bilge Seviyede ki birisi için bu tarz yaralar kolayca iyileşebilir di fakat Ned Bir savaşçı olarak Bilge olduğu için Ninanın bedeninde ki yaraları başka bir türlü iyileştiremez di Aydınlık Elementi kullanıcıları ise Aydınlık Kilisesine bağlıydı. Onlardan yardım istemeyi hiç ama hiç düşünmemişti.

Ninanın bedeni büyük bir değişime girmişti, Bilge Seviye savaşçı olmak sadece bir anda olunabilecek bir şey değildi. Eşlik Bağı sayesinde Ninanın kasları şekillenmeye başladı. Ki merkezi genişledi ve Tanrı Enerjisi katılaştı, gözleri ve kulakları daha iyi hale geldi ve ayaklarında ki kasklar belirginleşti lakin fiziğinde en ufak bir aşırılık yoktu, her şey Ninanın güzelliğini bozmadan devam ediyordu özellikle yüzünde ki değişim muazzamdı. 

Zaten Bilge Seviyede hatta daha ötesindeki kadınların sahip olabileceği güzelliğe sahipti fakat Bilge Seviyeye ulaştıktan sonra geçirdiği değişim ne kadar daha öteye geçebileceğini göstermişti. Yüzünde ki değişim neredeyse yok denecek kadar azdı fakat yüzünün parlaklığı, gözlerinin aydınlığı çok daha fazla artmıştı. Yüzünde ki mükemmel oranlar kusursuz hale gelmiş her şeyi bir bütünün parçaları gibi tek tek tamamlanmıştı. Bedenini saran güçlü fakat zarif aura daha bir asil hava katmış ve Nina nın geçmişten kalan o taşra kızı havasını yok etmişti.

Yeni bir Nina doğmuştu, eskisi kadar güzeldi fakat artık çok daha zarif, çekici ve parlaktı. Cildi çok canlı gözleri ise davetkardı. 

Yavaşça ayağa kalkarken inanılmaz bir hızla bedeninde ki bütün yaralar yok olmaya devam ediyordu. Arkasını döndüğünde zaten çoktan yırtılmış olan kıyafeti bedeninden kayarak düştü ve pürüzsüz bedenini ortaya çıkarttı. Ned Nina ya bakarken heyecanlanmıştı. Bu heyecan öylesine yüksekti ki elleri bile titriyordu, gözlerinin gördüğü şeyleri kıyaslayacak hiç bir şeyi yoktu.

Yıllar süren özlem ve ardından gelen yıkımın hepsi bu güne bir hazırlıktı. Nina ve Ned sonunda bir olacak ve birbirlerine karışacaklar dı. Gelecekleri artık beraber yazılmıştı.

Efsane gibi anlatılacak bir aşkın tohumları atılmıştı ve hepsinden sonra yeni bir Bilge Doğmuştu. 

Yeni bir dahi 21 yaşında Bilge Seviye savaşçı ayrıca tarih de ki en büyük dahi olan Büyücü 8.Seviye Zirvesinde Toprak büyücüsü ve Aziz Seviyesine ulaştıktan sonra Tarih de ki 4.Aşk Büyüsü kullanıcısı. 

Ned ise bu alış verişten sadece Ninayı kazanmamıştı. Büyücü olarak gelişimi gelişimi çok yavaş ilerliyordu öyle ki sıkışıp kalmış ve sadece seviye değiş aşama kaydederken bile büyük zorluklarla karşılaşıyordu. 

Bir savaşçı olarak gelişiminden memnundu. Kan Klanı binlerce yılda sayısız savaşçı yetiştirmişti fakat Kan Klanının kurucusu bilinen en dehşet verici büyücüydü. Onun mirasçısı olarak büyücü olarak çok daha iyi noktalara ulaşmalıydı aksi taktirde mirasına sahip çıkamamış olurdu.

Artık bu mümkündü. Şuan bile bedenine sınırsız bir şekilde akan Tanrı Enerjisini hissedebiliyordu. Eskisine göre bu oran çok ama çok daha yukarıdaydı ve Nina da aynı şaşkınlığı yaşıyordu. 8.Seviye Zirvesinde iki kişi belki bir kaç hafta içinde 9.Seviyeye çıkacaklarını biliyorlardı ve bir kaç yıl içinde de Bilge Seviyeye ulaşacaklardı. Tarih de onların benzeri kişi sayısı çok azdı fakat şuan onların düşündükleri şey bu değildi.

Ninanın göz alıcı çıplak bedeni ve Nedin ona sahip olma arzusu karşı konulamazdı. Ned ona yaklaşırken Nina çoktan her şeye hazırlıklıydı.

Nina ve Ned birbirlerine ilk defa dokunduklarına artık bir daha ayrılmayacaklarını biliyorlardı. 

İkisinin dudağı bir defa daha buluştuğunda özlem ve aşkla birleşmişti. 


ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin