Ned gözlerini sakince açtı, bedeni tekrar Tanrı Enerjisi ile dolduğu için normalden daha farklı hissetmiyordu. Yavaşça kalkarken odada duran hizmetçinin gözleri parladı. Nede uzun zamandır hizmet ediyordu ve Nedin koyduğu kuralları bozmadıkları sürece Ned onlara her zaman iyi davranmıştı.
'Lordum uyandınız.' dedi Kadın hizmetçi şefkatli ve ağlamaklı ses tonuyla, Ned başını çevirip ona baktı, ifadesi sakindi. Hiç bir şey söylemeden ayağa kalktı ve.
'Ne zamandır bu haldeyim.' dedi.
'Lordum sadece 6 saat oldu.' dedi Kadın Hizmetçi, eliyle saçını geri iterken Nede kur yapmıştı. Nedin yakışıklılığı ve genç yaşta ulaştığı konum her kadın gibi onuda cezbetmişti. Ned ile evlenmek yada ona benzer hayalleri yoktu sadece onu fark etmesi bile ona yeterdi.
'Kitabım nerede ?' dedi. Ned uyandığı anda ikinci sorusu okuduğu kitap olmuştu. Kadın şaşkın bir şekilde Nede baktı.
'Efendim kitabınız hakkında bir bilgim yok. İsterseniz hemen araya bilirim.'
'Gerek yok ben bulurum.' dedi Ned. odanın kapısına yönelirken. Okuduğu kitabın değerinin farkındaydı. Bu dünya hakkında çok değerli bilgiler içeriyordu ve onu kütüphanesinde bulduğu için hala aklında sorular vardı.
Nedin bakış açısına göre kitabın değeri bir kaç yüz bin beyaz altın olmalıydı. Çünkü dünyaya ait gizli güçler, gizli yerler,gizli canavarlar kısaca her şey hakkında bilgi veriyordu. Bir devletin sır kitabı olarak bile görülebilirdi bu yüzden kitabın Ned için önemi muazzamdı.
Hizmetçi Nedin odadan çıkmak üzere olduğunu görünce telaşlı bir şekilde ileri atıldı. Bu sırada duruşunu bozmuştu.
'Lordum, Lord Boris dinlenmenizi emretti.' dedi. Hizmetçinin sesi endişeli ve ürkekti. Nedin vereceği tepkiden korkuyordu.
'Gerek yok iyiyim. Artık çekile bilirsin.' dedi Ned kadın hizmetçiyi göndermek için elini salladı.
Kadın Hizmetçi çaresizce odanın hizmetçi kapısından arka koridora çıktı. Ned ise ana koridora çıkarak yürümeye başladı.
Bu sırada bayılmadan önce yaşadıklarını aklına getiriyor ve tekrar canlandırıyordu. Ölümün pençesinden Boris sayesinde kurtulmuştu ve ona minnettardı. Bir süre önce onu ölümün eşiğine getiren Boris bu sefer hayatını kurtarmıştı. Ned ona bir şekilde borcunu ödemesi gerekiğini düşünürken ne hediye verebilirim diye değerlendiriyordu. Bu sırada çoktan avluya çıkmıştı.
Avluya çıktığı anda adımları durdu, bir kaç Elder yerde ki devasa deliği kapatmak için tonlarca toprak ve taşı döküyordu. Boris ise granitten yapılma süslü masada oturmuş, elinde ki şarap bardağıyla çalışan elderleri izliyor ve tuttuğu sarı kitabı okuyordu.
Nedin ilk baktığı nokta da Borisin elinde tuttuğu kitap olmuştu. İçi rahatladı fakat biraz da tedirgindi. Kitabın değerini biliyordu ve onun elinde olması belki problem oluşturabilirdi ama bu konuda bir suçu yoktu. Kitap onun kitaplığındaydı ve o da alıp okumuştu.
Ned Borise doğru yürümeye başladığında Boris başını hafifçe ona doğru döndürdü ve tekrar kitaba döndü. Nedin uyandığını zaten odada olduğu anda anlamıştı ve hizmetçiye emir vermiş olsa bile Nedin kitabı aramak için çıkacağını biliyordu.
Ned Borisin yanına geldiğinde saygıyla eğildi.
'Usta.' dedi ve onu selamladı. Boris kitaptan başını kaldırmadan eliyle karşısında duran sandalyeyi işaret etti. İfadesi öylesine sakindi ki bir süre önce elderlerin kapattığı yarığı o açmamış gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...