97.Bölüm

8.7K 831 52
                                    


8 9.Seviye Başlangıçta savaşçı ve Ned ile birlikte Rock atlarının üstünde bütün yolu kat etmişti. Ufukta görülen Kasabadan biraz daha büyük olan Şehre yaklaştıkça Rock'un içinde bir heyecan dalgası yükseliyordu. Ned'in kendisiyle olan Garez Düellosundan sonra başka bir düellosunu izleyecek olması kanını kaynatıyordu. Efendi bağıyla Ned'e bağlandıktan sonra Ned'in ne kadar güçlü olduğunu daha iyi hissetmeye başlamıştı. Ned ile olan dövüşünde bütün gücünü kullanmadığını bilse de en azından çoğunu kullandığını düşünmüştü fakat aralarında efendi bağı oluştuktan sonra Ned'in aslında %10 bile güç kullanmadığını anında anlamıştı.

Şehrin surlarına yaklaştıklarında yine nöbetçiler onları karşıladı ve hemen kim olduklarını anladılar. Ned nöbetçilere bakıp.

'Ned Kan. Kan Kasabası Lideri ve Meydan okumaya geldim.' dedi. Nöbetçiler saygıyla ona yol verirken ifadeleri şaşkındı. Daha önce de Çırak görmüşleri fakat iki tanesini bir arada ilk defa görüyorlardı.

Ned surlardan girdikten sonra çırağın malikanesinin önünde durdu. Atından indikten sonra bağırdı,

'MEYDAN OKUMAYA GELDİM!' dedi. Sözleri hemen karşılık buldu ve malikanenin içinden yavaşça bir çırak çıktı. Ned ve yanındakiler çırağa şaşkınlıkla baka kaldılar.

Boyu 1.60cm civarında sarı saçları beline kadar uzanan büyük mavi gözleri ve pembe dudaklarıyla adeta bir melek gibi görünüyordu.

'Bana meydan okuyan kim ?' dedi etrafına bakarak ve gözleri Nedin gözleriyle buluştu. Bir anda yüzü kızardı ve başını eğdi. Kalbi hızlandı ve içinden 'Ne kadar güçlü bakışları var' dedi.

  ' Sana Garez Düellosu teklif ediyorum. Ben Ned Kan' 

Ned'in yanında ki veya diğer herkes kızdan etkilenmiş olsa da Ned umursamıyordu. Onun Ninası vardı ve Nina ile kıyaslandığında karşısında ki kız güzel olarak bile isimlendirilmeyi hak etmiyordu. Ned sadece rakibi olan çırağın bir kız olmasına şaşırmıştı fakat Kız veya Erkek rakip rakipti. 

'Ama ben istemiyorum.'

Ned kızın kabul edeceğine oldukça emindi zaten test kuralları red etme hakkı tanımıyordu.

'O zaman meydanda dövüş... Neee İstemiyor musun ?'

Kız başını salladı ve yüzünde oldukça tatlı bir ifade ortaya çıktı.

'Evet istemiyorum.'

'Fakat bu kurallara aykırı. Kabul etmek zorundasın.'

'Hayır olmaz ben seninle dövüşmek istemiyorum. Ne istiyorsan kabul edeceğim ama bir şartım var .'

Ned kıza baktı. Erken bir galibiyet kazanmış gibi görünüyordu ve böyle durumlara alışık değildi.

'Şart mı ? Ne istiyorsun ?'

'Basit sen zaten beni kendine efendi sözleşmesiyle bağlamak için gelmedin mi ? Bende sana efendi sözleşmesiyle bağlanmak istiyorum .'

'Ne izni ayrıca planımı nasıl biliyorsun ?'

'Hahaha... Ben 7.Seviye bir savaşçıyım ve böyle bir teste katılmak için yeterli güce sahip değilim fakat Bilgi Krallığında ben Krallığımın en iyi stratejistiyim. Seni ve çevremde ki bütün çırakları araştırdım. Rock Forestin krallığına saldırmak istediğimi bütün krallıkta duyurdum ve haliyle sende kasaban yok olmasın diye buraya gelecektin. Kasabana kendi soy adını vererek zaten herkesin dikkatini fazlasıyla çektin ve ben seni uzun süredir gizlice takip ettirip karakterini analiz ediyordum. Tabi ki aynısını Rock Forestte yapıyordum ama önce beni ziyaret edeceğini düşünmüştüm neyse önemli değil. İki türlü de benim istediğim şey gerçekleşti. Seninle efendi bağı kuracağım. Bu krallıkta gelecek vaad eden iki kişi var ve bunlardan birisi de sensin diğeri ise Turnuva birincisi olan o garip çocuk. Onun gibi bir canavar yerine bin defa da olsa seni tercih ederim. Beni anlıyor musun...

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin