Şafak sökerken Ned ve yanında ki 10 kişi köyün yakınında ki ormanın içine girdi, Ormanın içinden ara ara gelen ince fakat uzun uluma sesleri, kükremeler ormanın tehlikesini ortaya çıkartır nitelikteydi. Ned daha önce Ninaya verdiği Titanyum kılıcı eline aldı ve sıkıca kavradı, Kan Kudreti veya Kan Atası kolayca eline alabileceği ve insanlara gösterebileceği silahlardan değildi. Bu konuda onlar tarafından daha önce bilgilendirilmişti bu yüzden hayati bir sorun olmadıkça onları kullanmaması gerektiğini biliyordu.
Ormanın içine doğru hareket ederken yaşlılar gruba önderlik ediyordu, zayıf bedenlerinden yayılan aura oldukça keskindi fakat gizlemeyi çok iyi başarıyorlardı. Alya bile bu kadar ustaca auralarını gizlemelerine şaşırmıştı, bir süre daha ormanın içine girdikten sonra Bilge Seviye Büyülü Canavar bir yaşlı tarafından görültü, grup anında çöktü ani bir atak diğer büyülü canavarlarında dikkatini çekebilirdi.
Ned göz ucuyla büyülü canavara baktığında kalbi titredi, bu bir kurttu. 9 Boynluzlu Ulu Kurt olarak bilinen efsanevi Bilge Seviye büyülü canavarlardan birisiydi. Fakat Ned bu yaratığı daha önce görmemiş olsa da onun hakkında bilgi sahibiydi, 20 metre uzunlukta ve 10 metre yükseklikte olması gerekirken karşısında duran ulu kurt sadece bir kaç metre boyutundaydı, Boynuzları da dahil her şeyi normalin minyatürü gibiydi.
Fakat Ned onun zayıf olduğunu düşünemedi, bedeni küçük olunca ağarlığı azalıyor ve çevikliği artıyordu ayrıca büyük büyülü canavarlar ezici saldırılar konusunda uzmanlaşmışken küçük olanlar delici saldırılar yapabilirdi ki delici saldırılar her zaman daha güçlü rakipleri öldürmek için faydalıydı.
Ned bunu Anka Kanatlarının zayıf yönü yüzünden sık sık tecrübe etmişti. Bilge Seviye Büyülü Canavarlardan çoğu zaman öldürücü bir darbe almazken 9.Seviye Büyülü Canavarlardan sık sık öldürücü darbeler almıştı önceden.
Fakat şuan ki gücüyle 9.Seviye Büyülü Canavarlar bir tehdit değildi.
Yaşlı gözünü kıstı, hedefine kitlenmiş bir kaplan gibi ciddi ve vahşi görünüyordu. Ned onun bu tavrını görünce gerginleşti. Yaşlı Adamın öldürmek için en ufak bir tereddüt hissetmediği belliydi.
Yavaşça elini sırtına attıktan sonra Nedin gözle dehşetle açıldı. Yaşlı Adamın ne sırtında bir silah vardı ne de elinde bir yüzük yine de elini sırtına koyduğu anda mavi bir yay ortaya çıkmıştı. Yaşlı adam yayı aldıktan sonra sert bir şekilde çekti. 9 Boynuzlu Ulu Kurt anında Yaşlı Adamdan yayılan Aurayı fark etmiş ve başını kaldırıp etrafı incelemeye başlamıştı. Kısa süre sonra Yaşlı adamın olduğu noktayı keşfetmiş ve onlara doğru hırlayarak boynuzlarını göstermişti. 9 boynuz başının üstünde bir taç gibi duruyordu ve oldukça cezbedici görünüyordu, Bu yaratığın boynuzları ise en iyi ekipmanların yapımında kullanılan eşyalardandı fakat kimse 9.Boynuzlu Ulu Kurt öldüremediği için kimse onun boynuzlarından yapılma bir ekipman giymemişti.
Ned ise henüz Cüce Lordunun Efsun Sanatının 4.Aşamasına çalışmaya başlamamış hatta aşamanın içeriğine bile bakmamıştı. Yıllar içinde sayısız Büyülü Canavarın bedenlerini taşımıştı fakat henüz kullanımı için bir yol bulamamıştı.
İmparatorlukta ayrılmadan önce de her ihtimale karşı 10 tane Titanyum Örs ve 10 tane Titanyum çelik ile birlikte 10 tane atölye kuracak kadar eşya alıp karşılığında Altın Örs Klanına iyilik olarak 30 Milyar Altın vermişti, Altın Örs klanı Lideri Robin, o gün yaşanan olaydan sonra Nedi memnun etmek için her şeyi yapmış ve başarmıştı bu yüzden Ned cömert olmak konusunda bir sakınca hissetmemişti.
Şuan demircilik yapabilmek için her şeye sahipti ve eğer bu boynuzları da koleksiyonuna katarsa belki onları kullanabilirdi.
Yaşlı Adam yayı kurda çevirdi fakat Kurt hızlıca tepki vererek ileriye atıldı. Herkes aurasını gizlediği için Kurt sadece Yaşlı Adamın aurasını fark etmişti . Eğer 10 kişi olduklarını bilseydi kesinlikle kaçıp uzaklaşırdı. Yaşlı Adam hızla ilk oku fırlattı ve ok kurdun derisine saplandı, Kurt uluyarak acısını belli ettikten sonra gözlerinde öfke yandı, bu sırada diğer 4 yaşlı adam anlaşmış gibi aynı anda 4 farklı yöne hareket etti. Hepsinin sırtında yay olmadığı halde ellerini atınca yay ortaya çıktı.
Yaylarını aldıkları anda dört bir yandan 9 Boynuzlu Ulu Kurdun üstüne ok yağmaya başladı, kısa süre sonra 9.Boynuzlu Ulu Kurt ince bir uluma ile yere düştü ve öldü.
Ulu Kurdun bu tecrübeli avcılara direnme şansı bile olmamıştı.
Yaşlı adamlar yerde yatan cesede baktıktan sonra ilgisiz bir şekilde arkalarını döndüler. Ned şaşkın bir şekilde sordu,
'Onu öldürüp böyle mi bırakacaksınız ?' dedi .
'Lordum av çekmek için yem gerekir. 9Boynuzlu Ulu Kurt bizim için yeterli bir av değildir fakat onun ölümü başka Bilge seviye Büyülü Canavarları buraya çekecektir ve bizde onları avlayacağız.' dedi.
'O sizin için değersiz mi ?'
'9 Boynuzlu Ulu Kurt kimse için değerli olamaz Lordum, o sadece bir yem olmak için uygun, bizim hedefimiz Çatal dişli Domuz ve Kambur Sırtlı Geyik, bu iki büyülü canavarın eti onun bedenindekinden çok daha fazla ve Çatal Dişli Domuz ile Kambur Sırtlı Geyik 9 Boynuzlu Ulu Kurt etini yemeyi çok sever, bu ormanda onlardan bolca olduğu için her avda bir kaç tane 9 Boynuzlu Ulu Kurt öldürüz' dedi saygılı bir şekilde, Nedin büyük bir klandan olduğuna daha fazla ikna olmuştu aksi taktirde avcılık konusunda daha fazla bilgisi olması gerektiğini düşündü.
Ned ise şaşırmıştı, Çatal Dişli Domuz ve Kambur Sırtlı Geyik Ateş Elementinden iki Bilge Seviye Büyülü Canavardı. Nedin boyutunda bu iki büyülü canavar katil olarak isimlen dirilirdi ve onlar krallıkları yok edecek kadar güçlü onlarca bilgeyi öldürecek kadar vahşiydi.
'Anlıyorum, sizi takip edeceğim.' dedi Ned sakin bir şekilde, Ardından 5 yaşlı ayrılarak farklı noktalarda pusuya yattı ve Ned ile grubu dağılarak onların yanında pusuya yatıp izlemeye başladı. Kısa süre sonra ormanın içinden bir sarsıntı duyuldu, büyük bir yaratığın yanklaştığı çıkardığı sesten anlaşılıyordu.
Bir süre sonra bir kaç ağaç devrildi ve ortaya 7 metre uzunluğunda ve 10 metreden daha geniş iki tane çatal dişi olan kalın derili bir domuz çıktı. Onun bedeni oldukça büyüktü ve kesinlikle tek başına bir köyü doyurabilirdi.
150 Tondan fazla ete sahip olduğuna en ufak bir şüphe yoktu, Yaşlı Adam diğerlerine baktı ve hepsi aynı anda başını salladı, aralarında ki kordinasyon inanılmazdı.
Hepsi aynı anda yayılarını çekti, krişi sıktı ve bir ok şekillendi. İyice gerginleştikten sonra yaşlıların 2 tanesi gözlerine, 2 tanesi ön ayaklarına ve bir tanesi ise yere düştüğü anda kalbine ok atmak için hazırlandı.
İlk ok Çatal Dişli Domuzun ön ayaklarında ki eklemleri kesip geçti, Domuz bir anda yere düşerken öfkeyle kükredi, sesi bir aslanın ki kadar kulak tırmalayıcıydı. Hemen ardından iki ok gözlerine saplandı ve Çatal Dişli Domuz okları çıkartmak için bedeni etrafında dönmeye başladı, acıyla bağırırken alt tarafı ortaya çıkmıştı. Yaşlı adam krişi çekti, hedefine kilitlendi ve oku fırlattı daha ilki hedefe ulaşmadan bir sonrakini fırlattı.
Çatal Dişli Domuzun kalın derisi basit bir kumaş gibi delindi, okların ikisi de devasa gövdesine tamamen saplandı ve artık onların varlığı bile görünmüyordu yine de Çatal Dişli Domuzun hareketleri kesildi ve öldü. Sadece bir kaç saniye içinde Bilge Seviye Büyülü Canavar ölmüştü, onun bedeni Nedin bildiğinden en az 10 kat daha küçüktü. Nedin bildiğine göre Çatal Dişli Domuzun büyüklüğü 70 metre genişliği ise 100 metreydi. Ayrıca aşılmaz savunmaları vardı fakat yine de 5 yaşlı ihtiyar tarafından 6 ok ile öldürülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasiFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...