177.Bölüm

8.2K 699 7
                                    


Garson Nedin yüzüne şaşkın bir ifadeyle baktı, daha önce dövüş stili nedir diye soran birisini hayatı boyunca görmemiş ve duymamıştı fakat paranın tatlı kokusu burnuna geliyordu bu yüzden soruya cevap verdi,

'Dövüş Stili belli bir tarzın savaşa uygulanışıdır. Örneğin Sarhoş Maymun tekniği, Kaplan Pençesi Stili, Alev Aslanı Yumruğu Sanatı gibi bir çok stil vardır.  Genellikle Dövüş Stilleri savaşçıların mevcut ruh hayvanına göre tercih edilir. Örneğin bir savaşçı Maymun Ruhunu uyandıracaksa o kişi için en uygun teknik Sarhoş Maymun Tekniği olacaktır. Eğer bir kaplan ruhuna sahipse bu kişi Kaplan Pençesi Stili konusunda uzmanlaşır, Aslında kişiler dövüş stillerini belirlemez zaten sahip oldukları ruha göre uygun eğitime girerler. 

Bu Dövüş Stilleri hem bedeni hemde Ruh Hayvanını eğitmekte kullanılır böylece Aziz Seviyeye geçiş daha kolay hale gelir ve Aziz olduktan sonra Hayvan ruhu ile bütünleşmek daha kolaylaşır. 

Dövüş Stilinde bir çok farklı okul hizmet verir. Bazen aynı dövüş stilinin türevleri bulunur fakat genel olarak her okul kendi stilinde en üstün olmayı hedefler, Örneğin Sarhoş Maymun tekniği çalışan 100 öğrenciden 100 tanesi farklı sonuçlar elde edebilir. En büyük okul en zayıf olan okulun öğrencisine kaybedebilir. 

Özetle aslında büyük okul veya küçük okul ayrılmasının sebebi dövüş stilleri değil okulun arkasında ki gücün okula sunduğu kaynaklardır. 

Aziz olan Savaşçılar o seviyeye ulaşınca ruhunun gerçek türüne şahit olur. Maymun Ruhuna sahip olduğunu bilmek ile hangi türde olduğunu bilmek arasında bir uçurum vardır. Örneğin Maymun ruhuna sahip olan Savaşçı belki bir Kaya Maymunu yani zayıf tür uyandıracak yada Kral Yeşil Maymun yani efsanevi seviye bir hayvan ruhu uyandıracak, işte o zaman gerçek fark ortaya çıkar...' Garson anlatmaya devam ederken Ned onu durdurdu, zaten bundan sonra anlatacaklarını daha önce Kan Kudretinden dinlemişti bu yüzden daha fazlasına ihtiyacı yoktu, Ned elini salladıktan sonra bir siyah altın ortaya çıktı. Eğer para kavramından habersiz olsaydı Ned Garsona bir kaç bin Siyah Altın verebilirdi fakat Garsonun anlattıkları ona parasını dikkatli harcaması gerektiğini hatırlattı.


Garson ise ne nedin elinde tuttuğu Siyah Altına bakıyordu ne de onun yüzüne, bütün dikkati Nedin parmağında ki yüzüğe takılmıştı. Bedeni titredi ve yüzü daha da şaşkın bir ifade aldı,

'O bir boyutsal yüzük ' dedi titreyen eliyle Nedin parmağında ki yüzüğü gösterirken. Ned karşılık vermeden sadece sessiz kaldı ki bu da onaylama anlamına geliyordu.

'Siz bir boyutsal yüzüğe sahipsiniz Lordum.' dedi Garson bir anda ayağa kalktı, sanki bir tanrının yanına bilmeden oturmuş gibi hissediyordu.

'Otur!' dedi Ned sert bir şekilde, Garsonun şuan ki hali handa ki bir çok kişinin dikkatini çekmişti. Garson ise tereddüt bile etmeden oturdu.

'Boyutsal Yüzüğün nesi bu kadar özel? Cevap ver 1 Siyah Altın daha veriyim.' dedi Ned ciddi bir şekilde, Boyutsal yüzüğün özel olduğunu biliyordu fakat bu dünyada bu kadar şaşkınlığa sebep olmasını beklememişti sonuçta onlardan bir kaç düzineye sahipti ve hepsini Kara Okyanus Leoparının öldürdüğü Bilgelerin cesedinden almıştı, haliyle kendi dünyasına göre çok özel fakat şuan ki bulunduğu boyuta göre sıradan şeyler olarak değerlendirmişti.

'Siz, siz bir üstün dünyadan geliyorsunuz. Boyutsal yüzük Yer Kıtasında bulunmaz, bu yüzükleri bu dünyada yapabilecek hiç kimse var olmadı ve olamaz. Boyutsal yüzükler efsanedir,' dedi. Siyah Altın almak artık umurunda bile değildi. Boyutsal Yüzüğe sahip olan birisinin ne denli yüksek konuma sahip olduğunu biliyordu.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin