28.Bölüm

9.9K 954 33
                                    


Tezgahtarın alnından terler akıyordu, Depolama çantasından ettiği zarar içine dert olmuştu fakat Oliver'in söylediklerinin doğru olduğunu biliyordu eğer Oliver onu şikayet ederse 20 gümüş zarar gibi ufak bir zararla kurtaramaz en azından 200 Altın ceza alırdı.

Ned cübbesinden çıkarttığı 20 Altını tezgahın üstüne koyarkan yanlışlıkla 2.Seviye Çekirdekte düştü. Tezgahtarın gözleri genişledi ve atik bir şekilde altınların arasında duran 2.Seviye Canavar Çekirdeğini tek hamlede kapıp kaldırdı.

Gözlerini Çekirdeğe dikti ve gülümseyerek,

'Genç Büyücü bu çekirdeği satmak mı istiyorsunuz ? Size güzel bir teklif verebilirim.'

Oliver ise Tezgahtardan pek farklı değildi. Gözleri çekirdeğin üstünde sabitlenmiş ve bedenini bir ürperdi kaplamıştı. Göz ucuyla Ned'e baktıktan sonra tekrar Çekirdeğe baktı. Tek hamlede Tezgahtarın elinden çekirdeği kapıp aç gözlü Tezgahtardan uzaklaştırıp Ned'e uzattı.

Tezgahtar Oliverin elinden almasına aldırmadan tekrar Ned'e odaklanarak konuştu,

'Genç Büyücü acaba Çekirdeği satmak istiyor mu?'

Ned kısa bir süre düşündü , Çekirdeği satma niyeti yoktu fakat ne teklif verileceğini merak etmişti.

'Ne kadar teklif ediyorsun?'

'Size hemen 50 Altın verebilirim Genç Efendi.'

Ned daha karşılık bile vermeden Oliver Tezgahtarın yakasından tutup tezgahın dışına çekti. 

'Aşağılık herif! 2.Seviye Çekirdek için 50 Altın mı teklif ediyorsun! Seni döve döve öldürsem yine de hırsımı alamam. Bu Çekirdeğin satış fiyatı en azından 100 Altın ve bunu satmak istesem her yerde 80 Altına alacak kişi bulabilirim.'

Tezgahtar korkuyla Oliver'a baktı.

'Efendim yanlış anladınız. Ben bir tüccarım. Eğer bir ürün alıyorsam kar etmem gerekir. Bu çekirdeğin nereden geldiği tamamen belirsiz belki çalıntı yada farklı bir şekilde keşfedildi bu durumda nasıl daha yüksek teklif verebilirim ?'

Oliver adamı sertçe geriye fırlattı ve Tezgahtar hala Ned den bir karşılık bekliyormuş gibi baktı. Ned usulca çekirdeği alıp cebine koydu ve,

'Satmayı düşünmüyorum. Hızlıca altınları bozup ederini verin aksi halde buradan ayrılacağım.'

Tezgahtar elinden kaçan altın fırsata ağlamak istermişcesine üzüldü fakat çaresiz durumdaydı. Oliver'a göz ucuyla nefret dolu bir bakış atıp arka odaya geçip gözden kayboldu.

Oliver Tezgahtar ayrıldıktan sonra Ned'e baktı ve,

'Büyücüler pazarlık yapmayan ve önem verdiği şeyler haricinde hiç bir şeyin kalitesine dikkat etmeyen kişilerdir. Genellikle büyücüler çok zengin olur ve zaten çoğu büyük klanlardan geldiği için para içinde doğmuştur fakat biz fakir büyücüler aldığımız her şeye dikkat ederiz. Pazarlık yapar fiyatı düşürmeye çalışırız. 

Bir büyücü olsakta geçmişimizi unutmadık. Ben büyücü olmak için çok çaba harcadım. Çocukluğumda Annem,Babam ve 9 kardeşimle birlikte çiftçilik yaparak karnımızı doyurmaya çalışıyorduk fakat yine de kazancımız bize yetmiyordu.

Büyücü olduktan sonra elime geçen her bir bakır parçasını bile Aileme veriyorum böylece onlar daha rahat yaşayabiliyor . Böyle sahtekarlara kaptıracağım her gümüş ailemin boğazından kesilen yemek anlamına gelir bu yüzden pazarlık benim hayatımın vazgeçilmezidir. '

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin