Ned mağaradan ayrıldıktan sonra hızla geriye döndü, diğer mağaralara da girip kontrol etmek istemişti fakat bu riski alamamıştı. Bilge Seviye Büyülü Canavarlardan birisiyle kısıtlı bir alanda karşılaşmak mantıksız gelmişti.
Uçarak geri dönerken oldukça hızlı hareket ediyordu. Bu vadi diğerlerine göre çok daha tehlikeliydi. Bilge Seviye Büyülü Canavarlar zeki yaratıklardı ve bazıları insanları tanıyordu bu yüzden Ned olabildiğince hızlı hareket etmeye özen göstererek şansının yardımıyla Bilge Seviye Büyülü Canavarların olduğu vadiden çıkıp tanıdık olduğu yere döndü, hızlıca mağarasına yöneldi ve kapıyı açıp içeriye girdikten sonra Nina her zaman ki gibi meditasyon yapıyordu. Önünde 900 den fazla büyülü canavar çekirdeği yığılmıştı .
Bütün toprak elementi içerenler Nina tarafından kullanılmış geriye ise 5 element içeren 900 den fazla büyülü canavar çekirdeği kalmıştı. Nina gözlerini açtıktan sonra Nedi hoş bir gülümsemeyle karşıladı ve sordu,
'Başardın mı ?'
Ned cevap vermek yerine Kan Sömüreni belinden çekti ve Ninaya gösterdi.
'Sence ?'
Nina bir an ürperdi. Kan Sömürenin korkutucu aurası daha önce çok az savaş görmüş olan Ninayı tedirgin etmişti.
'Çok güçlü, Neden bilge seviye Aura hissediyorum ?' dedi. Nina kılıçtan yayılan aurayı anında fark etmişti.
'Çünkü o Bilge Seviye bir kılıç.'
Ninanın gözleri büyüdü, yüzünde şaşkın bir ifade oluştu,
'Bİlge seviye mi ? Bir kılıç nasıl bilge seviye olabilir?'
Ned Ninaya Kan Kudretinden duyduklarını anlatmaya başladı, oldukça anlaşılır olmaya özen gösteriyordu ve çoktan 5 kişiyi mağaraya geri çağırmıştı.
Ned Ninaya her şeyi anlattıktan sonra Nina durumu kavramıştı ve gözlerini Kan Sömürenden alamıyordu, Nedin anlattıklarından sonra kılıcın ne kadar dehşet verici olduğunu anlamıştı.
Bu sırada 5 kişi mağaradan içeriye girdi, kıyafetleri oldukça eskimiş ve bir çok yerden yırtılmıştı, cübbeleri dışında sağlam kalan neredeyse hiç bir şeyleri yoktu ve hepsi yıllar süren savaş tecrübesinin ardından daha farklı bakışlara sahip olmuştu.
Ned 5 kişiye baktı ve konuşmaya başladı,
'Katarina,Rock,Alya,Sofya,Konstantin. Uzun süredir tecrübe için güçlü büyülü canavarlara meydan okuyorsunuz ve çoktan 9.Seviye Zirvesine ulaştınız. Bedenlerinizden yayılan auraya bakınca çok yakında Bilge olacağınıza şüphe yok ' dedi.
Ned elini salladığı anda 6 tane Boyutsal yüzük önünde belirdi.
'Üstün gayretinizden sonra size ödül vermesem haksızlık yapmış olurdum. Bu yüzüklerin ismi boyutsal yüzüktür. Az miktar tanrı enerjisi harcayarak size özel bir boyut oluşturur ve sınırsız depolama kapasitesine sahiptir.' dedi. Hepsinin gözleri şaşkınlıkla açılmıştı. Sınırsız depolama alanı ve kendilerine ait boyut kelimeleri onların aklını başından almıştı.
Sofya arsız bir şekilde ileriye atılıp bir yüzüğü kaptı ve hemen parmağına taktı,
'Bu çalışmıyor.' dedi sitem eder bir şekilde. Ned gülümsedi ve ,
'Kan sözleşmesine ihtiyaç duyar fakat böyle dar bir alanda bu sözleşmeyi yapmamanız gerekiyor. Söz verdiğim gibi önce Buz Diyarına gidelim sonra yüzükleri kontrol edersiniz.' dedi. Hepsi birer yüzük aldıktan sonra Ned son kalan yüzüğü Ninaya uzattı. 'Bu da senin için.' Nina gülümseyerek boyutsal yüzüğü kabul etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...