Bir süre sonra daha yüksek tonda bir ses duyuldu, Kulak tırmalayan gür sesin arından ağaçların üstünden bile belli olan hareket eden dallar görüntü, Ağaçlar tek tek devrilirken ortaya devasa bir Geyik çıktı, başı yere oldukça yakın ve sırtında devasa bir kambur vardı, boyu 10 metreye yakın genişliği ise 3 metre civarındaydı. Boynuzları yere yakın başından uzanıyor ve boyunu 20 metre gibi gösteriyordu.
Yaşlılar tekrar hazırlandı fakat bu sefer bir kişi zemine atladı, Kambur Sırtlı Geyik yaşlı adamı fark ettiği anda ayağını yere sürttü ve toslamak için başını öne eğdi, boynuzları uzun mızraklar gibi yaşlı adama dönmüştü. Adam elini sakince beline götürdü, daha önce bu durumla karşılaştığı anlaşılıyordu.
Geyik hareket ettiği anda adam hiç bir şey olmayan belinden mor bir kılıç çıkarttı, Kılıcın çıkarttığı uğultu bile ne kadar dehşet verici olduğunu gösteriyordu.
Yaşlı Adam ile boynuzların arasında sadece bir kaç santim kalmışken adam bir anda zıpladı, boynuzlar onu geçerken geyiğin başı tam kılıcının altında ortaya çıktı fakat adam boynunu kesmek yerine kamburuna kılıcı sapladı, Geyik bir anda acıyla başını kaldırdı ve boynu ortaya çıktı, Onun boynunu göstermesiyle 4 ok boynuna saplandı ve diğer taraftan çıktı.
Kambur Sırtlı Geyik ustaca öldürülmüştü.
Yaşlılarla birlikte Ned ve grubu yerde yatan 3 bilgenin cesedinin yanına geldi,
Yaşlı adam 2 yaşlı Bilgeye baktıktan sonra,
'Onları hızlıca köye götürüp gelin. Yakında daha fazlası gelecektir.' dedi. Ned istemsiz bir şekilde etrafına baktı, sadece 2 tane Bilge Seviye Büyülü Canavar öldürmeleri yetmemiş gibi daha fazlasını öldürmek istiyorlardı.
Ned bu yaşlı adamların hareketlerinden dolayı dehşete kapılmıştı, onlar hiçte zayıf değildi ve savaşırken bitik ifadeleri birer katilinkine dönüşüyordu.
2 yaşlı bilge ileriye çıkıp hemen Çatal Dişli Domuz ile Kambur Sırtlı Geyiğin bedenlerini aldı ve havalandı. Bu iki yaratığı taşırken hiç zorlanmadıkları rahatlıkla görülebiliyordu.
'9 boynuzlu Ulu Kurt burada mı kalacak ?'
'Evet Lordum, onu henüz parçalama fırsatı bulamadılar bu yüzden yem olarak hala iş görür durumda.'
'Kaç tane daha avlamayı düşünüyorsunuz ?'
'Köyün ihtiyacı 10 bilge Seviye Büyülü Canavar, eğer bu kadar avlarsak 3 ay boyunca yemek sıkıntısı çekmeden yaşayabiliriz. 10 Bilge Seviye Büyülü Canavarın çekirdeklerini de 2 Siyah Altına satarak bir süre tahıl problemini de çözeriz.' dedi
Ned karnına bir yumruk yemiş gibi hissetti,
'2 Siyah Altın mı ? 10 Tane Bilge Seviye Büyülü Canavar Çekirdeğinin değeri sadece 2 siyah altın mı ?'
'Hayır Lordum, sadece 1 tanesinin değeri 2 Siyah Altın, biraz az olsa da küçük bir köy için 20 siyah altın 3 aylık tahıl almaya yeter, fazla avlanmayarak Bilge Seviye Büyülü Canavarları kızdırmamaya çalışıyoruz. Eğer sürüler halinde köye saldırırsalar sonumuz olur bu yüzden her 3 ayda bir sadece ihtiyacımız olanı alıyoruz.' dedi Yaşlı Adam.
Yaşlı Adam Nedin bu kadar bilgisiz olmasına şaşırıyordu,
'Lordum siz büyük bir klanın genç efendisi olmalısınız. Bu temel bilgilerden habersiz olduğunuza göre para konusunda pek sıkıntı yaşamıyorsunuz demektir. Ne kadar da güzel bir hayat yaşıyorsunuz.' dedi Saygılı bir şekilde, Nedin bilgisizliğinin sadece bu anlama yora bilmişti fakat Ned tamamen ihtiyarın gücü ile ve yeni öğrendikleri yüzünden şaşkındı. Bilge Seviye Büyülü Canavarların değeri sadece 2 Siyah Altındı, Bu da 20.000 Altın ediyordu yani 4.Seviye Çekirdeklerin değeri ile hemen hemen aynı tutardı.
Ned arada ki uçurumu gördüğünde olduğu yere düşecekti.
'Peki Altın kullanıyor musunuz ?' dedi Ned biraz çekinerek, bu soru onun kimliğini açığa çıkartabilirdi.
'Altın mı ? Altın en düşük para birimidir. 10.000 Altın bir Siyah altın eder Lordum, Siz gerçekten de büyük bir klana üye olmalısınız .' dedi Yaşlı adam
Ned biraz daha rahat hissetti, Para Kuru bu boyutta da farklı değildi bu yüzden Ned bir kaç şey bildiğini düşündü fakat bu boyutta bazı şeylerin değeri Nedin bildiğinden çok daha azdı.
Bilge Seviye Çekirdekler Nedin geldiği boyutta paha biçilmez şeylerdi, Bilge Seviye Büyülü Canavarı öldürmek zaten imkansız denecek kadar zordu ve Ned dışında elinde çok sayıda Bilge Seviye Çekirdek bulunduran kişi sayısı bir kaç kişiden fazla değildi. Fakat Nedin şuan geldiği yerde Bilge Seviye Canavarlar tavuk gibi boğazlanıyor hatta tür ayrımı bile yapılıyordu. Eti için avlanan sıradan yiyeceklerden fazla değillerken Aziz Seviye olanlar koloniler kurup organize bir halde saldırı yapa biliyorlardı. Üstelik akıllıydılar ve bir insan görünümüne girebiliyorlardı fakat Büyülü Canavarlar ile insanlar arasında Aura farkı vardı bu yüzden bir insan şekline girmiş Büyülü Canavarları ayırmak kolay oluyordu yine de insan şekline giren büyülü canavarlar insan silahları kullanabiliyor ve onların faydalandığı her şeyden faydalana biliyordu ki bu da Aziz Seviye olan Büyülü Canavarları dehşet verici kılıyordu. Bu durumu eşitlemek için de insanlar Savaşçılarda Hayvan Ruhu ve Büyücüler de Özel büyü ismi verilen yeteneklere Aziz Seviyede sahip oluyorlardı aksi taktirde Büyülü Canavarlar tartışmasız bir şekilde insanların soyunu kurutabilir di.
Buna rağmen büyülü canavarlar sınırsız bir şekilde gelişimlerine devam ederken her doğan jenerasyondan az sayıda savaşçı veya büyücü çıkıyordu. Bunun sebebi oldukça basitti, Büyülü Canavarlar, uyurken,yemek yerken yani sıradan işleri yaparken sürekli güçleniyordu fakat insanlar bunun için özel çaba harcamak zorundaydı. Bu yüzden Büyülü Canavarlar her zaman güçlenirken sadece güçlenmek isteyen insanlar ve yetenekli olanlar gelişe biliyordu. Üstelik bir büyülü canavar başka bir büyülü canavarın çekirdeğini yediği anda aynı element de olduğu sürece anında gelişim gösterirken Ned gibi canavarlar hariç hemen hemen her insan çekirdeği özümsemek için uzun zaman geçirmeliydi.
Bütün bu faktörler göz önüne alındığında aslında Büyülü Canavarlar çoktan bütün boyutlarda insanları yok edebilecek yeterli sayıya sahipti. Üstelik Büyülü Canavarların aynı seviyede insanlardan üstün olduğu gerçeği de göz önüne alındığın tam bir kıyım gerçekleşmiyor olması bile bir mucizeydi. Aslında bunun sebebi sadece Liderin olmayış olmasıydı. Büyülü Canavarlar kibirli mahluklardı ve aynı seviyeden bir çok güçlü büyülü Canavar olduğu için belli başlı gruplar oluşuyor ve birbirlerine karşı savaşarak Liderliği almaya çalışıyorlardı.
Bir gün bu liderlik mücadelesi sona erdiğinde ise şüphesiz Büyülü Canavarların ilk hedefi can düşmanları olan İnsan Irkı olacaktı.
Fakat o gün gelene kadar insan ırkı büyülü canavarları avlamaya devam edecek, onları yiyecek veya çekirdekleri için öldürecekti. Bedenlerinden silahlar yaparak yine onlara karşı kullanacaklardı.
Büyülü Canavarlar ise bir çok gizemi ve gücü barındırıyordu, sayısız hazineler ve sayısız gizem onların yaşadığı alanda bulunuyordu, Tarih içinde sayısız Büyülü Canavar evrim geçirerek en tepeye tırmanmış ve güç mücadelesinde ölmüştü, ölenlerin arkada bıraktığı paha biçilemez eserler ise çoğu zaman insanların hayallerini süslüyor ve onları almak için yarışıyorlardı.
Bu yüzden de her geçen gün ölen büyülü canavar sayısı artarken ölen insan sayısı da katlanarak artıyordu.
Gelecekte bir gün onların geride bıraktığı hazineler gerçek bir Ölümsüzün doğuşuna sebep olacaktı fakat canlılar henüz bundan habersizdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...