22.Bölüm

10K 947 36
                                    


Jonas ve yanında ki iki kişi Ned'e nefretle bakarak merdivenlerden inmeye başladı ve bir süre sonra gözden kayboldular. Feimdal Ned'e baktı ve öfkeli bir tonda konuştu,

'Sen nasıl bir aptalsın ?'

Ned ani gelen hakaret karşısında şaşırmıştı fakat kimseye arıtk kendini ezdirmeyecekti. Az önce Jonas'a aşağılandıktan sonra artık kimseye hoş görülü veya alçak gönüllü davranmayacaktı. Ona bir defa saldıranı o öldürene kadar da durmayacağına yemin etmişti!

'Aptal olan sizsiniz!'

Feimdal'ın gözleri bir anda parladı, Ned'in üstüne atıldı fakat elinde ki kartı görünce kendine hakim oldu. 

'Garez Düellosunda ölmeni sabırsızlıkla bekliyorum! Bundan sonra okulda huzuru mumla arayacağına emin olacağım!'

'Elinden geleni ardına koyma! Bana hakaret eden birisine karşı başımı eğecek değilim! 

Bana bir defa kötülük yapana cehennemi yaşatacağım. 

Bana bir tokat atanın kolunu kopartacağım. 

Beni sakat bırakmak isteyeni öldüreceğim.

Beni öldürmek isteyenin  ise bütün soyunu katledeceğim!'

Feimdal Ned'in gözlerinde ki kararlılık ve 6 yaşında bir çocuğun ağzından çıkan sözlerin ağırlığı karşısında şoke olmuştu. Onun ağır kişiliği ve mevkisi bile böyle sözler söyleyebilecek bir cesareti kendinde bulmasını sağlamıyordu fakat 6 yaşında birisi rahat rahat bunları söyleyebiliyordu.

Feimdal'ın Ned ile aklında sadece iki şey vardı. 'Ya geleceği konusun da kendinden emin yada tam bir aptal!'

Feimdal'ın bir defa daha gözü burs kartına ilişti. Okulda öğrenciler arasında en güçlü olanlar her zaman burslu olanlardan çıkmıştı. Son zamanlarda bir kişi bu kuralı alt üst etmiş olsa da bu geneli yansıtmıyordu. Okula kayıtlı 100 Burslu öğrencinin 100'de kendisini kanıtlamış geleceği parlak kişilerdi.

'O burslu bir öğrenci. Belki gerçekten çok özel bir gücü var. Burslu öğrenciler arasında gelecekte 8.Seviye Büyücü olma potansiyele sahip olan bile var. Bu çocuğun gücü ne kadar yüksek acaba ?'

Feimdal merakına yenik düşerek sordu fakat öfkeli ifadesini korumaya özen gösterdi,

'Sen neyine güvenerek böyle büyük kelimeler söylüyorsun Haa.... Genç Efendi'nin söylediğine göre fakirsin! Seni koruyacak bir klanın yok ! Henüz 6 yaşındasın ne kadar güçlü olabilirsin ? Söyle 1.Seviye'nin ortasında mısın yada Zirvesinde ? Zirvesinde olsan bir mucize olurdu herhalde!'

Ned daha fazla bu sorgulamaya katlanmak istemedi ve bedeninde ki Tanrı Enerjisini serbest bıraktı.

Feimdal'ın gözleri kocaman açıldı ve elleri titremeye başladı. Bir anda anlında ter damlacıkları oluşmuştu, Korkudan neredeyse yere düşecekti. Korkusu Ned'in ondan daha güçlü olması değildi korkusu Ned'in ondan hatta herkesten daha güçlü olabilecek olmasıydı.

'Aman Tanrım sen sadece 6 yaşındasın! Nasıl ...? Nasıl 2.Seviye Büyücü başlangıcında olabilirsin? 

Tanrım! Gökler nasıl bir canavar yaratmış böyle!'

'Tanrının yada göklerin bu konuyla bir ilgisi yok! Bu benim gücüm! '

Feimdal'ın ifadesi eskisine göre şaşkın fakat daha saygılıydı, Ned'in potansiyeli onu dehşete düşürmüş ve korkutmuştu, İstese şuan boynunu başından ayırabilirdi fakat bu durum sadece kısa süre sonra tamamen değişecekti. 

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin