Ned ne yapacağına karar verdikten sonra Borise baktı,
'Uygun bir kılıç yapmak için eksiklerim var. Öncelikle bana Gökyüzü Ejderhası gerekiyor. ' dedi.
Borisin yüzü gerildi,'Gökyüzü Ejderhası mı ? Ama o özel bir Bilge Büyülü Canavardır. ' dedi. Nedin ondan istediği her şeyi temin edecek kadar güçlüydü fakat özel Bilge Büyülü Canavarların yeri çok gizliydi, onları bulmak aşırı derecede zordu çünkü onlar diğer Bilge Seviye Büyülü Canavarlar gibi küçük bedenlere değil orijinal bedenlerine sahiplerdi yani Bilge Seviye Büyülü Canavar olan Gökyüzü Ejderhası bir kaç yüz metreden daha büyük ve diğer Bilge Seviye Büyülü Canavarlardan çok daha güçlüydü yine de Borise bir tehdit değildi, onun yerini keşfettiği sürece yok edebilirdi.
'Ben bir tanesi hakkında duyum edinmiştim. Ay Çiçeği şehrine 3 günlük mesafede ki bir köyün yakınında 2 tane Aziz Seviye Büyülü Canavarın kolonisi varmış ve köydeki yaşlıların söylediğine göre bu kolonilerin birisinde Gökyüzü Ejderhası varmış.'
Boris sakin bir şekilde sordu,
'Onlar bunu nereden biliyormuş ? Gökyüzü Ejderhası Bilge Seviyeler tarafından yenilemeyecek kadar güçlüdür ayrıca oldukça özeldirler. Kibirli tavırları yüzünden Aziz Seviye bile olsa hiç bir büyülü canavarın emrine girmezler.'
'Bilgim yok, sadece onların söylediklerini aktarıyorum.'
Boris elini çenesine götürdü, 'Ay çiçeği şehri buraya o kadar da uzak sayılmaz. Gidip bir bakmaktan zarar gelmez .' dedi ve kararını verdi. 'Buraya bir ay 3 günlük uçuş mesafesinde ' dedi Ned bilgilendirmek için.
'O süreler benim için geçerli değil. Sizin 1 aylık yolunuz benim için 1 saat kadar kısadır.' dedi. Boris kendisini överek,
'Tamam ayrıca Siyah Ejderha Kömürü ve Yüz Yıl Çamına ihtiyacım var, bende ki stoklar neredeyse bitmek üzere,'
'O kısım kolay, birilerini yollar istediğin kadar aldırırım , Ne kadar lazım.'
Ned sakin bir şekilde karşılık verdi,
'10 Bin Ton Siyah Ejderha Kömürü ve 10 Bin ton Yüz Yıl Çamı.'
Borisin gözü seyirdi,
'10 Bin ton mu ? Kendi kılıcın için sadece 1.000 ton harcadın fakat benim kılıcım için 10.Bin tona mı ihtiyacın var .'
Ned gülümseyerek karşılık verdi,
'Hayır 1.000 tona ihtiyacım var fakat biraz stok yapmaktan zarar gelmez. Sonuçta bir Ruha uygun kılıç yapacağım. Bir kaç beyaz altın fazladan harcayabilirsiniz.'
Boris gülümsedi ve,
'Haklı sayılırsın, eğer kendi gözlerimle görmemiş olsam asla bunu yapabileceğine inanmazdım. 10 Bin tonu geç 1 Milyon ton bile alabilirim. Yeter ki Ruhuma uygun kılıcı ala biliyim. '
'Malzemeler temin edildiği sürece yapabilirim. Gökyüzü Ejderhasını parçalara ayırmayın ve mümkünse hiç kanı akmasın.' dedi Ned, bir gram kan bile kılıcın yapımı için gerekliydi.
Boris sakin bir şekilde Nede baktı, yüzünde bir tebessüm belirdi.
'O zaman ben şimdi ayrılıyorum. Seni götürürsem yolum uzayacaktır. Bir elderi kömür ve odunu alması için göndereceğim. Tahminen 2 saat 10 dakika sonra geri dönmüş olurum.' dedi .
'Bu arada eğer zamanınız olursa köye yardım etmenizi rica ediyorum. Onlar bana bu bilgiyi vererek farkında olmadan sizin ruh kılıcınızı yapabilmemi sağlayacaklar. Bunun için bir ödülü hak ediyor olmalılar.' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...