Ned Amfiye girdiğinde eğitmenin çoktan geldiğini gördü. Kron ona ters bir bakış attıktan sonra Ned geç kaldığını düşünmüştü fakat Kron'un sözleriyle fikrinin yanlış olduğunu anladı.
'Ders antreman sahasında yapılacak. Sıraya geç ! Bütün gün seni bekleyemeyiz.'
Kron'un emir veren tavrı ile Ned hızlıca sıraya dizilmeye başlayan öğrencilerin arasına karıştı. Gözleri bir süre Hime'i aradı ve onu gördüğünde yüzünbe bir gülümseme belirdi. Hime koşarak yanına gelip hemen sıraya girdi ve,
'Günaydın Ned. Görüşmeyeli nasılsın?'
'Teşekkürler Hime. İyiyim sen nasılsın ?'
'İyim. Ateş Mermisini 1 metre ileriye fırlatmayı başarabildin mi ? Duyduğuma göre Kıdemli Eğitmen başarabilenlere 2.Seviye Büyülü Çekirdek verecekmiş.'
'Gerçekten mi ? Kıdemli Eğitmen gerçekten çok bonkör.'
Hime Ned'e baktı ve gülümsedi,
'Aptal. Kıdemli Eğitmen 2.Seviye Büyülü Çekirdeklerin parasını cebinden ödemiyor. Okul öğrencileri ateşlemek ve fakir öğrencileri geliştirmek için bu tarz katkıları her zaman yapar. Aslında herkes 2.Seviye Büyülü Çekirdeği sınıfta ki fakir bir öğrencinin alacağını biliyor.'
'Aaa... Gerçekten mi ? Kim ?'
'Gerçekten safmısın yoksa öyle mi davranıyorsun bilmiyorum ama tabi ki sen alıcaksın Ned. Bu sınıfta senden başka Burslu öğrenci olmadığına göre senden güçlü olabilecek kimse de yok demektir. '
Hime bir süre durdu ve derin bir nefes alıp kötü haber vermeye hazır ifadesiyle konuştu,
'Bir kaç dedikoduya göre burslu olman bazı zengin öğrencilerin canlarını çok sıkmış. Kendine dikkat etsen iyi olur.'
Ned sakin bir şekilde Hime'e baktıktan sonra,
'Neden bana saldırmaya bu kadar hevesli bir çok insan var ?'
'Tabi ki güçlü ve fakir bir öğrenci olduğun için. Okul Temsilcisine kimseye kimliğinden bahsetmemesini sıkı sıkı tembihlemişsin bu yüzden Elderler hatta Eğitmenler bile kim olduğunu bilmiyor yani seni koruyacak kişi yok. Zengin öğrenciler kendilerini hep diğerlerinden yüksek görür ve fakir öğrencilerin genelde burslu yada eğitim masraflarından muaf olması okul içinde konumlarının zengin öğrencilerden yüksek olmasına sebep oluyor. Haliyle bunu kabullenemedikleri için de sık sık fakir öğrencilere zorbalık yapmak istiyorlar.'
'Anlıyorum ama endişelenme bu okulda bana zarar verebilecek kişi sayısı aslında o kadarda çok değil.'
Hime Ned'e baktı ve gülümsedi,
'Özgüvenine gerçekten hayranım. Umarım söylediğin gibi olur yoksa sana zarar veren herkesi büyük babam buna pişman edecektir.'
Ned gülümseyerek karşılık verdi ve tekrar önüne döndü, öğrenciler Kıdemli Eğitmenin eşliğinde yürümeye başladı ve bir süre sonra antreman alanına geldiler. Büyük boş toprak bir alanın üstünde 10 tane yan yana dizilmiş hedef tahtası vardı.
Ned ilk görüşte büyüyü hedef tahtalarının üstünde deneyeceklerini anladı ve Korn arkasını dönüp konuşmaya başladı.
'Sıraya göre herkes tek tek hedef tahtasına atış yaparak ne kadar ilerleme kaydettiğini gösterecek.Eğer aranızdan bir kişi herkesten daha uzağa atmayı başarırsa ona 2.Seviye Büyülü Çekirdek vereceğim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...