Ned rahat tavırlarla öylece etrafı seyretti, insanların bakışları üzerindeydi fakat garip bir şekilde herkesin odağında Nina vardı. Ned durumu oldukça ilginç bulmuştu, Ned gibi birisinin yanında ki kadına bu kadar dikkatsizce bakmak için canına susamış olmak gerekiyordu. Ned bir süre etrafı izleyerek düşünmeye başladı bu sırada şık giyimli bir kadın yavaşça yaklaştı ve hemen arkasından bir adam geldi. Ned adama baktı, adam 40 yaşlarında zayıf birisiydi.
Saygıyla kadın ve adam eğildi ardından,
'Merhaba Kont Ned ve Kontes Nina. Sizinle tanışmak için rahatsız ettik' dedikten sonra adam kendisini tanıttı.
'Benim ismim Yorka Breni. Breni Ticaret birliği'nin başkanıyım. Eşim Anna Breni ise çocuklara yardım vakfını yönetiyor.' Ned gülümseyerek karşılık verdi,
'Memnun oldum Baron Yorka ve Barones Anna.' Nina hemen Ned'in üslübuyla karşılık verdi.
Kadın çevik bir hareketle Ninaya yaklaştı,
'Biz beyleri yalnız bırakalım da iş konuşsunlar. Kontes Nina bende size eşlik ediyim.' diyerek emrivaki ile Nina'ı Ned den uzaklaştırdı. Ned'in tavırları oldukça sertleşmiş olsa da tepki bile veremeden Yorka konuşmaya başladı.
'Kont Ned sizinle bir iş hakkında konuşmak istiyorum. Eğer zamanınız varsa çok karlı bir teklifim olacak.'
Her şey planıydı fakat Ned'in endişelendiği gibi bir plan değil tam aksine bir tüccarın Ned ile ortaklık kurmak için hazırladığı zararsız bir plandı.
'Sizi dinliyorum Baron Yorka'
'Size Ned olarak hitap etsem fazla mı samiyet kurmuş olurum ?'
'Kont olarak hitap edebilirsiniz Ned demenize gerek yok' diyerek anında arada ki mesafeyi belirlemişti. Yorka rahatsız olsa da belli etmemeye özen göstererek Ned'in dikkatini kendi üstüne çekmeye çalıştı.
'Kont Sır Klanı ile olan ilişkiniz ve yakın zamanda aldığınız şehir yönetimi ile ilgili sizinle konuşmak istemiştim. Breni Şirketler grubu bir çok alanda faliyet gösterse de asıl ticari alanımız Madenler üzerinedir. Sır Klanı bu konuda geçtiğimiz yıllarda oldukça büyüse de bizim kadar kapsamlı bir ağa sahip değil. Size teklifim ise şu olacak:
Breni Şirketler Grubu geçtiğimiz aylarda Yanıcı sıvı alanında yeni bir keşif yaptı. Bu sıvının sıkıştırılarak farklı bileşenlerle bir araya getirilip patlayıcı hale getirilebileceğini keşfettik. Sizin kontrolünüzde olan şehir bu yanıcı sıvının rezervi konusunda oldukça zengin. Eğer sizde uygun görürseniz bu rezervlerin işletmesini talep ediyoruz tabi ki size ciddi bir kar payı ve kira vereceğiz.'
Breni oldukça karlı bir teklif sunmuş olsa da bunu aşağılık bir yöntemle yapmıştı. Sır Klanı Kan Klanının alt klanıydı ve şuan Kan Klanının bütün ticari işlerini yönetiyordu bu durumda görüşülmesi gereken kişi Ned değil Sır klanı olmalıydı fakat Breni kibrine yenilerek kendisinden zayıf bir klana teklif götürmek istememiş bu yüzden direkt olarak Ned'e ulaşmıştı üstelik teklifini yaparken açıkça Sır Klanını yani Kan Klanının korumakla yükümlü olduğu bir klanı aşağılamıştı.
'Baron Yorka, teklifinizin muhattabı ben değilim. Teklifinizi Sır Klanına yapmak zorundasınız ve ayrıca Sır Klanı onay verdikten sonra şartları Işık Klanıyla görüşmek zorundasınız. Sır Klanı Kan Klanının alt klanıdır ve Şehrin yönetimi bizzat benim tarafımdan Işık Klanına verilmiştir. '
Ned Yorka'nın gözlerinin içine bakarak konuştu, sözleri nazik olsa da sesi baskıcıydı, ve hemen başını çevirdiği anda Ninanın etrafını çevirmiş kalabalığı fark etti bu sırada Nina kalabalığın arasında soğuk terler döküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...