Ned 10 kişiye bakarken bir anda Kardinal yere yığıldı, sırtında 10 tane küçük bıçak vardı ve neredeyse ölmek üzereydi fakat Aydınlık Elementi kullanıcısı olarak yaşaması da gayet olağandı ama hala kalmadığı için Ned hemen bıçakların zehirli olduğunu anladı. Bıçaklar Kardinali öldürmeyecekti fakat suikastçiler onu geçerse Kardinalin kurtulma şansı yoktu.
Ned tereddüt bile etmen Kan Sömüreni çıkarttı, bedeni zırhla kaplandı ve ileriye atıldı. Fakat kendisine tam güvenmiyordu. 10 tane Bilge Seviye Suikastçi ile başa çıkamazdı. Suikastçiler normal bilgelerden çok daha güçlü ve direk öldürmeye yönelik saldıran kişilerdi. Ned bedenini saran aurayı kalınlaştırdı. Anka Kanatları ile bedenini sardı.
İleriye atılarak Kan Sömüreni savurdu, Suikastçilerden birisi çektiği kısa kılıç ile ona karşı koydu fakat Kan Sömürenin gücü ile geri itildi. Bedeninden çekilen Tanrı Enerjisini hissettiği anda yüzü ekşidi fakat hemen ardından 9 Suikastçi her yönden Nedin üstüne doğru saldırıya geçti. Ned ölümle burun buruna gelmişti. Eğer saldırılardan sıyrılamazsa ölmesi kesindi.
Ned tereddüt bile etmeden Kan Kudretini çekti.
'SÖMÜR ! 'KAN KATMANI!' 'KUDRET KESİĞİ SEVİYE 2.' diyerek aynı anda Kan Sömüren ve Kan Kudretini kullanmaya başladı. Kan Sömüren bir anda Nedin gücünü Bilge Seviyenin Zirvesinin doruğuna fırlattı, Kudretin Kesiği Seviye 2 bir anda Bilge Seviye Suikastçini bedenini delip geçti fakat hala üstüne gelen 8 suikastçi vardı.Kan Sömüren yakında ki bir suikastçiyi anında yakaladı, Ucunda açılan devasa ağız hiç bir dirençle karşılaşmadan bir suikastçiyi yok etmişti.
7 Suikastçi tehlikeyi hissederek saldırıdan vazgeçip geri çekildi fakat bu hayatlarının hatası olmuştu.
'KUDRETİN KESİĞİ SEVİYE 3' diye kükredi Ned.
Kan kudretinden aynı anda binlerce küçük ok gibi mavi Tanrı Enerjisi fırlamaya başladı, Her birisi Seviye 2.deki saldırı kadar güçlüydü. Suikastçiler saldırılardan kaçmaya başladı fakat 2 tanesi daha hareket bile edemeden ölmüştü. Ned 4 Suikastçiyi öldürmüştü ve 1 suikastçi hala Kan Sömürenin Tanrı Enerjisini çalmasından dolayı sersemlemiş durumdaydı. Ned ise nefes nefese 6 kişinin arasında duruyordu. Arka arkaya yaptığı güçlü saldırılar neredeyse bütün Tanrı Enerjisini harcamasına sebep olmuştu fakat Tanrı Enerjisi hızla dolmaya başlamıştı, Kan Sömüren az önce öldürdüğü Bilge Seviye Suikastçinin gücünü Nede aktarıyordu.
Ned biraz daha rahatlamış hissederken işinin bittiğine emindi. En güçlü saldırılarını kullanmıştı ve sadece 4 tanesini öldürmeyi başarmıştı ve geride 6 tane daha vardı. Tek bir darbe aldığında zehirlenecek ve gücü düşecekti.
'HADİ GELİN!' diye kükredi Ned. Kan Kudretini ve Kan Sömüreni tehditkar bir şekilde kaldırdı. Suikastçiler kısa bir süre bir birine baktıktan sonra başlarını onaylar bir şekilde salladı. Hepsi aynı anda Nedin etrafında çember çizerek koşmaya başladı, bir süre sonra Nedin etrafı siyah bir çemberle çevrilmişti. Ned saldırının nereden geleceğini anlamakta zorlanıyordu.
'PERİ KRALİÇESİNİN DİKİŞ SANATI 5.SEVİYE!' Nedin avucundan çıkan sayısız Tanrı Enerjisi ipçiği bir anda örümcek ağı gibi dört bir yana yayıldı, Ned bir saldırı yapmamış çevresini ince iplerle çevrelemişti. Tanrı Enerjisi iplerine temas eden her şey Ned tarafından anında hissedilecekti. Kısa süre sonra Ned hemen Kan Kudretini Sağ tarafa doğru savurdu fakat aynı anda diğer yönlerden saldırı gelmeye başladı.
'Yoksa Tanrı Enerjisi İpçiklerini görüyorlar mı ?' dedi Ned kendi kendine fakat o daha cümlesini sonlandırmadan 2 tane kısa kılıç sırtına saplandı, Ned Kan Sömüreni hemen savurarak 2 Suikastçinin göğsünde büyük bir yarık açtı ve 2 tanesini öldürdü fakat hemen ardından 2 kişi ön taraftan saldıran Nedin göğsünde 2 kılıcın açtığı yaranın keskin acısı belirdi. Ned Kan Kudretini savurarak 2 kişiyi yok etmek istedi fakat 2 suikastçi diğerlerinin yaptığı hataya düşmeyecekti. Bir anda geri çekildiler ve Ned kılıcını savururken bir anda kükredi. 'KUDRETİN KESİĞİ!' Kan Kudretinden bir anda yay şeklinde devasa bir kesik çıktı, Muazzam bir hızla 2 suikastçiye ilerlerken 2 suikastçi kaçmaya bile zaman bulamadı ve Kudretin Kesiği ile iki parçaya ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...