33.Bölüm

9.8K 934 52
                                    


Tezgahtar çoktan 20 tane Toprak Elementi 3.Sınıf Çekirdeği büyükçe bir depolama çantasına doldurmaya başlamıştı. Oliver ise şaşkınlıkla sordu,

'Bu kadar çekirdeği ne yapacaksın Tanrı aşkına.Ayrıca sen kaçıncı seviyedesin ki 3.Sınıf Büyülü Canavar Çekirdeği istiyorsun Ned ?'

Tezgahtarda aynı soruyu merak eder gibi başını kaldırıp Oliver ve Ned'e baktı fakat Ned bu soruyu cevapsız bırakarak Oliver'a sordu,

'3.Seviye'e ulaşmak için kaç tane Büyülü Canavar Çekideği gerekir ?'

Oliver sorusuna cevap alamamış olsa da soruya karşılık verdi,

'Sanırım 100 tane.'

Ned odasında olan 8 Siyah Altını hatırladı ve 2 Siyah Eksik olduğu için üzüldü yine de kararını vermişti. 80 Tane daha Büyülü Canavar Çekirdeği alacaktı fakat önce indirim istemeliydi.

Tezgahtara döndü ve sakin bir şekilde konuşmaya başladı.

'Eğer 110 tane daha Büyülü Canavar Çekirdeği almak istersem bana bir indirim yaparmısınız ?'

Tezgahtar elinde ki keseyi neredeyse yere düşürecek kadar şaşırmıştı.

'110 ? 110 Mu dediniz. ? 

'Evet 110 dedim. 110 Çekirdeği bana 10 Siyah Altına satarmısınız ?'

Tezgahtar şaşkınlıktan öylece kalmıştı, Siyah Altın herkesin elinde bulunan basit paralardan değildi. Sadece büyük klanların hazinelerinde ki yükü azalatmak ve her yeri altınla kaplamamak için kullandıkları para birimiydi. 

Tezgahtar itiraz etmeye cesaret edemedi ve,

'Tabi... Tabi 100.000 Altın yani 10 Siyah Altına 110 3.Seviye Toprak Sınıfı Büyülü Canavar Çekirdeği verebilirim.'

Ned elini cübbesine attı ve Burslu öğrenci kartını Tezgahtara uzattı. Tezgahtarın yüz ifadesi değişti ve bir anda çok daha saygılı bir hal aldı.

'Siz burslu öğrencisiniz. Eğer daha önce söylemiş olsaydınız zaten size %25 indirim yapardım Genç Efendi.  Bu bizden ilk alışverişiniz olduğu için Kırmızı Ejderha Klanı Avcı Dükkanı kuralları gereğince sizden sadece 3.Seviye çekirdekler için 750 Altın talep edeceğim. Ayrıca anlaşmamıza da uyarak sadece 75.000 Bin altına 110 Büyülü Çekirdek alabilirsiniz. 

Ned mutluluktan havalara uçmamak için kendsiini zor tutuyordu. 25.000 Altın hala cebine kalacaktı bu şüphesiz büyük bir olaydı.

Ned cebinden 2 Siyah Altını çıkartıp tezgahtara uzattı ve,

'Kalan kısmını bir kaç saate Oliver size getirecek. Uygunmudur ?'

Tezgahtar Ned'e baktı ve saygılı bir şekilde,

'Burslu bir öğrencisinin sözü senettir Genç Efendi. Öyle diyorsanız mutlaka öyle olacaktır.'

Ned arkasını dönüp Oliver'a baktı. Oliver diyecek bir şey bulamamış sadece mutlu olmuştu. Ned'in 8 Siyah Altını emenet edecek kadar güveniyor olması kesinlikle iyiye işaretti. Normalde böyle bir parayı alıp kaçmak herkesin ilk düşüncesi olurdu fakat Burslu bir öğrenci üstelik Alev Klanı tarafından destekleniyorsa bu sadece altın yumurtlayan kazı öldürmek anlamına gelirdi.

Tezgahtar tezgahın altına eğilip farklı elementlerde ki bir çok 3.Seviye Büyülü Canavar Çekirdeğini depolama çantasının içine özenle koydu ve ayağa kalkıp çantayı Ned'e uzattı.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin