Söylentiler bütün şehirde bir fırtına hızıyla yayıldı, Klan Liderleri güçlü tüccarlar, bakanlar ve diğer herkesin ruh hali bozuktu. Ned gibi birisiyle soy bağı kurmak herkesin hayaliydi klanlarında ki en güzel kızları ona sunmak hatta haremine katmak için yapmayacakları şey yoktu ve ufak bir ihtimal olsa da eş olma olasılığına sarılmışlardı fakat söylentiler kulaklarına geldiğinde hepsi kederlenmişti. Ned'in yanında ki dünya güzeli kızın varlığı ve Ned'in ona yakın davranışı aralarında ki ilişkiyi ortaya çıkartıyordu. Kralın sarayında ise kral öfkeden tahtını yumrukluyor ve etrafa küfürler savuruyordu.
'Nasıl bir kadın bulabilir ? Lanet olsun onu kızımla evlendirmek istiyordum! Kahretsin kim o kadın ? Hemen bana cevap verin!'
Kralın karşısın da ki herkes titriyor ve Kralın gazabından korkuyordu. Kral gizli gizli bir süredir prensesi Ned ile evlenmesi için hazırlıyordu ve bu evlilik bağını öyle yada böyle zorla bile olsa Ned'e kabul ettirmeye niyetliydi. Anka Krallığı için Ned gibi bir figür kaybedilemeyecek kadar değerliydi ve eğer krallığa bağlanabilirse Anka Krallığının 14. Krallık olma durumu bir anda ilk 10 içine yerleşmesine dönebilirdi.
Aynı durum Alev Klanının içinde de yaşanıyordu. Daryus öfkeden deliye dönmüş ve her şeyi parçalamıştı. Haberi ulaştıran ulak ise çoktan cansız bir şekilde yerde yatıyordu. Oğlu ise babasını durdurmaktan acizdi.
'Onu Hime ile evlendirecektim! Lanet olsun bana haber vermeden nasıl bir başkasını bulur? Kim o kız hemen bilgi verin.' fakat cevap gelmemişti. Nina nın varlığı dışında bilinen hiç bir şey yoktu.
Işık Klanı ve diğer klanlarda benzer bir durumdaydı. Sükastçi klanları ise çoktan Nina'nın ölümüyle ilgili yüzlerce başvuru almıştı. Bir anda değersiz bir kadının ölümü milyonlarca altın değerinde bir iş haline gelmişti fakat Suikastçi klanları görevi kabul etmekte isteksizdi.
Sükastçiliğin temelleri Kan Kardeşleri tarafından atılmıştı, bütün Suikastçi ustaları Kan kardeşleri tarafından bilgilendirilmiş ve asla Ned ile alakalı bir iş alınmamaları tembihlenmişti . Ödül ne kadar büyük olursa olsun Kan kardeşlerinin emirlerine karşı gelinemezdi bu yüzden klanlar içleri kan ağlasa da teklifleri geri çevirmişti.
Ned'in malikanesinde ise olağan üstü bir hareketlilik vardı. Hizmetçiler kendi aralarında fısıldıyor ve herkes aynı konuyu konuşuyordu. Nina'nın güzelliği bütün krallığı salladığı gibi malikaneyi de sarsmıştı.
Nina ise şaşkındı, Ned'in bu kadar büyük bir konuma sahip olduğundan habersizdi. Henüz malikaneye geleli bir kaç saat olmuş olsa da duyduğu her şey onu dehşete düşürmüştü.
Yıllarca düşük bir profilde yaşamıştı bu yüzden çevresini saran hizmetçiler, her isteğini anında yerine getiren uşaklar, kendisi için bir saatte hazırlanan ve yüz yıl boyunca bütün köyü geçindirecek kadar fazla altın değerinde olan kıyafetler hepsi göz kamaştırıcıydı.
Üstünde ki diz kapaklarına kadar uzanan deniz mavisi elbise , yeni yaptırdığı saçları güzelliğini biraz daha ortaya çıkartması için Anka Krallığının en iyi kuaförlerinin yaptığı makyajdan sonra o bile kendisini tanıyamamıştı.
Ned onu gördüğünde zaten anlatılamaz bir güzelliği vardı ve hak ettiği hale geldikten sonra güzelliği çok daha göz alıcıydı. Adeta aşk tanrısı onun etrafında dolaşıyor ve onu gören herkese ok atarak ona aşık ediyordu.
Fakat bu kadar maceranın arasında yemek yemeyi bile unutmuştu, büyük malikanenin odalarında dolaşırken Nedi bulmaya çalıştı fakat Ned onu bıraktıktan sonra istemeden de olsa malikaneden ayrılmıştı ve giderken,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...