Rock ve Sofya artık Ned'in gücünü oluşturan en büyük etkenlerdi. Her birisi 3 tane Kasabaya hakimdi. Ellerinin altında 6 Bin elit asker ve 30 Bin Acemi asker vardı.
Ned şuanda 7.000 Elit birliğe ve 35 Bin acemiye sahip olmuştu. Bu sayı şuan bilinen en büyük kuvvetin tek kişi elinde toplanmış haliydi.
Ned 9.Seviye Komutanları, Kasaba yöneticilerini Sofya ve Rock'u bir araya toplayarak toplantıya başladı. Ned'İn elinde ki vergiden muaf parşömeni sahip olduğu her şeyi kapsadığı için artık Şehirlerinde vergi ödemesine gerek yoktu bu yüzden hızlıca gelişme imkanına sahiplerdi.
Bağımsız Krallık hariç Sofya ve Rock'un sahip olduğu şehirlerin aslında Ned'e ait olduğunu bilen kimse de yoktu bu yüzden Ned gizli kalmış bir güç olarak yerini koruyordu.
Toplantı da Ned şehirlerin ve kasabaların gelişim düzenini ayırca acemi askerlerin eğitimle şeklini detaylıca anlattı ve Ticari olarak nasıl gelişilebileceğinden bahsetti.
Fikirleri hemen kabul gördü ve anında uygulanmaya başladı. Ned bir anda yükselerek zirvede ki yerini almıştı. Rock testi 101. olarak bitirmişti ve Sofya ise testi 400. olarak bitirmişti . Fakat bu üç güç bir araya gelince en güçlülere bile kafa tutabilecek seviyeye ulaşmıştı.
Ned Kan Kasabasına döndükten sonra kendi kasabasının gelişimiyle ilgilenmeye devam etti. Sınırlarını güven altına aldıktan sonra artık rahat etmişti.
Günler ve haftalar hızlıca geçmeye devam ederken yeni şehirler kuruldu, kurulan şehirler yıkıldı. Bir kaç ayda sayısız insan acımasız savaşlarda can verdi ve 400 Testi geçen çırağın 100 tanesi çoktan ölmüştü.
Ned Kereste Fabrikasının yapımını bitirmiş ve artık para kazanmaya başlamıştı. Öncelik olarak kasabanın bütün evlerini yeniletmiş ve tarım faliyetlerini çoktan başlatmıştı. Bu sırada 7.Seviye Savaşçılar ormanlardan saldıran 3. ve 4.Seviye Büyülü Canavarları öldürmüş ve Kasabada canavarların işe yarayan parçaları işlenerek krallığa satılmıştı. Ned kasabasını çok büyük bir hale getirdikten sonra ev sayıları büyük oranda artmış ve Krallıktan bile insanlar Kan Kasabasına taşınmaya başlamıştı.
Tarımdan elde edilen gelir bir kaç ay içinde bir kaç milyon altına fırlamıştı. Kereste Fabrikası aylık olarak 100.000 Altın kazandırıyordu ve diğer yan gelirlerle Ned sadece kasabadan aylık 3 Milyon Altın kazanıyordu.
5.Seviye Başlangıçda ki acemi savaşçılar her gün kereste fabrikasında ve ormanlarda ağır antenmanlar yapıyor ve güçlenmeye devam ediyordu.
3.Ayın sonunda 5.000 Acemi askerin gücü 5.Seviye Başlangıçtan Orta aşamaya ulaştığında Ned büyük bir ziyafet düzenletmişti.
Krallıktan ve Ned'E bağlı iki şehirden gelen kişiler doyasıya eğlenmiş ve bu gergin ortamda bir nebze de olsa rahatlamıştı.
Zaman akıp geçmeye devam etti. Şehirler kuruldu ve yıkıldı. Çırakların sayısı gün geçtikçe azalmaya devam etti. Ned bu süreçte 2 tane Büyülü Canavar baskınını engelledi ve sıralaması 200 e kadar yükseldi. Elde ettiği ödüllerin arasında özellikle 5 Bin Elit asker birliği çok işine yaramıştı.
1 Yıl geçtikten sonra Ned'in acemi birliklerini artık 6.Seviye Savaşçı olmuştu. Sofya ve Rock'a bağlı Acemi askerler ise 5.Seviye Zirvedeydi ayrıca Sonsuz Yer Çekimi Alanıyla eğitim yapan 7.Seviye Başlangıçda ki savaşçılar Orta aşamaya ve 8.Seviye Savaşçılar Orta aşamaya taşınmıştı.
Ned'in sahip olduğu güç günden güne katlanarak artıyor yeni ticaret anlaşamaları yapıyor, kasabayı genişletiyor ve bir şehir haline getiriyordu. İsmi Kan Kasabası olsa da çoktan onbine yakın eve sahipti. Her ay 5 Milyon Altın gelir elde ediyordu ve şuan bile muazzam bir güce sahipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...