Nedin kalbi titredi, karşısında duran yaşlı adam aslında onun boyutunda olsa çoktan 11 bin yaşında olurdu ve zaten bu kadar yaşayamadan ölmüş olurdu.
11.000 Yıl oldukça uzun bir süre olsa da bu boyutta bu kadar yıl yaşamış kişiler çok daha büyük alemlerde oluyordu. Ned bir bilge olarak şuan ki ömrünün en fazla 7.000 yıl olabileceğini biliyordu. Bu onun boyutunda oldukça uzun bir süreydi fakat eğer şuan yaşadığı yerde olsaydı 70 yaşına geldiğinde öleceği anlamına geliyordu ki buda karşısında duran adamın neredeyse yarısı kadar yaşayacak anlamına geliyordu.
'Sizler neden bu kadar fakir durumdasınız ?' dedi Ned yaşlı adama bakarak,
'Yakınımızda 2 tane Aziz Seviye Büyülü Canavarım kolonisi var, sık sık gelip bize saldırıyorlar. Eğer onlar olmasa belki biraz daha iyi durumda olabilirdik. Lordum yoksa sizler Ay Çiçeği şehrinden mi geldiniz ?' dedi Yaşlı adamın gözlerinin içi parlamıştı, böyle genç dahilerin burada olmasının anlamı ona göre arkalarından güçlü insanlar gelecek demekti. Yaşlı Adam Ned ve 5 kişiye saygı duysa da bir Aziz Seviye Büyülü Canavarı öldüremeyeceklerini biliyordu. Eğer onlar öldürebilseydi zaten yaşlı adam çok uzun zaman önce yapmış olurdu.
Aziz Seviye Büyülü Canavarların kolonisi köye saldırarak sürekli onlardan çalıyordu, fakat onları yok etmiyordu böylece Ay Çiçeği şehrinin dikkatini de üstlerine çekmemeyi başarıyorlardı. Yaşlı adam daha önce defalarca bağlı olduğu şehre elçi göndererek durumlarını anlatmıştı fakat onların ki gibi küçük bir köyün yok olup olmaması şehrin umurunda bile olmamıştı.
'Hayır, bizler sadece gezginiz ve burada konaklamak istedik. Eğer biz buradayken bir saldırı gelirse size yardım etmekten geri çekinmeyeceğiz fakat biz gittikten sonra yapacak bir şeyimiz yok.' dedi Ned sakin bir şekilde. Yaşlı Adamın umut dolu gözleri bir anda söndü ve başını eğdi,
Yaşlı adam onlardan faydalanamayacağını öğrendikten sonra onlara karşı tutumunu değiştirmeye cesaret edemedi. Onlar hala genç ve güçlüydüler, belki onları öldürebilirdi fakat o bu boyutta uzun zamandır yaşıyordu ve böyle gençlerin her zaman büyük klanlardan olduğunu biliyordu.
Bir süre sonra iki kız yemekleri masaya koymaya başladı, yaşları 17 18 di fakat ikisi de çoktan 7.Seviye Büyücü olmuşlardı, Bu güç Nedin boyutunda muazzamdı ve bu iki kız kesinlikle dahiler arasında bile dahi olarak görülebilirdi fakat bu boyutta sadece sıradan kişilerdi. Topluluğun en altında yaşıyorlardı ve güzellikleri de normalden öte değildi.
Ned ve diğerleri masa koyulan etlere baktı, neredeyse farklı bir şey yoktu, Etelerden yayılan Aurayı hepsi hissetmişti.
'Bilge Seviye Büyülü Canavar Eti.' dedi Ned iç çekerek, Bilge Seviye büyülü canavar eti daha önce yemişti fakat pişirme kabiliyetine sahip olan kimse olmadığı için kendi yaptığı kadarıyla idare etmişti ve şimdi köyde Bilge Seviye Büyülü Canavar Kürkler,Etleri vardı.
'Bile Seviye Canavar avlayarak mı karnınızı doyuruyorsunuz ?'
'Evet Lordum, çevremizde ki ormanlarda onlardan bolca var , eğer onlar olmasa köyü doyuramazdık.' dedi. Yaşlı adam sıradan bir şeyden bahsediyormuş gibi anlatıyordu.
'Ormanlar Bilge Seviye Büyülü Canavarlar la mı dolu ?' dedi Ned irkilmişti. Büyülü Canavar öldürmek onun için hiçte zor değildi fakat aynı anda 2 den fazla Bilge Seviye Canavarla uğraşamazdı fakat orman Bilge Büyülü Canavarlarla doluyken sadece 2 tanesi ile ilgilenmek oldukça zordu.
'Bir sonra ki büyülü canavar avı ne zaman ?' dedi Ned sakin bir şekilde .
'Yarın gitmeyi düşünüyoruz Lordum. Sizde katılmak ve bize tecrübelerinizi göstermek ister misiniz ?' Yaşlı Adam nazik bir şekilde sordu,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...