Aradan bir yıl geçti ve Ned bir defa daha efsun rününü absorve etti fakat bu sefer bilinci sağlam bir şekilde duruyordu. Bir sonra ki rüne geçtiğinde vakit kaybetmeden onu absorve etmeye başladı, 1 yıl içinde onlarca zırh ve silah efsunlarından arındırılmış ve içi boş metaryerller haline gelmişti. Nedin emdiği efsunların değeri milyarlarca altındı fakat elde edeceği kazanç çok daha muazzamdı.
Efsunları sabote edip bedenine kazıdıktan sonra bütün absorve ettiği efsunları koplayacak ve istediği nesneye kısıtlama olmaksızın atabilecekti. Bu bütün efsuncuların hayaliydi fakat kimse efsun rününü sabote etmeye cesaret edemezdi. Bu yöntem bilinmeyen bir yöntem değildi. Fakat rünler çok güçlü Tanrı Enerjileriyle korunur ve sökülmeye çalışınca muazzam acılara katlanmak zorunda kalınırdı. Bu yüzden kimse buna cesaret edemezdi çünkü her rün onu sökmek isteyen kişinin daha üstünde bir Tanrı Enerjisi ile saldırıya geçerdi. Hükümdar Seviye veya 1.Seviye olmaksızın herkes kendinden üstün bir güç ile mücadele etmek zorunda kalırdı. Ned ise zaten sınırlarını aşarak çoktan yeni bir aleme adım atmak üzereydi .
Son zırhın üstüne parmağını koydu, efsunun üstüne Tanrı Enerjisini yolladı ve efsun nesnesinin içinden mavi ışıklar yayıldı. Ardından gökyüzünde asılı duran bir Kaplan figürü ortaya çıktı, normal kaplanlardan farklı olarak dişleri oldukça uzundu, kürkü bir çelik kadar sağlam ve kalındı. Bakışları öldürücüydü.
'Hemenet Kaplanı Klanı Rünü.' dedi Ned sakin bir şekilde. Kan Kudreti ona bir çok defa rünlerin ait olduğu klanlardan bahsetmişti ve bu kaplanda Hemenet Kaplanını Klanına aitti. Kırmızı Ejderha Klanı kadar güçlü efsunlar yapabilen antik bir klandı fakat tamamen farklı ve güçlü bir boyutta yaşıyordu. Fakat Ned çoktan onlarla mücadele etmeye alışmıştı, bir süre sonra farklı bir rüne geçti ve parmağını üstüne koyup Tanrı Enerjisini aktarmaya başladı.
Kısa süre sonra rün ekipmandan ayrıldı ve gökyüzüne uçmaya başladı, bu sefer ortaya çıkan uçan bir yaratıktı. 'Hükümdar Kartal Klanı Rünü.' dedi Ned. Bu sefer ifadesi daha ciddi bir hal almıştı.
Bir sonra ki rüne geçti ve 'Savaş Domuzu Klanı Rünü.'
'İlahi Kral Maymun Klanı Rünü.'
'Gökyüzü Fatihi Klanı Rünü.'
'Kutsal Hatıra Klanı Rünü.'
Ned her ründen sonra klanların ismini söylemeye devam etti ve bir süre sonra bilincini kaybederek düştü fakat yüzünde gülümseyen bir ifade vardı.
Cüce Lordunun Efsun Sanatının 2. Aşamasını bitirmişti. 200 Efsun absorve etmeyi başarmıştı, bu süre içinde katlanılamaz acılar çekmiş olsa da acı direnci oldukça yüksekti ve bu acılardan sonra daha da artmıştı, hala acılar katlanılamazdı fakat kendisini bu acıya alıştırdıktan sonra işler daha kolay hale gelmiş ve zihin sağlığını korumuştu. Sadece bir tane efsun absorve ederken çekilen acı bile insanı deliye çevirebilirdi fakat Ned 200 tane absorve ederek büyük bir iş başarmıştı.
Bedeni yere düştüğü anda Nina hemen 9.Seviye Büyülü Canavar taşlarını üstüne yığmaya başladı, 1 yıl içinde 150 bin 9.Seviye büyülü canavar taşını bitirmekle kalmamış aynı zamanda imparatorlukta ki stokların tamamını eritmiş ve Katarinanın önderliğinde savaşan 4 kişinin getirdiklerini de tamamen yok etmişti. 1 yıl içinde Nedin tükettiği 9.Seviye Büyülü Canavar taşı sayısı 200 bin kadardı. Bu çekirdekleri alabilmek için Ned kendi boyutsal yüzüğünün önceden arkasında bıraktığı titanyum kartlarının içinde ki 1 milyarlık altınları kullanmıştı ve elinde bu kartlardan 200 tane vardı fakat şimdi sadece 50 tane kalmıştı. Harcanılan servet korkunç derecede büyüktü. 150 Milyar altın yani 150 Beyaz altın harcamıştı.
Cüce Lordunun Efsun Sanatının ilk iki aşamasını tamamlamak için nedin toplam harcadığı para çoktan bir kaç trilyon altına yakalamıştı. Kaybedilen titanyum zırhlar,silahlar ve diğer ekipman efsunları ile birlikte 9.Seviye Büyülü Canavar çekirdekleri ve daha niceleri ama Ned bir hesap yaptığında karı çok daha fazlaydı. Bilge Seviye ruhuna göre yaptığı ilk Bilge Kılıcına sahipti. Sadece bu kılıca bile paha biçilemezdi ayrıca 200 efsun kopyası yapabilirdi. 24 tane boyutsal yüzüğü vardı ve hala sayısız eseri boyutsal yüzüğünde saklıyordu. Üstelik mağarada ele geçirdiği depolama yüzüklerinin içinde her türlü 9.Seviye Büyülü Canavara ait deri,kemik ve diğer işe yarar parçalar bulunuyordu. Bütün bunlar düşünüldüğünde Ned aslında sahip olduklarının çok ufak bir kısmını kaybetmişti fakat yine de biraz endişeliydi. Sadece 1. aşama ile 2. aşama arasında ki fark gökyüzü ile yer yüzü arasında ki fark gibiydi ve 3. Seviyede neler çıkacağını düşününce çok daha cimri olması gerektiğini ve 1 altın bile harcarken dikkat etmesi gerektiğini anladı. Şuana kadar harcadığı servet çoktan Kırmızı Ejderha Klanının yıllık harcamalarına yaklaşmıştı. Bu dehşet verici bir miktardı .
Gelişim yolunda en çok ihtiyaç duyulan şey paraydı fakat Nedin harcadığı para bu yolda ilerleyen herkesi dehşete düşürecek kadar çoktu ama 21 yaşında Bilge olmanın bedeli de buydu.
Ned gözlerini açmaya başladığında Nina bir defa daha rahat nefes aldı. Her ne kadar Ned her bayıldığında tekrar ayılsada Nina her zaman endişeli bir hal alıyor ve tedirgin oluyordu. Ned gözlerini açtığı anda Ninanın endişeli ifadesi yüzünden silindi ve tatlı ses tonuyla konuştu,
'Tebrik ederim aşkım. Bilge Seviye büyücü oldun.' dedi. Ned bayılmadan önce ruhunda yükselen dalgalanmayı zaten hissetmişti. Aynı anda 200. efsunu absorve etmekle kalmayıp birde Bilge Seviye büyücü olmuştu, artık çok daha güçlüydü.
Nina onu bir süre önce seviye olarak geçmişti fakat Ned kısa sürede arayı kapatmakla kalmayıp savaşçı olarak Zirvede bir güç kazanmış ve Bilge Seviye büyücü olmuştu, ayrıca Kan Sömüren ve 200 tane efsuna sahipti. Bu 200 efsunu istediği zaman istediği her türlü nesneye atabilme imkanına sahipti ki bu muazzam bir yetenekti. Tek başına bir klan olarak görülebilirdi.
'Teşekkürler ' dedi ayağa kalkarken, bedeninde ki yeni gücün verdiği his muazzamdı. Kendisini çok yenilenmiş hissediyordu, adeta bütün hücreleri açılmış ve derisi sınırsız Tanrı Enerjisi çekmeye başlamıştı. Bilge Seviye savaşçı olduğunda Tanrı Enerjisi emme hızı 2 kat artmıştı, Ninadan aldığı güçten sonra bu hız 10 kat daha artmıştı fakat Bilge Seviye Büyücü olduktan sonra bir 10 kat daha gelişerek Ninadan bile daha fazla Tanrı Enerjisi emebilecek hale gelmişti, şuan Nina ona rakip olabilmekten öylesine uzaktı ki Ned onu en basit büyülerle bile yenebilecek güçteydi.
'Bilge Seviye büyüleri denemek istiyorum.' dedi Ned Ninaya bakarken, Nina gülümseyerek karşılık vermişti. Bilge olduktan sonra yaptığı ilk iş bilge seviye büyüyü denemek olduğu için Nedi çok iyi anlıyordu.
Ned ve Nina gizli yerlerinden çıktıktan sonra karşılarında uçsuz bucaksız buz çölünü gördü, Ned bir adım ileriye çıktı ve bulundukları tepeden vadiye baktı, ardından elini kaldırdı ve kükredi.
'METEOR YAĞMURU!'
dedi. Bir anda gökyüzünde bir uğultu oluştu, bulutlar saniyeler içinde param parça oldu ve kırmızı bir ışık gökyüzünü kapladı, kısa süre sonra devasa bir kayanın ucu göründü ve alevler içinde yaklaşıyordu.
Gökyüzü meteordan gelen uğultuyla sarsılıyor adeta titriyor ve korkuyordu, zemin basınçla ezilmeye buz çatırdamaya başladı, Gökyüzünde ki kayanın boyutu 100 metre civarındaydı ve muazzam bir hızla yaklaşıyordu.
Meteor parçası buza değdiği anda binlerce yıldır yerinde duran buz bir anda param parça olmaya başladı, buz parçaları gökyüzüne kalkarken devasa bir krater oluştu ve aynı anda muazzam bir patlama duyuldu, Hemen ardından yayılan şok dalgaları bütün vadiyi boydan boya geçti. Ned ve Nina Bilge Seviye auralarını kendilerine kalkan yaparak kendilerini ve üstünde durdukları tepeyi korudu. Şok dalgası kalkana çarpmasıyla ikiye ayrıldı ve yoluna devam etti,
Bir süre sonra gökyüzüne çıkan buz parçaları tekrar yağmaya başladığında sağlam kalan buz gökyüzünden yağan buz ile delik deşik oldu .
Nedin gözleri keyifle açıldı,
'Bilge Seviye büyünün milyonları öldürebileceği doğruymuş. 1 km lik alandaki her şey zarar gördü.' dedi. Gördüklerinden oldukça etkilenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...